Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

VW Polo: Bonus 25 tisíc Kč na leasing nebo výkup na protiúčet

Diskuze (18)
VW oživil myšlenku „šrotovného“: mimořádný bonus 25 tisíc Kč se u Pola neomezuje jen na financování od ŠkoFINu, ale i na výkup starého auta protiúčetem.

Zvýhodněná nabídka pro zájemce o některý z finančních produktů ŠkoFINu nebo o výkup starého auta na protiúčet je hlavní novinkou u Volkswagenu Polo. Po započítání 25tisícového bonusu je první cena třídveřového Pola (motor 1,2 12V, výbava Trendline) 224.900,- Kč.

Zároveň se nepatrně zvýšily ceny jednotlivých verzí – v rozmezí 1.000 až 2.000 korun. Například základní provedení tím zdražilo z 248.600,- Kč na 249.900,- Kč.

Polo Trendline má standardně ESP, čtyři airbagy, rádio s CD přehrávačem (motor 1,2 o výkonu 44 kW jen přípravu na rádio), centrální zamykání, elektrické stahování předních oken, volant nastavitelný ve dvou osách, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, asistent pro rozjezd do kopce a vnější zrcátka a kliky dveří v barvě karoserie. Vyšší cenu proti konkurenci tedy může základní provedení obhájit bohatší výbavou, než bývá v dané třídě v nejlevnějším provedení obvyklé.

Comfortline má navíc dálkové ovládání centrálního zamykání, elektricky nastavitelná a vyhřívaná zpětná zrcátka, výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce, dělená a sklopná zadní sedadla a palubní desku z měkčeného plastu.

Standardem pro Polo je třídveřové provedení, pětidveřová karoserie se nabízí formou dvou zvýhodněných paketů. Společně s elektrickým stahováním zadních oken a klimatizací Climatic je za příplatek 15.600,- Kč, když je klimatizace automatická Climatronic, činí výše příplatku 26.600,- Kč.

Vestavěný navigační systém RNS 310 je za příplatek 12.100,- Kč pro všechny úrovně výbavy.

Volkswagen Polo - ceny zážehových motorů
Zážehové motory1,2 12V1,2 12V1,4 16V1,2 TSI1,4 TSI
Převodovka5M5M5M (7DS)6M (7DS)7DS
Zdvihový objem [cm3]11981198139011971390
Válce/ventily3/43/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]44/520051/540063/500077/5000132/6200
Největší toč. mom. [Nm/min-1]108/3000112/3000132/3800175/1550-4100250/2000-4500
Max. rychlost [km/h]157165177 (177)190 (190)229
Zrychlení 0-100 km/h [s]16,114,112,1 (11,9)9,7 (9,7)6,9
Komb. spotřeba [l/100 km]5,55,55,9 (5,8)5,3 (5,3)5,9
Cena Trendline [Kč]249.900,-266.500,-288.100,-328.200,--
Cena Comfortline [Kč]-279.900,-301.600,-341.700,--
Cena Cross [Kč]-319.600,-341.900,-381.300,--
Cena GTI [Kč]----495.600,-

CrossPolo s terénním vzhledem podražilo o 8 až 10 tisíc korun. Standardem jsou pětipaprsková kola Budapest, která obouvají pneumatiky 215/45 R17, k tomu se přidává o 15 mm zvýšený podvozek. Kliky dveří a kryty zpětných zrcátek jsou lakovány v barvě karoserie, naopak lišty kolem oken, B a C sloupek mají leskle černý povrch.

Výbava Cross vychází z provedení Comfortline. To znamená ESP, čtyři airbagy, rádio RCD 210 s CD přehrávačem, centrální zamykání s dálkovým ovladačem, elektrické stahování předních oken, elektricky nastavitelná a vyhřívaná zpětná zrcátka a výškově nastavitelná přední sedadla. Cross přidává pětidveřovou karoserii, elektrické stahování zadních oken, přední mlhovky (bez funkce přisvěcování do zatáček), volant potažený perforovanou kůží a hliníkové pedály.

Na rozdíl od Pola Trendline a Comfortline není pro CrossPolo určena akce zvýhodňující příplatek za klimatizaci. Zákazník si tak musí připravit plnou výši příplatku – 35.000,- Kč za poloautomatickou klimatizaci Climatic.

Verze GTI zdražila o 5 tisíc korun. Ve srovnání s Comfortline je seznam standardní výbavy bohatší o klimatizaci Climatic, elektronickou náhradu samosvorného diferenciálu XDS, 17palcová kola, sportovní paket karoserie, sportovní přední sedadla a sportovní kůží potažený volant s manuální ovládáním převodovky.

Klimatizace Climatronic je pro Polo GTI v aktuální nabídce za příplatek 16.600,- Kč.

Volkswagen Polo - ceny vznětových motorů
Vznětové motory1,2 TDI1,2 TDI BlueMotion1,6 TDI BMT1,6 TDI1,6 TDI
Převodovka5M5M5M5M (7DS)5M
Zdvihový objem [cm3]11991199159815981598
Válce/ventily3/43/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]55/420055/420066/420066/420077/4400
Největší toč. mom. [Nm/min-1]180/2000180/2000230/1500-2500230/1500-2500250/1900
Max. rychlost [km/h]170173180180 (180)190
Zrychlení 0-100 km/h [s]13,913,911,511,5 (11,5)10,4
Komb. spotřeba [l/100 km]3,83,33,74,2 (4,3)4,2
Cena Trendline [Kč]334.700,-365.200,-378.300,---
Cena Comfortline [Kč]348.100,---378.700,-405.800,-
Cena Cross [Kč]387.700,---418.200,-445.400,-

Ceny uvedené v tabulkách jsou běžné ceníkové ceny při nákupu za hotové. U všech verzí je možné odečíst bonus 25 tisíc Kč při financování od ŠkoFINu nebo odprodeji staršího auta protiúčtem.

Příplatek za převodovku DSG je u všech motorizací mimo 1,4 TSI (kde je standardem) 53.600,- Kč.

Diskuze (18)
Avatar - Ronault.
10. 1. 2011 00:19
VW to s tou ekologií myslí vážně
VW to s tou ekologií myslí vážně, protože jak jinak si chcete vysvětlit ty jedny ze snad nejvyšíích příplatků za dieselové motory, než že chtějí ovzduší bez sazí...
Avatar - Typhoon
9. 1. 2011 21:43
Sleva?
Když jsem loni v létě kupoval Polo TSI, dostal jsem hned při nabídce od prodejce slevu 25.000,- Kč, potom jsem si ještě vyžádal 2 roky záruky navíc zdarma (5.000,-Kč). Pokud slevili oficiálně, sleví ještě i prodejce?
Avatar - Ji/Ri
9. 1. 2011 20:51
smysl
Každé auto musí dávat smysl..... mi tenhle šuplík pro duchmeny smysl dává....ale je drahý a kvalitou to neobhájí. Jinak souhlas, že vw není ničím výjimečná liga.... To se akorát tady GTI vyonanuje do ztráty vědomí ohledně dvouspojek, 4x4 atd., atd. - viz. článek o C4. Steně jako dává smysl 4stupnový automat u C4, .....
VW těží ze špičkového marketingu a pak, my tady to máme dáno historicky. Prostě z VW jsou v čr v udlení hlavně Gétéíci a jim podobní. Všude jinde je jen volba hodnota/peníze.
Ale proč nenasadit cenu, když jim to tady někdo žere.
9. 1. 2011 19:27
Re: Zaujímavé
ale prd doprodej, normálně se prodávají dvě výkonové verze 1.2 12V
9. 1. 2011 19:25
Re: Výsmech
To by chtělo místo diskusního kovbojství trochu ponětí kolem zájmu o 3dv. auta u nás... kdyby zájem byl, dávno by VW do nabídky akční paket zařadil. Zájem není, není ani akční paket. Nejenom u Pola, ale i u Golfu. No a když budeš ty ceny studovat, podívej se tam na tu větičku o dvou vozech na jednu osobu za rok. Proč asi? Protože sou u nás auta velmi levný a reimport asi nebude oblast, kterou by VW cíleně podporoval..