Renault Logan (2012): Jihoamerický Logan s novou přístrojovou deskou
Logan srovnal krok s moderní konkurencí – alespoň ve své jihoamerické verzi. Nový středový panel palubní desky zapomíná na co nejjednodušší řešení a přibližuje se kvalitě Méganu.
Místo lacině vyhlížejícího celoplošného dekoru, svisle orientovaných velkých tlačítek a laciného ovládání klimatizace přichází ucelený design s integrovaným panelem rádia. Ten je usazen do leskle černého plastu zvýrazněného po stranách svislými pruhy stříbrného dekoru.
Novému uspořádání sekundují moderní otočné ovladače panelu klimatizace a menší obdélníková tlačítka pro varovná světla, vyhřívání zadního okna a obsluhu centrálního zamykání.
Nabídka pro brazilský trh, která se pro rok 2012 nemění, zahrnuje nám neznámé motorizace. Základem je 1,0 Hi-Flex 16v (57 kW, 99 Nm), následovaný 1,6 Hi-Torque 8v (70 kW, 138 Nm) a vrchol představuje 1,6 Hi-Flex 16v (82 kW, 152 Nm). Všechny tři mohou kromě benzinu spalovat i etanol.