Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mazda CX-3 má české ceny, začínají na 379.900 Kč za benzinový dvoulitr

Ondřej Chamilla
Diskuze (60)
Tři motory, dvě převodovky, pět výbav a dva typy pohonu. Tak se bude prezentovat malé SUV Mazda CX-3 na českém trhu. Ceny začínají na částce 379.900 Kč za atmosférický dvoulitr.

Na ženevském autosalonu byly představeny české ceny malého SUV Mazda CX-3. Vůz bude začínat na částce 379.900 Kč, přičemž za tyto peníze dostanete pohon předních kol, šestistupňovou manuální převodovku a dvoulitrový atmosférický benzinový agregát o výkonu 88 kW, který známe již například z Mazdy 3. Jedná se o výhradní motorizaci pro základní výbavu Emotion, jinak je však dostupná pro další výbavové stupně s výjimkou toho nejvyššího. S automatem si takto nespecifikovaný model můžete pořídit pouze ve třetí a druhé nejlepší výbava Attraction respektive Revolution.

Silnější z benzinových dvoulitrů, který má 110 kW, je k dispozici výhradně s pohonem všech kol, a manuální či automatickou převodovkou. Dostanete jej jen ve dvou nejlepších výbavách Revolution a Revolution Top za ceny od 565.900 Kč, přičemž automat je o 45.000 Kč dražší.

Jediným dieselem v nabídce je patnáctistovka Skyactiv-D s výkonem 77 KW, kterou můžete mít se šestistupňovým manuálem jako předokolku i 4x4, případně s automatem výhradně s pohonem všech kol. S předním pohonem je základní cena 479.900 kč ve výbavě Challenge, s pohonem všech kol se však automaticky pojí také vyšší výbavy Revolution a Revolution Top s cenami od 594.900 Kč.

V základní výbavě Emotion očekávejte manuální klimatizaci, 6x airbag, elektricky ovládaná boční okna, elektricky nastavitelná zrcátka, centrální zamykání s dálkovým ovládáním či asistent rozjezdu do kopce. Vyšší stupeň Challenge přináší také šestnáctipalcová litá kola, automatickou klimatizaci, sedmipalcový barevný displej, HMI ovladač, tempomat, kožený multifunkční volant, dešťový a světelný senzor, bluetooth, elektricky vyhřívaná a sklopná vnější zrcátka či systém pro prevenci čelního nárazu.

Další stupeň Attraction má navíc diodové přední světlomety, mlhovky a denní svícení, adaptivní světlomety, vyhřívaná přední sedadla, zadní parkovací asistent a zatmavená boční okna. Revolution pak obsahuje ještě osmnáctipalcová litá kola, bezklíčový vstup, parkovací kameru, head up displej, polokožené čalounění a přední parkovací senzory. Vrcholná výbava Revolution Top dostala také čalounění v kombinaci bílá kůže- látka, adaptivní tempomat, inteligentní brzdový systém SBS, automatické přepínání dálkových a potkávacích světel i systém pro hlídání mrtvého úhlu a audio Bose.

Mazda CX-3 české ceny
Model2.0 Skycativ-G2.0 Skycativ-G2.0 Skycativ-G2.0 Skycativ-G1.5 Skyactiv-D1.5 Skyactiv-D1.5 Skyactiv-D 77 kW
Výkon88 kW88kW110kW110kW77 kW77 kW77kW
Pohon/převodovkaFWD/6MTFWD/6ATAWD/6MTAWD/6ATFWD/6MTAWD/6MTAWD/6AT
Emotion (Kč)379.900
Challenge (Kč)434.900479.900
Attraction (Kč)479.900524.900524.900
Revolution (Kč)504.900549.900565.900610.900549.900594.900639.900
Revolution TOP (Kč)620.900665.900649.900694.900

Ondřej Chamilla
Diskuze (60)
Avatar - euro89
4. 3. 2015 17:55
Re: Mazda vs. Fiat
To jsem moc nepochopil. Já tady vůbec neřeším spotřebu ani základní motorizace. Mazda u mě připadá v úvahu 2,0 150CV 4x4 manuál a Fiat by teoreticky připadal v úvahu s motorem 1,4T 170CV 4x4 a manuální převodovkou, ovšem tahle motorizace má být k dispozici jen s automatem.
Avatar - Emel
4. 3. 2015 13:02
Re: Nelíbí
[odkaz]
Takhle ten čumák působí nataženě.

[odkaz]
[odkaz]
Čumák je sice dlouhý, ale zbytek auta poskytuje protiváhu, takže to nevadí

[odkaz]
Taky dobré... já si na SUV tolik nepotrpím, ale přijde mi, že tady ten čumák tak dlouhý není.

Ani šestka ani Octavia podle mě naživo nijak netrpí.
Avatar - white label
4. 3. 2015 12:16
Re: Nelíbí
Přesně tak, ty KODO "vlny" potřebují určitou výšku karoserie, jinak se v nich "ztrácí" profil a vypadá to tak nějak rozpačitě až "rozšláple".
Avatar - Blue Sun
4. 3. 2015 11:56
Re: Nelíbí
No, já to právě vidím spíš opačně, kratší a vyšší sedí, dlouhý čumák šestky vůbec. Připadá mi vyšší, než by se k celkové výšce auta hodilo a u kombi snad ještě markantněji. Jedna věc jsou asi statické fotky z "ideálních" úhlů, druhá věc je sledovat takové auto v jízdě, akceleraci a podobně z pohledu běžného chodícího pozemšťana.
Ale šestka není jediná, které pohled chodce nesvědčí, nejvíc na to trpí už dlouhé roky Octavia (a současná generace tedy extrémně) svou tlustou zádí.
4. 3. 2015 11:08
Re: Nelíbí
aj preto mam trojku sedan, mne sa zda hatchback taky - nieco mu chyba, vyzera tak vsednejsie, pri pohlade zozadu na tie dva vyfuky to je sice fajn, ale hlavne z boku... Sedan posobi tak majestatnejsie, ale mnoho ludi to vidi opacne:D

Kodo podla mna pasuje na dlhe a/alebo vysoke auta