Opel Insignia 2014: Lepší motory a dotyková navigace

 

Na podzim dorazí vylepšená Insignia. Vedle upraveného designu dostane novou navigaci, úspornější diesely a zcela nový benzinový motor.

Na frankfurtském autosalonu se v září představí facelift Opelu Insignia. Modernizace přichází po pěti letech a tomu odpovídá její rozsah. Insignia dostane usměvavější příď, s širší chromovanou maskou chladiče, novým tvarem předních světel a horizontálně členěným nárazníkem. Design se tím přiblíží posledním novinkám – faceliftu Astry a kabrioletu Cascada.

Nové řešení zadních světel je přímo odvozeno od Cascady. Současně s tím se změnil i zadní nárazník.

Uvnitř čeká zcela nová generace infotainmentu. Dříve Opel čelil kritice za velké množství tlačítek, teď se naopak bude téměř vše ovládat dotykově. Multimediální systém má výrazně větší 8palcovou obrazovku, tlačítka obsluhují jen nejzákladnější funkce. Také ovládací panel na středovém tunelu už není složený z tlačítek – nahradil je moderní touchpad.

Opel dále přichystal nový multifunkční volant, nový ovládací panel klimatizace a vůbec poprvé lze u Opelu nastartovat tlačítkem, bez použití klíčku. Další novinkou ve výbavě je hlasové ovládání.

Další inovace se dotknou nabídky motorů. Konstrukčně zastarávající 1.6 Turbo/132 kW končí a nahrazuje ho moderní 1.6 SIDI Turbo o výkonu 125 kW. Nový motor slibuje úspornější provoz a výrazně lepší momentovou charakteristiku s maximem na 280 Newtonmetrech.

Druhou benzinovou novinkou je 2.0 SIDI Turbo se 184 kW. Nahrazuje dosavadní motory 2.0 Turbo/162 kW a 2.0 Turbo 4x4/184 kW – oba však už dříve měly přímé vstřikování, zřejmě se tedy jedná jen o sjednocení názvů a zjednodušení nabídky, kdy verze s pohonem předních a všech kol budou mít shodný výkon.

Turbodiesely posílí, motor 2.0 CDTI bude nově nabízen ve verzích 88 kW/320 N.m a 103 kW/370 N.m (dosud 81 a 96 kW, oba s 320 N.m). Kombinovaná spotřeba dieselového dvoulitru klesne z 4,4 na 3,7 l/100 km, Insignia tedy dosáhne kýžených 99 g CO2 na ujetý kilometr. Pokračuje samozřejmě i loňská novinka, 2.0 BiTurbo CDTI se 143 kW a 400 N.m. Zájemce o alternativní pohony Opel uspokojí přeplňovaným 1.4 LPG o výkonu 103 kW.

Spolupracujeme s TipCars.com
Od zavedení EET uplynulo půl roku. Činnost komplikuje hlavně drobným podnikatelům Od zavedení EET uplynulo půl roku. Činnost komplikuje hlavně drobným podnikatelům

Elektronická evidence tržeb (EET) půl roku po zavedení…

KLDR chce po celé zemi rozmístit nový systém protivzdušné obrany KLDR chce po celé zemi rozmístit nový systém protivzdušné obrany

Severní Korea oznámila, že provedla test nového systému…

 
 

Přidat názorDiskuse: Opel Insignia 2014: Lepší motory a…







Doporučujeme
Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně! Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně!

Správné držení volantu je pro bezpečné řízení automobilu…

Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu? Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu?

Ještě před deseti lety byl vodík coby palivo v kurzu.…

 

AutoRevue
Auta a film: Zde je přehled 30 nejznámějších spojení Auta a film: Zde je přehled 30 nejznámějších spojení

Také letos se do kin dostává řada filmů, kde se děj více…

Čeká nás vlna hot SUV? Odstartovat by ji mohl Volkswagen T-Roc R Čeká nás vlna hot SUV? Odstartovat by ji mohl Volkswagen T-Roc R

Teprve nedávno představil Volkswagen světu nové SUV…

 




Opel Insignia: Dvě verze nového šeptajícího turbodieselu 1.6 CDTI Opel Insignia: Dvě verze nového šeptajícího turbodieselu 1.6 CDTI

Značka Opel postupně rozšiřuje nabídku nové vznětové…

Opel Insignia: Německý obr od LeasePlan Go jen za 6 310 Kč a zcela bez akontace! Opel Insignia: Německý obr od LeasePlan Go jen za 6 310 Kč a zcela bez akontace!

Král firemních flotil nejen v Česku. Tímto titulem by se…

 



 
Takto budeme svítit v budoucnosti: Opravdu jsou laser a diody nejlepší cesta?

Takto budeme svítit v budoucnosti: Opravdu jsou laser a diody nejlepší?

Dnes 11:31

Budoucnost svícení dnes patří laseru a diodám, jež dávají designérům netušené možnosti. Máme ale dát vale klasice?




Blesk.cz

Barbora (33) bojuje s roztroušenou sklerózou! Součást terapie: Let nad nočním Brnem

Barbora (33) bojuje s roztroušenou sklerózou!…

Bála jsem se. Bylo to ale úžasné. Dechberoucí! Tak zhodnotila svůj víkendový přelet nad ohňostroji v Brně…

Modřany se přesouvají tisíce let před náš letopočet: Startuje výstava „Doba bronzová“

Modřany se přesouvají tisíce let před náš letopočet:…

Praha 12 zahajuje dlouho plánovanou výstavu s názvem „Doba bronzová“. V oblíbeném Viničním domku se objevila…

 

iSport.cz

Vážná nehoda sparťana Čermáka! Jeho auto hořelo, měl být opilý

Vážná nehoda sparťana Čermáka! Jeho auto hořelo, měl…

Ligová sezona pro Aleše Čermáka skončila vážnou nehodou. Záložník Sparty měl mít podle informací agentury…

NEJ hlášky o titulu Slavie: Hušbauer si ho užil víc než ve Spartě

NEJ hlášky o titulu Slavie: Hušbauer si ho užil víc…

Poslední zápas sezony, výhra 4:0, která znamenala mistrovský titul. O dobrou náladu bylo po sobotním duelu…

 

Reflex.cz

Za čedarem do vesnice Cheddar. Ochutnejte lahodný originál z jeskyně Gough

Za čedarem do vesnice Cheddar. Ochutnejte lahodný…

Víte, jak má chutnat pravý čedar? Ve vesnici Cheddar v Somersetu na jihozápadě Anglie to vědí dokonale. Jen tady…

Prezidentské volby: ČSSD nemá lidi. Ale co Kočka?

Prezidentské volby: ČSSD nemá lidi. Ale co Kočka?

Je opravdová legrace sledovat, jak je sociální demokracie totálně personálně vyprázněná, nejsou v ní absolutně…