Reklamy, které stojí za to: Kia Forte a trochu drsnější robohosteska
Jednou z hvězd reklamních spotů značky Kia pro letošní Super Bowl se stala nová generace kompaktního sedanu Forte. Novince pro modelový rok 2014 dělá společnost sympatická ale rázná robotická hosteska.
Kia pro svou reklamu využila typické nešvary návštěvníků téměř jakýchkoliv autosalonů, kterými jsou osahávání vyleštěných oken nebo různé poklepávání a okopávání. Robotická hostestka pak předvádí zákrok, který si každoročně v duchu přehrávají stovky zaměstnanců automobilek a jejich zástupců, pečující o automobily vystavené na autosalonech po celém světě.
Nová generace sedanu Kia Forte pro modelový rok 2014 je globálním modelem, který je na jihokorejském trhu nabízen pod označením K3, zatímco v Brazílii nebo Austrálii nese jméno Cerato.
Na severoamerickém trhu je klasický čtyřdveřový sedan dlouhý 4560 mm nabízen pouze s motorem 2,0 GDI o výkonu 127 kW ve spojení s šestistupňovou automatickou převodovkou.