Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Hyundai i30 kombi: V Česku od 299.990,- Kč

Diskuze (106)
Kombi Hyundai i30 se bude prodávat za ceny od necelých 300 tisíc korun. Nabídka motorů, převodovek i výbav věrně kopíruje hatchback i30.

Hyundai i30 kombi vstupuje na český trh. Nejpraktičtější vůz z Nošovic startuje těsně pod 300 tisíci korun. Za to nabízí o 30 mm vyšší karoserii než hatchback a zavazadelník o objemu 528 litrů. Právě velký objem zavazadlového prostoru má být klíčovým argumentem novinky.

Zatímco u minulé generace i30 se u nás prodalo 60 % aut ve verzi hatchback, nyní Hyundai očekává poměr opačný. Jeden z největších zavazadlových prostorů v daném segmentu by měl totiž přilákat fleetové zákazníky. Poměr k soukromým klientům by měl být u nového i30 kombi 50:50.

Nabídku motorů tvoří známá šestice čtyřválců o objemu 1,4 až 1,6 litru – tři benzinové a tři dieselové. Pokrývají spektrum od 66 do 99 kW. Specifikace motorů i možnosti jejich kombinování s manuální nebo automatickou převodovkou (vždy šestistupňovou) jsou stejné jako u hatchbacku.

Hyundai i30 kombi - technické údaje a ceny
Motor1,4 CVVT1,6 CVVT1,6 GDI1,4 CRDi1,6 CRDi1,6 CRDi
Převodovka6M6M (6A)6M (6A)6M6M (6A)6M (6A)
Zdvihový objem [cm3]139615911591139615821582
Válce/ventily4/44/44/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]73/550088/630099/630066/400081/400094/4000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]137/4200156/4850164/4850220/1500-2750260/1900-2750
Max. rychlost [km/h]170185 (180)193 (185)180190 (190)192 (190)
Zrychlení 0-100 km/h [s]13,911,8 (12,7)11,2 (12,1)13,511,2 (12,3)10,2 (11,3)
Komb. spotřeba [l/100 km]------
Cena Entry [Kč]299.990,---359.990,---
Cena Trikolor [Kč]340.990,-355.990,-370.990,-400.990,-420.990,-440.990,-
Cena Style [Kč]400.990,-415.990,-430.990,-460.990,-480.990,-500.990,-
Cena Premium [Kč]440.890,-455.890,-470.890,-500.890,-520.890,-540.890,-

Základní výbava Entry je jen o 10 tisíc dražší než odpovídající hatchback. Stojí tedy od 299.990,- Kč. Za to Hyundai nabízí šest airbagů, stabilizační systém, LED denní světla a především palubní počítač, elektrická zrcátka, elektrické stahování předních oken a centrální zamykání s dálkovým ovladačem.

Klimatizace je za příplatek 25 tisíc, rádio za 10 tisíc korun.

Trikolor přidává právě klimatizaci s rádiem (včetně USB), středovou loketní opěrku, vyhřívání zrcátek, elektrické stahování zadních oken a přední mlhovky. Příplatek za tuto výbavu navíc je 41 tisíc korun. Ve výbavě Trikolor je tedy kombi o 25 tisíc dražší než hatchback.

Další výbava je nabízena formou paketů. Komfort za 5 tisíc přidává kožený volant, tempomat a nastavitelný posilovač řízení Flex Steer 3. Paket Parking za 15 tisíc obsahuje přední a zadní parkovací senzory, parkovací kameru, samostmívací zrcátko, světlený senzor a další drobnosti. Za 5 tisíc lze i30 vylepšit také 15palcovými litými koly.

Paket Style stojí rovných 60 tisíc korun. Obsahuje pakety Komfort a Parking, dále 16palcová litá kola, chromovanou masku chladiče a kliky dveří, dvouzónovou klimatizaci, Bluetooth, inteligentní klíč a čalounění látka/kůže.

Paket Premium (99.900,- Kč) kromě toho všeho přidá ještě 17palcová kola, xenonové světlomety, kožené čalounění a elektricky nastavitelné sedadlo řidiče.

Další možnosti příplatků zahrnují navigaci s Bluetooth (25 tisíc), panoramatické střešní okno (25 tisíc), automatickou převodovku (40 tisíc) a metalický lak (13 tisíc).

Diskuze (106)
13. 8. 2012 06:54
Re: Fo-pa
starší model ... doufejme že novější bude lepší, když je i dražší
9. 7. 2012 13:10
Re: i30 vs. Rapid
Jistěže Škodovka neprodává jenom u nás. Ale české ceníky dělá jenom pro prodeje u nás - na tom bychom se pro začátek snad mohli shodnout... :-!
9. 7. 2012 13:07
Re: rapid není na české silnice
Oproti Rapidu je o třídu větší, s Ceedem asi srovnatelná.
Článek je ale o jiném autě.
A ještě k tomkovi - myslím si, že KIA i Hyundai budou mít víceprvek úplně stejný. Pochybuju, že by pro každou káru dělali jiný multilink.
22. 6. 2012 22:35
Re: vypadá pěkně
Trochu jsem hledal a štve mě, že v americe už více jak rok jezdí 2.0 GDI turbo a ta šestnáctka pořád nikde, jsem docela zvědavý na srovnání s ostatními až to výjde...
Jinak o 1.2 GDI-T jsem četl, ale to už je moc malý motor, pod tu 1.6 bych nešel.
22. 6. 2012 19:09
Re: i30 kombi
Výborně tohle co píšete plně chápu, ale možná jste mě špatně pochopil! Šlo jen o to aby ten prodejce řekl férově že ano nějké problémy s těmito motory byli, ale pracuje se na jejich odstranění, nebo jsou již odstraněni. Samozřejmě že nikdo neni jasnovědec a vše se může porouchat i ta nejdražší a nejnovější věc. Stačilo kdyby mi ten prodejce aspon řek : něco jsem o tomto problému zaslech, ale víc nevim. Bohužel on mi tvrdohlavě tvrdil že žádnej problém nexistuje a na internetu jsou jen fámy. No a korunu tomu nandal když po mé diskusi s kamarádem ze servisu přispěchal a řek že tedy náké problémy jsou. Co si pak máte o takovém prodejci myslet, že lže asi pořád. Jinak si na přístup u prodejců VW nemůžu stěžovat a co se týká aut jsem jejich zastáncem. Možná je to i tak že prodejci od VW maji nařízeno říkat že problém s TSÍ nejsou. Pak bych jeho chování pochopil.

Tak doufám že si rozumíme, jinak pokud vím na motorech 1.2tsí se hodně zapracovalo a vše by mělo být od letoška v pořádku, nevím jak u 1.4tsí kde tyto problémy byly větší.