Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Honda CR-Z: V českých showroomech od 1. června, základní cena 569.000,- Kč

Diskuze (162)
První kupé s hybridním pohonem, první hybrid s manuální převodovkou, nástupce legendární CR-X… pro výjimečnost nové Hondy CR-Z nalezneme dost argumentů. Jedním z nich bude i základní cena 569 tisíc Kč.

Evropská verze Hondy CR-Z se představila na ženevském autosalonu a oficiálně na českém trhu zamíří do prodeje 1. června 2010. Bude se dodávat ve čtyřech stupních výbav: S, Sport, GT a GT Top.

Základem je šest airbagů, stabilizační systém, aktivní opěrky hlavy, elektrický posilovač řízení, elektrické stahování oken, elektricky nastavitelná a vyhřívaná zpětná zrcátka, volant nastavitelný ve dvou osách, dělená zadní sedadla, palubní počítač, rádio, 16palcová ocelová kola a automatická klimatizace.

K výbavě S provedení Sport za příplatek 30 tisíc Kč přidává přední mlhovky, středovou loketní opěrku, ambientní osvětlení prostoru pro nohy, kůží potažený volant s ovládáním rádia, sportovní hliníkové pedály, zatmavená boční okna a výškové reproduktory. Vzhled zásadním způsobem vylepší litá kola.

Doporučujeme
Ženeva 2010 živě: Honda CR-Z: Návrat legendy (AUTOFUN)

Cenový rozdíl proti další výbavě – GT – je opět 30 tisíc Kč. Za to jsou navíc xenonové světlomety, alarm, elektricky sklopná zpětná zrcátka, tempomat, zadní parkovací senzory, vyhřívání předních sedadel, dešťový senzor a subwoofer. GT Top dále přidává panoramatickou střechu a kožené čalounění.

Pohonné ústrojí IMA kombinuje zážehový motor, elektromotor a manuální převodovku. Čtyřválcový motor o objemu 1,5 l bude v evropském portfoliu Hondy novinkou. Elektromotor umístěný mezi motorem a převodovkou poskytne 10 kW, celkový výkon pohonné soustavy je 91 kW. Maximum točivého momentu 174 Nm je shodné s konvenčním motorem 1,8 i-VTEC, zde je ale dosahováno již při 1500 min-1.

Honda CR-Z - ceny na českém trhu
Motor1,5 SOHC
Převodovka6M
Zdvihový objem [cm3]1497
Válce/ventily4/2
Největší výkon [kW/min-1]84/6100
Největší toč. mom. [Nm/min-1]145/4800
ElektromotorIMA
Největší výkon [kW/min-1]10/1500
Největší toč. mom. [Nm/min-1]78/1000
Kombinovaný výkon [kW/min-1]91/6100
Kombinovaný toč. mom. [Nm/min-1]174/1000-1500
Max. rychlost [km/h]200
Zrychlení 0-100 km/h [s]9,9
Komb. spotřeba [l/100 km]5,0
Cena S [Kč]569.000,-
Cena Sport [Kč]599.000,-
Cena GT [Kč]629.000,-
Cena GT Top [Kč]659.000,-

Diskuze (162)
Avatar - WinDiesel
17. 3. 2010 18:53
Re: U.S.A.cz
"A ekologicky smíšlející člověk nadšený z úsporné hybridní technologie při vyslovení slova sportovní na měsíc těžce onemocní."

To je fakt dobrý.............. >:D
17. 3. 2010 16:28
Re: U.S.A.cz
Mám pocit, že názor na CR-Z i Hondu máme dosti podobný, jen to bereme každý z jiného konce (optimista/pesimista).
Avatar - King
17. 3. 2010 16:01
Re: U.S.A.cz
Ne docela. Na tom se totiž shodneme. Nebo sis snad všiml, že se nad současným stavem samým blahem rozplývám? Pokud ano, doporučuji pečlivější rešerši. ;-)
Avatar - King
17. 3. 2010 14:59
Re: Japonci si docela systematicky odpuzují všechny mladý ři
Myslím, žes nečetl mojí Reportáž psanou na Jossalitově oprátce. ;-) Před 20 lety CRX rozhodně nesedali horkokrevní mladíci, bylo na ně totiž dost drahé. Ti ho sedlají teď, když ho seženeš za 30 000. :-) Ale jinak souhlasím - ti, co na to mají, sporťáky moc neberou, raději si koupí X6 8-s . A ti, co by sporťák rádi, na něj nemají. Trh sportovních aut se otřesným způsobem zmenšil. :no:
Avatar - gld
17. 3. 2010 14:55
Re: CR-Z
Insight je jasný c segment a crz mi tiež príde ako trojdverový kompakt