Hyundai i30 kombi: V Česku od 299.990,- Kč
Hyundai i30 kombi vstupuje na český trh. Nejpraktičtější vůz z Nošovic startuje těsně pod 300 tisíci korun. Za to nabízí o 30 mm vyšší karoserii než hatchback a zavazadelník o objemu 528 litrů. Právě velký objem zavazadlového prostoru má být klíčovým argumentem novinky.
Zatímco u minulé generace i30 se u nás prodalo 60 % aut ve verzi hatchback, nyní Hyundai očekává poměr opačný. Jeden z největších zavazadlových prostorů v daném segmentu by měl totiž přilákat fleetové zákazníky. Poměr k soukromým klientům by měl být u nového i30 kombi 50:50.
Nabídku motorů tvoří známá šestice čtyřválců o objemu 1,4 až 1,6 litru – tři benzinové a tři dieselové. Pokrývají spektrum od 66 do 99 kW. Specifikace motorů i možnosti jejich kombinování s manuální nebo automatickou převodovkou (vždy šestistupňovou) jsou stejné jako u hatchbacku.
Hyundai i30 kombi - technické údaje a ceny | ||||||
Motor | 1,4 CVVT | 1,6 CVVT | 1,6 GDI | 1,4 CRDi | 1,6 CRDi | 1,6 CRDi |
Převodovka | 6M | 6M (6A) | 6M (6A) | 6M | 6M (6A) | 6M (6A) |
Zdvihový objem [cm3] | 1396 | 1591 | 1591 | 1396 | 1582 | 1582 |
Válce/ventily | 4/4 | 4/4 | 4/4 | 4/4 | 4/4 | 4/4 |
Největší výkon [kW/min-1] | 73/5500 | 88/6300 | 99/6300 | 66/4000 | 81/4000 | 94/4000 |
Největší toč. mom. [Nm/min-1] | 137/4200 | 156/4850 | 164/4850 | 220/1500-2750 | 260/1900-2750 | |
Max. rychlost [km/h] | 170 | 185 (180) | 193 (185) | 180 | 190 (190) | 192 (190) |
Zrychlení 0-100 km/h [s] | 13,9 | 11,8 (12,7) | 11,2 (12,1) | 13,5 | 11,2 (12,3) | 10,2 (11,3) |
Komb. spotřeba [l/100 km] | - | - | - | - | - | - |
Cena Entry [Kč] | 299.990,- | - | - | 359.990,- | - | - |
Cena Trikolor [Kč] | 340.990,- | 355.990,- | 370.990,- | 400.990,- | 420.990,- | 440.990,- |
Cena Style [Kč] | 400.990,- | 415.990,- | 430.990,- | 460.990,- | 480.990,- | 500.990,- |
Cena Premium [Kč] | 440.890,- | 455.890,- | 470.890,- | 500.890,- | 520.890,- | 540.890,- |
Základní výbava Entry je jen o 10 tisíc dražší než odpovídající hatchback. Stojí tedy od 299.990,- Kč. Za to Hyundai nabízí šest airbagů, stabilizační systém, LED denní světla a především palubní počítač, elektrická zrcátka, elektrické stahování předních oken a centrální zamykání s dálkovým ovladačem.
Klimatizace je za příplatek 25 tisíc, rádio za 10 tisíc korun.
Trikolor přidává právě klimatizaci s rádiem (včetně USB), středovou loketní opěrku, vyhřívání zrcátek, elektrické stahování zadních oken a přední mlhovky. Příplatek za tuto výbavu navíc je 41 tisíc korun. Ve výbavě Trikolor je tedy kombi o 25 tisíc dražší než hatchback.
Další výbava je nabízena formou paketů.
Paket Style stojí rovných 60 tisíc korun. Obsahuje pakety Komfort a Parking, dále 16palcová litá kola, chromovanou masku chladiče a kliky dveří, dvouzónovou klimatizaci, Bluetooth, inteligentní klíč a čalounění látka/kůže.
Paket Premium (99.900,- Kč) kromě toho všeho přidá ještě 17palcová kola, xenonové světlomety, kožené čalounění a elektricky nastavitelné sedadlo řidiče.
Další možnosti příplatků zahrnují navigaci s Bluetooth (25 tisíc), panoramatické střešní okno (25 tisíc), automatickou převodovku (40 tisíc) a metalický lak (13 tisíc).