Hyundai chystá další futuristický koncept s ještě výraznějším designem
Čtyřdveřové kupé Le Fil Rouge strhlo během své premiéry na ženevském autosalonu nemalou pozornost. A aby toho bylo málo, korejská automobilka už chystá další ilustraci automobilu budoucnosti.
„Nechceme jednolitý styl. To se k naší značce nehodí,“ uvedl šéfdesignér Sang-yup Lee. Podle něj se vozy Hyundai prodávají ve všech koutech světa, tudíž je nemožné najít jednotný vzhled, který by vyhovoval všem.
Lee k přesnějšímu vysvětlení použil šachy: „Máme krále, dámu, střelce, věže, jezdce a pěšce. Každý je jiný, ale stanou se týmem, když jsou všichni spolu. Toto je naše strategie.“
Korejská automobilka si od vytvoření dalšího konceptu slibuje posunutí designu značky na novou úroveň, zároveň chce u zákazníků vybudovat emocionální přitažlivost. „Jsme známí kvalitními a praktickými vozy za dobré peníze. Ale chceme ještě přidat emoční hodnotu jako poznávací znamení,“ řekl dále Lee.
Inspiraci hledala společnost v italských vozech šedesátých a sedmdesátých let, z čehož vytvořila designové téma Sensuous Sportiness. Tento jazyk můžeme vidět na modelech Kona, Nexo a Santa Fe.
A kdy vozy inspirované futuristickými koncepty uvidíme v sériové produkci? Vlastně už brzy. Lee závěrem rozhovoru dodal, že nový vůz pro rok 2019 (s největší pravděpodobností nástupce modelu Sonata) bude silně inspirován vizí Le Fil Rouge.