Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Modernizovaný Volkswagen Polo GTI stojí 464.900 Kč

David Bureš
Diskuze (8)
Polo GTI je opět možné pořídit s manuální převodovkou. Díky ní je auto možné pořídit levněji než dosud.

V rámci letošní modernizace Volkswagenu Polo se úprav dočkala také vrcholná varianta GTI, která místo čtrnáctistovky s kompresorem a turbodmychadlem dostala větší přeplňovanou osmnáctistovku. Na českém trhu modernizované Polo GTI stojí 464.900 korun.

Proti předchozí variantě je automobil možné pořídit levněji. V lednu stálo starší Polo GTI 497.900 korun. Tehdy byla ale standardem sedmistupňová dvouspojková převodovka DSG, zatímco dnes je základem šestistupňový manuál. S dvouspojkou dnes Polo GTI stojí 504.900 korun.

Modernizované Polo GTI je poháněno benzinovým čtyřválcem 1.8 TSI vyladěným na 141 kW. V případě manuálu motor nabízí plných 320 N.m, zatímco v kombinaci s DSG motor disponuje jen 250 N.m. Vedle větší jednotky se Polo GTI chlubí také přepracovaným vzhledem.

Základní výbava Pola GTI čítá šest airbagů, systém sledování únavy řidiče, samočinnou klimatizaci, elektrické ovládání oken, rádio ovládané prostřednictvím 6,5palcové dotykové obrazovky, přední mlhovky nebo elektricky nastavitelná a vyhřívaná zpětná zrcátka.

Příplatková výbava zahrnuje tempomat (+11.100 Kč), diodové světlomety (+21.100 Kč) nebo navigaci (+13.800 Kč).

Volkswagen Polo GTI – ceny na českém trhu a srovnání s konkurencí
ModelVW Polo GTIVW Polo GTIFord FiestaRenault Clio RS
Motor1.8 TSI1.8 TSI1.6 EcoBoost1.6 Turbo
Zdvihový objem [cm3]1798179815961618
Válce/ventily4/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min]141/4200-6200141/5400-6200134/5700147/6000
Točivý moment [N.m/min]320/1450-4200250/1250-5300240/1600-5000240/1750
Převodovka6M7DS6M6DS
Max. rychlost [km/h]236236220230
Zrychlení 0-100 km/h [s]6,76,76,96,7
Komb. spotřeba [l/100 km]6,05,65,96,3
Pohotovostní hmotnost [kg]1272128011961204
Cena [Kč]464.900504.900439.990564.900

David Bureš
Diskuze (8)
15. 12. 2014 14:49
Re: hmotnost 7st. dsg vs 6st. manuál
Ano, cetl jsem a koukal, ze takovy Eos 3,6FSI bych si nechal libit :-)
Avatar - white label
13. 12. 2014 22:50
Re: hmotnost 7st. dsg vs 6st. manuál
Mě by právě tyhle dvě okolnosti odradily určitě, ale jinak bych dal jasně (např. u Golfu GTI/R) přednost dsg.

P.S. Pod roccem R máš mou opožděnou reakci.
13. 12. 2014 22:44
Re: hmotnost 7st. dsg vs 6st. manuál
Já.
Ale nevím, jestli zrovna za "suché" DSG se sníženým krouťákem.
13. 12. 2014 08:07
Re: hmotnost 7st. dsg vs 6st. manuál
Proboha, kdo by si u malého hot-hatche připlácel DSG, když je konečně k mání MANUÁL! :-) :yes: :yes: :yes:
Avatar - white label
12. 12. 2014 21:19
Re: hmotnost 7st. dsg vs 6st. manuál
Jasně, navíc je to suchá skříň, takže raději nebrat.