Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nissan Micra C+C na českém trhu od 509.000,-Kč

Ondřej Láník
Diskuze (54)
Nové malé kupé-kabrio přiveze na trh během ledna 2006 Nissan. Micra C+C se poprvé představila jako studie v roce 2002 a po třech a půl letech se začíná vyrábět. Ačkoli studie měla pouze skládací střechu s plechu, sériový model má střechu skleněnou.

Nové malé kupé-kabrio přiveze na trh během ledna 2006 Nissan. Micra C+C se poprvé představila jako studie na pařížském autosalonu v roce 2002 a po třech a půl letech se začíná vyrábět. Ačkoli studie měla pouze pevnou skládací střechu s plechu, sériový model má střechu skleněnou.

Při přípravě studie i sériového modelu spolupracoval Nissan se specializovaným dodavatelem střešních systémů, německou firmou Karmann, která mj. dodává také komponenty pro koncernový Renault Mégane CC. Místo třídílné střechy, která ve voze ve složeném stavu zabere méně místa, zvolil výrobce jednodušší dvoudílnou konstrukci, která má méně komponent a tedy i pravděpodobně menší náchylnost k závadám. Méně pohybujících se dílů se také snáze utěsní a když k tomu všemu přidáme hodnotu 255 litrů základního objemu zavazadlového prostoru při složené střeše, není třeba pochybovat o správnosti takové volby. Máte-li raději více přepravního prostoru, můžete s nataženou střechu převážet zavazadla v kufru o objemu až 457 l.

Micra C+C je 2432 mm dlouhá (+72 mm proti hatchbacku) a 1441 mm vysoká (-99 mm proti hatchbacku), takže celkové proporce jsou nyní sportovnější.

Skleněná střecha C-View se otevírá samočinně. Po stisku příslušného tlačítka trvá celá operace pouze 22 sekund. Průhledný díl střechy je možno zaslepit clonou proti silnému slunci. Přestavba uzavřené karosérie na kupé-kabrio si vyžádala výztuhy, které zvýšily pohotovostní hmotnost o 110 kg.

Na českém trhu se prodává Micra C+C za cenu 509.000,-Kč s motorem 1.4 (65 kW), silnější 1.6 (81 kW) stojí 564.000,-Kč a ve verzi 160SR pak 604.000,-Kč. V základní výbavě všech verzí je ABS s brzdovým asistentem a elektronickým rozdělovačem brzdné síly, čtyři airbagy, palubní počítač, centrální zamykání, elektrické ovládání oken, sportovní sedadla a kůží obšitý volant. Připlácí se za klimatizaci (32.000,-Kč, 160 SR série), metalický lak (+9.000,-Kč) a stabilizační systém ESP + aktivní opěrky hlav (+21.000,-Kč pouze pro 160 SR).

Ondřej Láník
Diskuze (54)
15. 1. 2006 20:18
Re: ZA VÝLUČNOST
;-) P.S. Děkuju... objednám.
15. 1. 2006 17:44
Re: Mustang
:-) :yes:
15. 1. 2006 17:36
Re: ZA VÝLUČNOST
Nečetl... já nahoře myslel, že jako budeš milovat tu knihu... nikoliv Micru ;-)
15. 1. 2006 17:33
Re: Mustang
:-)
15. 1. 2006 16:07
Re: Micra maličká jedna chudinka
Myslím, žes nepochopil příspěvek od Lonese... On narozdíl od tebe nesrovnává Micru s Mustangem :-) , tu odvahu jsi našel až ty >:D P.S. Držím ti palce :-) fakt... možná se od tebe nadějem i srovnání Logana s raketoplánem... a tady bych si tipnul, že u tebe by vyhrál Logan... přeci jen, spotřeba je spotřeba... ;-) :yes: