Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nový Lexus IS na českém trhu od 899 tisíc Kč

Ondřej Láník
Diskuze (226)
Nový Lexus IS vstupuje na český trh se sportovně laděným designem, vyspělou technikou a poprvé v historii značky i se vznětovým motorem, jenž by mu měl zajistit rozšíření zákaznické klientely v prémiovém segmentu automobilů střední třídy.

Nový Lexus IS vstupuje na český trh se sportovně laděným designem, vyspělou technikou a poprvé v historii značky i se vznětovým motorem, jenž by mu měl zajistit rozšíření zákaznické klientely v prémiovém segmentu automobilů střední třídy.

Nový malý sedan řady IS je pro značku důležitým modelem, který by mohl zásadně zvýšit odbyt po celém světě. IS je pokračováním filozofie designu L-finesse, kterou japonská automobilka poprvé představila u poslední generace modelové řady GS a jejíž linie, hluboce zakořeněné v japonských estetických hodnotách, vyjadřují novou dynamiku založenou na optickém kontrastu mezi překvapivou jednoduchostí a rafinovanou elegancí.

Nová generace Lexusu IS se řadí ve svém segmentu mezi konstrukčně a aerodynamicky nejpropracovanější automobily současnosti, o čemž svědčí nejen nejmodernější prvky aktivní a pasivní bezpečnosti, ale taktéž vynikající jízdní parametry, dobrá akustika interiéru a pozoruhodná hodnota součinitele čelního odporu vzduchu cx=0,27.

Mezi nesporné přednosti vozu patří i bohatá standardní výbava, zahrnující u všech modelů 8 airbagů včetně kolenních airbagů pro řidiče a spolujezdce, automatickou klimatizaci, tempomat, elektronické systémy podvozku včetně stabilizačního systému VSC, zabezpečovací systém s dvojitým zámkem proti krádeži, systém uchycení dětské sedačky ISOFIX, LED technologie aplikovaná v zadních sdružených svítilnách, osvětlení interiéru pomocí LED diod, palubní počítač, bezklíčový systém nastupování a startování Smart Entry & Start či špičkový audio systém s měničem na 6 CD s 13 reproduktory a podporou MP3 a WMA. Totéž platí i o vysoké spolehlivosti nového Luxusu IS, který v tomto ohledu navazuje na svého předchůdce, jenž byl po mnoho let jedním z nejlépe hodnocených automobilů v prestižním průzkumu spokojenosti zákazníků společnosti J.D. Power ve Velké Británii.

Nová generace modelu IS nabízí volbu dvou pohonných jednotek - zážehového vidlicového šestiválce 2,5 l VVT-i s přímým vstřikováním o výkonu 153 kW a prvního vznětového motoru pod kapotou vozu značky Lexus, jímž je vznětový čtyřválec 2,2 l common rail s technologií Lexus Clean Diesel Technology disponující výkonem 130 kW k a točivým momentem 400 Nm v rozmezí 2000 až 2600 otáček. Oba motory a jim odpovídající modely IS 250 a IS 220d jsou vybaveny nově vyvinutou šestistupňovou manuální převodovkou, vidlicový šestiválec je možné kombinovat i se samočinnou šestistupňovou převodovkou se sekvenčním řazením, ovládaným páčkami pod volantem.

Nové modely Lexus IS budou lákat klientelu i pořizovacími cenami vztaženými k celkové kvalitě zpracování a nabízené standardní a příplatkové výbavě. Základní model IS 220d se vznětovým motorem je k dispozici již za 899 000,-Kč. Základní model se zážehovým motorem IS 250 osloví nové zákazníky cenou 999 000,- Kč.

Úlný ceník vozu Lexus IS je ke stažení ve formátu PDF na stránkách www.lexus.cz.

Podrobný popis vozu naleznete v magazínu Auto.cz.

Prodej nového modelu IS bude zahájen počátkem února ve dvou stávajících Lexus centrech a to v Praze (Autocentrum Duba,s.r.o.) a Brně (C&K, a.s.). V blízké budoucnosti však budou oba autorizovaní partneři nabízet své služby ve zcela nových, moderně řešených Lexus centrech vybudovaných dle přísných evropských standardů značky Lexus.

Ondřej Láník
Diskuze (226)
8. 2. 2006 23:51
Re: LEt X sUn riSing
Ach... povrchní, navíc veřejně prezentovaná radost z toho, že si jdeš koupit Lexus... podtrhuje mou definici jeho vlastníků ;-) Neznám tvůj nick, neznám tě, tak věřím, že právě ty budeš ta výjimka, a tvá radost nad nákupem, budiž brána jako reakce z komnat s nadpisem naivní... Autem... ostatně tak, jako i všemi věcmi, které tě obklopují z vlastního rozhodnutí, musíš umět elegantně opovrhovat... jen tak dokážeš být nad věcí a dostat se k jádru. Je přece šílené si uvědomit, že stejnou radost má ten, co si jde koupit Logana. A ještě šílenější je, mít radost z toho, že já jsem ten, kterej si nejde pro Logana a jde si pro Lexe... tak tu koupi přetav v kvalitu. Neboť není trapnější chvíle (v aktuální souvislosti), než mít zaparkovaný auto svejch snů v garáži... Jestli mi tedy rozumíš ;-) P.S. Přeju moc šťastnejch kilometrů :yes:
8. 2. 2006 20:37
Re: JE JASNO
Ten předek je kýč. Na tom měli ještě makat. Působivé jsou na něm boky, poměr plechu ke sklům... je to "silné, těžké" a dává to pocit bezpečí... Celkově ovšem "lacinější" proti BMW a MB. snaží se přitáhnout na svou stranu mladý hochy s prachama bez hlubšího rozhledu...