Lexus IS F dostane atmosférický osmiválec, diesel nebude
Nová generace Lexusu IS nebude ochuzena o velkoobjemový atmosférický osmiválec, zda se však objeví i pod kapotou chystaného kupé není jasné. Vše však nasvědčuje tomu, že ano.
Jaké motorizace tak bude kupé, navazující na koncept LF-CC, schopno nabídnout dále? V prvé řadě zapomeňte na naftu, její nasazení do žádného z vozů Lexus automobilka v příštích několika letech neplánuje. Rozhodnutí stratégů se opírá i o prodejní čísla, kdy po počátečním boomu nastalo výrazné vystřízlivění, a většina evropských kupců modelu IS se vrátila k benzinu.
Nabídka motorizací pro kupé by měla věrně kopírovat nabídku pro sedan: hybridní varianta (IS 300h) je tedy samozřejmostí, vidlicový šestiválec o objemu 2,5 litru ve spojení s elektromotorem nabídne dohromady 162 kW, což je o 10 kW víc než silnější verze šestiválce v IS 250. Verze IS 350 nabídne o litr objemnější šestiválcový agregát a výkon 228 kW. Těšit se můžeme i na pohon všech kol, byť zda jej dostane i kupé ještě není jasné.