První evropský Lexus LFA Nürburgring skončil v Británii

První evropský Lexus LFA Nürburgring skončil v Británii

 
 

Paketem Nürburgring bude vybaveno maximálně 50 exemplářů supersportu LFA.

První evropský zákazník si převzal Lexus LFA s paketem Nürburgring. Dodávky tohoto automobilu majitelům byly zahájeny teprve nedávno, na konci března si LFA Nürburgring převzali první klienti z Bahrajnu a Spojených států americký.

Majitel prvního LFA Nürburgring v Evropě pochází z Velké Británie. Jeho supersport je lakován oranžovou barvou, interiér je v černém provedení.

LFA Nürburgring bylo možné objednat pouze v černém, matně černém, bílém, nebo oranžovém laku. Vnitřek mohl být celý černý, popřípadě v kombinaci černé a červené, nebo černé a fialové. Za speciální příplatek si nicméně mohli zákazníci objednat i jiné barvy karoserie a interiéru.

Lexus už předem prohlásil, že paketem Nürburgring bude vybaveno maximálně 50 exemplářů z celkových 500 vyrobených kusů modelu LFA.

LFA Nürburgring je poháněn 4,8litrovým vidlicovým desetiválcem, jehož výkon oproti standardnímu LFA mírně vzrostl ze 412 kW na 420 kW (570 k). Šestistupňová sekvenční převodovka řadí rychleji, jednotlivé stupně je schopna měnit v rozmezí 0,15 s.

Sprint z 0 na 100 km/h zvládá toto LFA za 3,7 s a největší rychlost činí 325 km/h. To jsou stejné jako u původní verze navzdory vyššímu přítlaku.

Část vývoje Lexusu LFA Nürburgring probíhal na Severní smyčce Nürburgringu, kterou vůz zvládl loni v srpnu objet za 7 minut a 14,64 sekund. Majitelé vozu se pak budou moci na této trati individuálně projet v rámci školení, které Lexus k LFA Nürbrugring dodává společně s roční permanentkou na volné jízdy na tomto okruhu. Majitelům bude při tomto školení dělat společnost některý z hlavních instruktorů z Nürbrugringu.

Automobil dále dostal přídavné aerodynamické prvky, které jsou z karbonu. Na předním nárazníku a spodní části boků se objevily nástavce, pod ukazateli směru na blatnících pak malá křidélka. Vzadu najdeme nové pevné křídlo, sériové LFA jej má výsuvné.

Změněna byla charakteristika odpružení, které bylo naladěno ještě sportovněji. Kola mají deset dvojitých paprsků místo pěti, pneumatiky poskytnou oproti sériovým větší přilnavost.

Spolupracujeme s TipCars.com
Toshiba se chce zbavit čipové divize, tlumí ztrátu po bankrotu Westinghousu Toshiba se chce zbavit čipové divize, tlumí ztrátu po bankrotu Westinghousu

Akcionáři japonského konglomerátu Toshiba schválili návrh…

Velikonoční králíčci do útulku nepatří Velikonoční králíčci do útulku nepatří

Ve Velké Británii uvažují nad zákazem prodeje domácích…

Poslední opora padla. Čeští exportéři hlasují pro uvolnění koruny Poslední opora padla. Čeští exportéři hlasují pro uvolnění koruny

Politika slabé koruny přestala být atraktivní i pro…

Zápisník Marka Schwarzmanna: Tarify a hry Zápisník Marka Schwarzmanna: Tarify a hry

Tak nám tu prý začala revoluce. A zase tarifová. Při…

 
 







Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a…

Hyundai si patentovalo motor s nestejným objemem spalovacích komor Hyundai si patentovalo motor s nestejným objemem spalovacích komor

Korejská automobilka si nechala na evropském patentovém…

 




Video: Lexus LFA jako hvězda Festivalu rychlosti v Goodwoodu Video: Lexus LFA jako hvězda Festivalu rychlosti v Goodwoodu

Lexus LFA se svým atmosférickým desetiválcem patří mezi…

Video: Řvoucí Lexus LFA se v táhlých driftech proplétá tratí z kuželek Video: Řvoucí Lexus LFA se v táhlých driftech proplétá tratí z kuželek

Vidět Lexus LFA v pohybu je samo o sobě svátkem.…

 



 
Ojeté Volvo S80 II (124, 144): Základ v mondeu nevadí

Ojeté Volvo S80 II (124, 144): Základ v mondeu nevadí

Dnes 08:00

S80 je největším volvem od roku 1998. Tehdy šlo o revoluci, neboť příchod modelu ukončil jednu éru značky. Namísto klasické koncepce dostal vůz pohon předních kol. Druhá generace trend té první vydání rozvíjí, navíc je výrazně spolehlivější.




Blesk.cz

Minibus plný lidí se čelně střetl s dodávkou: 12 lidí zahynulo

Minibus plný lidí se čelně střetl s dodávkou: 12…

Při srážce minibusu a nákladní dodávky v americkém státě Texas zemřelo ve středu 12 lidí. Většina z nich byli…

Zlaté písky jsou největším lákadlem Bulharska: 8 důvodů, proč se tam vydat!

Zlaté písky jsou největším lákadlem Bulharska: 8…

Jen 15 kilometrů od Varny, na pobřeží Černého moře, se nachází nejvyhlášenější bulharské letovisko s příznačným…

 

iSport.cz

Washington útočí na Prezidentský pohár, Pittsburgh v krizi. Kosí ho zranění

Washington útočí na Prezidentský pohár, Pittsburgh v…

SOUHRN | Hokejisté Washingtonu uspěli ve středečním utkání NHL na ledě Colorada 5:3 a směřují k zisku…

Kdo jsou hvězdy české devatenáctky? Talent PSV, krajánci i mazák v brance

Kdo jsou hvězdy české devatenáctky? Talent PSV,…

Jednoho si piplají v nizozemském PSV Eindhoven, jako velký talent pro svůj A tým. Druhý zase pravidelně…

 

Reflex.cz

Prima našla náhradu za Helenu Štáchovou. Poslechněte si, jak zní Líza Simpsonová s novým hlasem

Prima našla náhradu za Helenu Štáchovou. Poslechněte…

Nedávná smrt herečky a dabérky Heleny Štáchové vznesla otázku, kdo nahradí její hlas v jednom…

Bude euro za 20 korun? Kdy ČNB skoncuje s intervencemi?

Bude euro za 20 korun? Kdy ČNB skoncuje s intervencemi?

Už se nám to blíží. Slib udržet kurs 27 korun za euro dala Česká národní banka do konce března. Pak jej může…