Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Opel Astra 1,4 (74 kW) za 334.800,-Kč vč. klimatizace a rádia

Ondřej Láník
Diskuze (80)
Ještě v závěru letošního roku se na český trh dostane zcela nová generace Opelu Astra. Kompletní ceník bude k dispozici nejpozději začátkem listopadu, ale dovozce již zveřejnil první cenu.

První cena nové Astry (364.800,- Kč), která kopíruje první cenu podobně vybaveného Volkswagenu Golf 1,4 (59 kW) s pěti dveřmi, bude ale nakonec nižší, jak už bylo prozrazeno v titulku.

Opel totiž nabídne v rámci zaváděcích ceníků bonus 30.000,-Kč, takže nejlevnější provedení nové Astry bude stát 334.800,-Kč. Půjde o nejjednodušší výbavu Essentia, která však bude standardně obsahovat čelní, boční a hlavové airbagy, klimatizaci, stabilizační systém i rádio.

Základní motorizace nové Astry pro český trh má nejvyšší výkon 74 kW při 6000 min-1, točivý moment vrcholí 130 Nm ve 4000 min-1, 4,4 m dlouhý Opel s ní akceleruje z 0 na 100 km/h za 14,2 s a dosahuje nejvyšší rychlosti 178 km/h. Kombinovaná spotřeba udávaná výrobcem činí 5,5 l/100 km.

Doporučujeme
Opel Astra: První kontakt před premiérou
PŘEDSTAVUJEME Opel Astra - Insignizace

Opel Astra: Německé ceny a kompletní technická data

Ondřej Láník
Diskuze (80)
Avatar - Well-being
27. 10. 2009 09:58
Re: Tak to je tragedie!
Prozradím ti co jsem za člověka. Patřím k racionálně uvažující většině, která když kupuje auto, chce za co nejméně peněz co nejvyšší hodnotu. A to prostě u Opla nenacházím. Nakonec to potvrzují statistiky prodejů aut této značky v ČR.
26. 10. 2009 19:30
Re: Tak to je tragedie!
Co ty jsi za cloveka, kdyz je ti 335tis hodne.... >:D ??Priplacni par tisic navic a pojedes rychleji voe. Nechtel ybs 400koni za 250 000CZk?
26. 10. 2009 17:34
Re: Údaje o motoru jsou blbost!
Nejsem fyzik, tak se ptám. Jaký je rozdíl v účinku na posádku, pokud do stromu nebo zdi narazí auto, které má 800 kg nebo 2 tuny? Ano, předek a deformační zóny těžkého auta budou namáhány víc, ale zase asi víc vydrží (řeč je o osobácíh, ne kamionech), rychlost "letu" proti airbagům a volantu ale bude asi stejná. Tak v čem to není celkem jedno?
Avatar - Well-being
25. 10. 2009 22:24
Tak to je tragedie!
Dám za auto v základu neuvěřitelných 335 tis. a z nuly na stovku to pořídím za téměř 15 vteřin. Taková lemra se dá koupit o osmdesát tisíc levněji ;-)
25. 10. 2009 19:42
Re: Údaje o motoru jsou blbost!
Jasne, že neútočíš. ;-) Ale ber to tak, že častejšie ide na ceste o náraz auto vs. auto. A tiež nie je celkom jedno, či do toho stromu vletí auto s váhou 800 kg a s váhou 2 tony. Pointa je v tom, že váhu nezdvíha len bezpečnostná výbava a všetky možné aj nemožné nosníky a výstuhy - karoséria nie je sama zodpovedná za rastúcu váhu áut, hoci stále rastie, povedal by som, až enormne (prvá Vectra ako auto strednej triedy mala dĺžku 4340 mm - koľko má Insignia dnes? 4,3 metra je dnes miera hatcbacku nižšej strednej triedy.) Vo veľkej miere je zodpovedná aj luxusná výbava a stále väčšia dokonalosť áut - premakané, ale stále ťažšie nápravy, viacstupňové, taktiež často ťažšie prevodovky, pomocné rámy, atď... A ja sa pýtam, dokedy tá zvyšujúca sa bezpečnosť áut bude stíhať tomu rastu hmotnosti, resp. kde sa to zastaví. Ak to pôjde takto ďalej, tak o 15-20 rokov budú naše deti považovať trojtonovú obludu za normálne auto, a voz s váhou pod 2 tony za nebezpečný...
Nie je to trochu (dosť) choré...?