16.7. 2015 David Bureš Google+ profil David Bureš

Nástupce Renaultu Koleos se začne vyrábět v roce 2016

Nástupce Renaultu Koleos se začne vyrábět v roce 2016

Renault letos ukončil výrobu crossoveru Koleos. Čile však pracuje na jeho nástupci.

Crossover Kadjar je sice podobně velký jako dosavadní model Koleos, Renault jej ale za nástupce Koleosu nepovažuje, místo toho jej označuje za rozšíření nabídky. Pozici Koleosu totiž zaujme teprve chystaný, až sedmimístný automobil.

Představitelé Renaultu o příchodu nástupce Koleosu zatím mluvili neurčitě, tvrdili o něm, že se jej dočkáme zhruba za dva roky. Nyní ale vyšlo najevo, že se nový crossover ve výrobě objeví již v příštím roce.

Informace vyplývá z konference pořádané společností Dongfeng Renault, která od roku 2013 v Číně vyrábí vozy značky Renault. Na konferenci podle čínského serveru Autohome zaznělo, že v září 2016 bude zahájena produkce automobilu s interním kódem HZJ. Právě pod tímto názvem se má skrývat nástupce Koleosu.

Psali jsme: Velké SUV Renault nebude jen zvětšený Kadjar, ale spíše alternativa pro Espace

Datum zahájení výroby se týká čínské továrny, v Evropě se novinka podle dřívějších zpráv objeví až v roce 2017. Velký crossover totiž bude primárně zacílen na čínský trh. Už dříve šéfdesignér Renaultu Laurens van den Acker přiznal, že nový crossover segmentu D bude odhalen na začátku roku 2016. Zhruba pět metrů dlouhý vůz se má stát alternativou k Espace.

Základem zatím nepojmenovaného automobilu bude modulární platforma CMF, kterou již využívá Kadjar. Novinka se od letos představeného Kadjaru bude zřejmě lišit podobně jako Nissan X-Trail od Nissanu Qashqai. Také dvojice japonské značky využívá platformu CMF.

Psali jsme: Renault Koleos naroste na pět metrů

Renault Koleos se na evropských trzích začal prodávat v roce 2008. Tvary automobilu navrhl Renault, s vývojem však pomohl Nissan, technika auta totiž vycházela z X-Trailu. O výrobu auta se starala korejská továrna značky Samsung v Busanu, Koleos se ale montoval též lokálně v Indii nebo Rusku.

Spolupracujeme s TipCars.com
Jeff Bezos se stal druhým nejbohatším člověkem, vděčí za to růstu akcií Amazonu Jeff Bezos se stal druhým nejbohatším člověkem, vděčí za to růstu akcií Amazonu

Ředitel a zakladatel Amazonu, Jeff Bezos, se vyšplhal na…

Cesta dlouhá přes dva týdny. Jak přes Alpy putuje ropa do Česka Cesta dlouhá přes dva týdny. Jak přes Alpy putuje ropa do Česka

Teče líně, sotva se plouží. Chodec by jí bez problémů…

Euro oslabovalo, spekulanti se bojí ekonomického zpomalení Euro oslabovalo, spekulanti se bojí ekonomického zpomalení

Kurz dolaru dnes zůstal po počátečním růstu bez větších…

Růst rublu pomáhá automobilkám v Rusku Růst rublu pomáhá automobilkám v Rusku

Po problematickém loňském a předloňském roce má ruský trh…

 
Zdroj: Autohome
 







Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a…

Hyundai si patentovalo motor s nestejným objemem spalovacích komor Hyundai si patentovalo motor s nestejným objemem spalovacích komor

Korejská automobilka si nechala na evropském patentovém…

 




Renault Koleos se představuje! Konečně evropský design a nové 2.0 dCi Renault Koleos se představuje! Konečně evropský design a nové 2.0 dCi

Druhá generace koleosu pokračuje v současném designovém…

Renault Koleos: Druhá generace odhaluje detaily Renault Koleos: Druhá generace odhaluje detaily

Největší SUV v nabídce Renaultu je 4.670 mm dlouhým…

 



 
Ojeté Volvo S80 II (124, 144): Základ v mondeu nevadí

Ojeté Volvo S80 II (124, 144): Základ v mondeu nevadí

Dnes 08:00

S80 je největším volvem od roku 1998. Tehdy šlo o revoluci, neboť příchod modelu ukončil jednu éru značky. Namísto klasické koncepce dostal vůz pohon předních kol. Druhá generace trend té první vydání rozvíjí, navíc je výrazně spolehlivější.




Blesk.cz

To je rodina: Muže viní z vraždy, jeho sestra útočila jménem ISIS

To je rodina: Muže viní z vraždy, jeho sestra…

Německá prokuratura obvinila 18letého Němce s marockými kořeny z pokusu o vraždu, viní ho z loňského žhářského…

Pravda o meteorologické stanici v Klementinu: Počasí „měří“ špatně. Víme, proč!

Pravda o meteorologické stanici v Klementinu: Počasí…

Historickou budovu Klementina, která dříve bývala jezuitskou kolejí a jejíž většina vnitřních prostor dnes patří…

 

iSport.cz

Válka graduje! Saganova kritika? Plnou podporu mít už nebude, hrozí soupeři

Válka graduje! Saganova kritika? Plnou podporu mít…

Do pořádně nepříjemné situace se dostává cyklistická superstar Peter Sagan. Sportovní ředitel belgické stáje…

Sport Magazín: Sparta je nepoučitelná, shodly se legendy před derby

Sport Magazín: Sparta je nepoučitelná, shodly se…

Čtyři legendy, které v historii derby S nasypaly hromady gólů, nejenže vzpomínaly na pikantérie ze svých…

 

Reflex.cz

Zruší vlády hotovost? Slovenský ekonom vysvětlil, kdo a proč chce konec bankovek

Zruší vlády hotovost? Slovenský ekonom vysvětlil,…

Politici, centrální bankéři a karetní společnosti. Ti všichni by profitovali ze zrušení hotovosti. Naopak…

Patrick Ness o smrti pro děti. Jeho Volání netvora vstupuje do českých kin, z knihkupectví rychle mizí

Patrick Ness o smrti pro děti. Jeho Volání netvora…

Dvanáctiletému Conorovi umírá maminka na rakovinu a z reálného světa, od šikanujících spolužáků, nesnesitelné…