Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Renault Laguna 2,0 16V (103 kW): Nejlevnější ve střední třídě startuje na 459.900,-Kč

Diskuze (198)
Renault Laguna zlevňuje o 30 tisíc Kč, nejlevnější provedení tak stojí 459.900,- Kč a základní turbodiesel je o 5 tisíc Kč dražší.

Nejlevnějším vozem střední třídy na českém trhu je Renault Laguna. Dosud byl tento primát dán minimálním rozdílem, do konce roku ale platí Vánoční sleva ve výši 30 tisíc Kč, která odstup od dalších modelů výrazně zvětšuje.

Nejlevnější Laguna totiž nyní stojí 459.900,- Kč. Korejští konkurenti, tradičně braní jako levné modely, stojí výrazně více – Kia Magentis 499.980,- Kč a Chevrolet Epica 514.400,- Kč. Ford Mondeo a Opel Insignia pak začínají od zhruba 550 tisíc Kč.

Renault Laguna má sice bohatou nabídku motorů (převážně dieselových), mnoho z nich je ale na českém trhu dostupných jen v jednom stupni výbavy. To je i případ agregátů se základní výbavou Expression – motory 1,5 dCi, nejslabší 2,0 dCi a benzinový 2,0 16V nelze pořídit v jiné verzi. Nejlevnější je benzinový motor, který stojí 489.900,- Kč, základní turbodiesel je o 5 tisíc Kč dražší.

Verze Expression má šest airbagů, ESP, diodová zadní světla, elektrické nastavení a vyhřívání zpětných zrcátek, dešťový a světlený senzor, přední mlhovky, startování a odemykání pomocí bezdrátové karty, palubní počítač, tempomat, elektrické stahování předních i zadních oken, automatickou klimatizaci a rádio s CD/MP3 přehrávačem.

Standardem je záruka na 3 roky nebo 150 tisíc km.

Renault Laguna - ceny na českém trhu (motory 81 až 103 kW, listopad 2009)
Motor2,0 16V 1401,5 dCi 1102,0 dCi 130
Převodovka6M6M6M
Zdvihový objem [cm3]199714611995
Válce/ventily4/44/24/4
Největší výkon [kW/min-1]103/600081/400096/4000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]195/3750240/2000320/2000
Max. rychlost [km/h]210192210
Zrychlení 0-100 km/h [s]9,112,19,5
Komb. spotřeba [l/100 km]7,94,96,0
Cena Expression [Kč]459.900,-464.900,-504.900,-

Provedení Dynamique obsahuje navíc paket Look (sportovní přední nárazník, černé kryty zpětných zrcátek a zatmavená boční skla), zadní parkovací senzory, bi-xenonové světlomety, navigaci TomTom, 17palcová litá kola a čalounění kombinací látka/kůže.

Laguna GT přidává 18palcová kola a řízení zadních kol 4Control. Provedení Black Edition pak není nic jiného, než GT s motorem 2,0 dCi o výkonu 110 kW, který se v této úrovni výbavy dosud nedodával.

Vrcholem modelové řady co do bohatosti výbavy je Initiale. Tomuto provedení sice chybí řízení zadní nápravy a má 17palová kola, ke GT ale přidává vyhřívání předních sedadel, elektricky nastavitelná přední sedadla a čalounění šedou nebo béžovou kůží.

Renault Laguna - ceny na českém trhu (motory 110 až 150 kW, listopad 2009)
Motor2,0T 16V 2052,0 dCi 1502,0 dCi 1502,0 dCi 180
Převodovka6M6M6A6M
Zdvihový objem [cm3]1998199519951995
Válce/ventily4/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]150/5000110/4000110/4000131/3750
Největší toč. mom. [Nm/min-1]300/3000340/2000340/2000400/2000
Max. rychlost [km/h]232210210222
Zrychlení 0-100 km/h [s]7,89,59,88,5
Komb. spotřeba [l/100 km]8,26,07,06,5
Cena Dynamique [Kč]-579.900,-619.900,--
Cena Black Edition [Kč]-629.900,---
Cena GT [Kč]629.900,---659.900,-
Cena Initiale [Kč]--679.900,-679.900,-

Nabídka kombi Laguna Grandtour je shodná s liftbackem, příplatek za tuto karoserii je 30 tisíc Kč.

Diskuze (198)
Avatar - Emel
6. 11. 2009 09:37
Re: Poloviční kára
Co bys chtěl, s polovinou mozku...
Avatar - Ji/Ri
5. 11. 2009 18:38
Re: La Guma
Já psal předpoklady k tomu, že bude sloužit. Už se vyrábí tak dlouho a technika se strká všude.... Je taky jedno z mála v této třídě, co se dá pořídit s 4x4.... Ale auto to dobré je. Neříkám nejlepší...
5. 11. 2009 12:06
Re: Poloviční kára
i při poloviční snaze by už i ti nejméně chápavý dávno pochopili, že jsi minimálně dvojnásobně větší truhlík než jsme všichni doufali ;-)
Avatar - Ronault.
5. 11. 2009 01:52
Re: KOTCE JSOU VEDLE
Nečekal bych, ale :yes:
Avatar - Ada je zase tady
5. 11. 2009 00:42
Poloviční kára
Poloviční kvalita, poloviční krása, poloviční jízdní vlastnosti, poloviční trvanlivost = proč ne poloviční cena proti Passatu?

Za tu cenu je ten křáp sakra předražený!

PS: a navíc se mi v něm z toho houpání dělá špatně od žaludku...

:no: