Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Peugeot 208 unikl na veřejnost ještě před premiérou. Je to prcek inspirovaný 508

Stanislav Kolman
Diskuze (152)

Francouzská automobilka veze do Ženevy novou generaci svého malého hatchbacku. Sociálními sítěmi však nedopatřením kolují první fotografie už teď.

Když Peugeot ukázal světu novou generaci modelu 508, sklidil v drtivé většina slova chvály. Francouzi si to dobře uvědomují a novou designovou filosofii aplikují i na další modely z vlastní produkce. Tím nejnovějším je malý hatchback 208, jenž unikl na veřejnost ještě před ženevskou premiérou.

Francouzský prcek přijede s benzinovými a naftovými motory, které doplní ještě čistě elektrická verze. Na snímcích jde o modré auto, kromě nabíjecího kabelu jej ve srovnání s konvenční verzí poznáte i díky pozměněné přídi.

Od 508 dostává novinka několik vzhledových elementů. Všimněme si třeba vertikálně umístěných diodových linek na přídi, číselného označení nad maskou chladiče či zadních svítilen s tygřími drápy, které jsou spojeny černým vodorovným pásem.

V duchu posledních produktů značky se nese také interiér, který dostane moderní pracoviště s malým volantem, digitálním přístrojovým štítem a spoustou lesklých dekorů. Nechybí ani široká obrazovka multimediálního systému a „klavír“, prostřednictvím kterého budete přepínat mezi jeho funkcemi.

Novinka je posazena na nejnovější architektuře CMP od skupiny PSA a očekává se, že čistě elektrická verze dostane stejné pohonné ústrojí jako model DS3 Crossback, jenž je vybaven akumulátory s kapacitou 50 kWh a dle metodiky WLTP ujede na jedno nabití přibližně 300 km.

Závěrem dodejme, že ženevský autosalon startuje už 5. března a redakce Auto.cz nebude na místě chybět již v průběhu nultého dne. Můžete se tedy těšit na smršť automobilových novinek.

Stanislav Kolman
Diskuze (152)

Doporučujeme

25. 2. 2019 12:47
Re: Desivý dizajn
Mne dlho vadilo, že malé autá sa začali robiť s veľmi expresívne povedané "iba babským" dizajnom - pre mňa je takýto dizajn vhodný aj pre chlapa, s malým parkovacím miestom :-) Moje prvé auto bola 205 - žiaľ nie GTI, len obyčajný červený trojdverový model, ale bola drsnejšia ako čokoľvek čo po nej nasledovalo - 206, 206+, 207 (to bol model, pri ktorom som už tieto autá úplne prestal brať vážne) a 208 síce potešila novým dizajnom, ale pre mňa veľmi dievčenským - nechcem uraziť chlapov, čo s tým jazdia, je to len môj pohľad na priveľa mäkkých kriviek a celkový dojem. Toto je niečo, kde si viem predstaviť aj seba. Mrzí ma 5 dverí, lebo to je podľa mňa úplne zbytočné, čo je znova iba vec preferencií. V každom prípade ak by bola verzia s 3 dverami - tak by aj kľučka na dlhších dverách vyzerala menšia a celkový dojem by bol športovejší - hodnejší generácie 205ky.
24. 2. 2019 18:15
....
pezot aspon ma vlastny dizajn-podpis, a nevykradaju konkurenciu..

napr, vid citrony s ich osobitymi led drl..
uz to stihla vykradnut skoda a korejci... fakt trapne. :no:
QOTQODÁK vehikle.. >:-[] :no:
23. 2. 2019 21:45
Re: Exterier
No tu Audi masku ma z malych len 208, predtym to boli len tie obludne papule ktore hypertrofovali po uspechu povodnej 206...
Avatar - Hammunasakra
23. 2. 2019 17:37
Re: Peugeot design malých aut...
HaŤaPka je nejen v podání výkonu a nekultivovanosti fakt horší [odkaz] o tom snad žádná

Ale maximálka je v podobnejch autech zjednodušeně jen o výkonu = takže 170 km/h pochopitelně na rovině
Papírově sem našel 168-173 km/h = a hlavně babička neni jako místní bajkaři = zdravim Ozzyho >:-[] Když s nedědou řikaj že tam bylo delší dobu tachometrovejch +170 = tak prostě bylo :-! ;-)
Vliv má všechno možný od pneu po palivo = na mý doporučení v Němcích tankuje [odkaz] :yes:

Z kopce to tu rychlejš opakovaně jezdí Ozzymu = no nejen jemu :-)
Avatar - Hammunasakra
23. 2. 2019 17:29
Re: Peugeot design malých aut...
96 kW a 240 je dost podobná káva jako 47 kW a 190 km/h = dobrou chuť ;-)

Vyprovokovat? Jako = tak to neprošlo? :-)

Viz co tu už padlo = maximálka je převážně jen o výkonu = že ty nevidíš HTP jako průser průserů je fuk = má prostě menší výkon takže spíš i nižší reálnou maximálku

Hlavně je to drtivě horší motor
Tu maximálku využiješ jednou za.. a spousta lidí nikdy = ten lepší motor.. ;-)