Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Horrific H-0WL3R: Halloweenské auto hrůzy je tvořeno pouze technikou asijských aut

Michal Fokt
Diskuze (9)
Britská pojišťovna Warranty Direct představuje před Halloweenem hororové auto, vybavené nejporuchovější technikou. Ani jeden díl přitom nemá z evropského auta...

Britská pojišťovna Warranty Direct má rozhodně dobrý přehled o tom, jaké problémy trápí auta v jejím pojistném portfoliu - provedla analýzu více než 50 tisíc svých aktivních smluv z nichž vybrala díly, které měly letos největší šanci se porouchat. Ty sestavila do virtuálního vozidla Horrific H-0WL3R, jemuž by se každý motorista měl zdaleka vyhnout.

Seznam nejporuchovějších dílů navíc stylově zveřejnila s odkazem na blížící se strašidelný svátek Halloween. A jaká je tedy technická specifikace Horrific H-0WL3R? Asi nás to s ohledem na pověst japonských aut překvapí, ale ze sedmi zmíněných problematických dílů je pět z vozů Nipponu, což ovšem neříká nic o jejich celkové spolehlivosti, ale o míře poruchovosti jednotlivých dílů.

Vůz má pod kapotou motor z Mitsubishi Outlander, což je ovšem 2.0 TDI od Volkswagenu, takže v tomhle jsou v Zemi vycházejícího slunce nevinně. Nestartující německý dvoulitr představoval téměř polovinu všech problémů Outlanderu nahlášených pojišťovně - 48,3 %. Podvozek z motoristovy noční můry dodala Mazda 5, přestože se potíže vyskytují sporadicky. Když už k nim ale dojde, téměř 75 % majitelů aut nahlásí nějaké problémy s podvozkem, způsobené nekvalitními britskými silnicemi.

I další problematický komponent dodala Mazda - tentokrát jde o brzdy z roadsteru MX-5 NC. Téměř 50 % nahlášených událostí Miaty se týkalo brzdové soustavy. Co se převodovky a řízení týče, ty má Horrific H-0WL3R z Chevroletu Tacuma. Ty jsou v obou případech zdrojem 33 % problémů u korejského kompaktního MPV.

Horor pro majitele minulé generace Lexusu GS představuje elektroinstalace. Když už se japonský sedan rozbije, v 67 % případů v tom má prsty elektrika. A nejvíce starostí s klimatizací mají vlastníci minulé generace Hondy CR-V, je zdrojem 18,4 % potíží japonského kompaktního SUV. Šup s nimi tedy do specifikace Horrific H-0WL3R. Můžete si také připomenout, jak vypadal Warranty Direct Horrific vloni nebo si prohlédnout další Frankenstein-car, tvořené díly nejhezčích automobilů.

Michal Fokt
Diskuze (9)

Doporučujeme

Avatar - King of the road.
30. 10. 2015 22:13
Re: Můžu vědět,
No vzdyt jo. Motor z rendliku to neni , taky proto je asik nejhorsi.
Avatar - Ada je zase tady
30. 10. 2015 15:44
Re: Můžu vědět,
Přesně tak. Je to kravina. Na motoru je 240 tisíc a není co řešit. Poslední zimu hůř chytal a tak dostal nové žhavicí svíčky. 2.0TDI PD není motor z rendlíku. :-!
30. 10. 2015 14:37
Re: Chudák Áda
Nepřesedlal už?
30. 10. 2015 14:36
Re: Můžu vědět,
Ne úplně. Co si pamatuji, na trh ho uvedli s dieselem od VW a vzápětí (o několik měsíců později) ho doplnil o něco silnější motor od PSA. V nabídce byly pak oba vedle sebe několik let. Vedle toho byly i zážehové jednotky. Později jednotku od VW přestali montovat (příchod Euro5? nejsem si teď jistý) a představili ještě výkonnější 2,3.
30. 10. 2015 13:38
Re: Můžu vědět,
Outlander druhe generace zacinal s naftovymi motory 2.0PD od Volkswagenu, ktere posleze nahradil 2.2 z dilen PSA a mam pocit ze skoncil s vlastnim motorem Mitsubishi. Ja mam na svem 2.0PD v Outlanderu najeto asi 220tis. a pokud auto zustalo stat, tak za to mohl bez vyjimky vzdy pouze zasah servisu Mitsubishi.