Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Renault Logan (2012): Jihoamerický Logan s novou přístrojovou deskou

Diskuze (3)
Renault modernizoval u brazilského provedení Loganu design středového panelu palubní desky.

Logan srovnal krok s moderní konkurencí – alespoň ve své jihoamerické verzi. Nový středový panel palubní desky zapomíná na co nejjednodušší řešení a přibližuje se kvalitě Méganu.

Místo lacině vyhlížejícího celoplošného dekoru, svisle orientovaných velkých tlačítek a laciného ovládání klimatizace přichází ucelený design s integrovaným panelem rádia. Ten je usazen do leskle černého plastu zvýrazněného po stranách svislými pruhy stříbrného dekoru.

Novému uspořádání sekundují moderní otočné ovladače panelu klimatizace a menší obdélníková tlačítka pro varovná světla, vyhřívání zadního okna a obsluhu centrálního zamykání.

Nabídka pro brazilský trh, která se pro rok 2012 nemění, zahrnuje nám neznámé motorizace. Základem je 1,0 Hi-Flex 16v (57 kW, 99 Nm), následovaný 1,6 Hi-Torque 8v (70 kW, 138 Nm) a vrchol představuje 1,6 Hi-Flex 16v (82 kW, 152 Nm). Všechny tři mohou kromě benzinu spalovat i etanol.

Diskuze (3)
17. 8. 2011 09:26
Re: A co karoserie?
Interier se minimálně pohledovou kvalitou zvedl... Jinak Logan facelift už absolvoval a vzhledem k blížícímu se nástupci by byl další již zbytečný... Jinak tento postup (při uvedení modelu na Jihoamerický trh) už předvedla Dacia/Renault u modelu Duster, který se taktéž změnil pouze interierem (viz [odkaz] )... U Dusteru píší, že by se do Evropy mohl interier dostat příští rok - tedy v době, kdy u nás vyjede už nová generace Logana, takže zde si myslím, že se stávající model bude prodávat bez dalších změn až do konce...
17. 8. 2011 01:13
Re: A co karoserie?
Já teda nevím, ale mě osobně se Logan po faceliftu líbí. Z těch lowend sedanů je to snad nejhezčí počin. Myslím, že je hezčí než sesterská Thalie a za stejné peníze je Logan určitě lepší volba.
16. 8. 2011 20:33
A co karoserie?
Ten interiér není špatný, pokud bude z kvalitních materiálů, tak v levném autě určitě neurazí. Jen nechápu, proč celý ten středový panel neposunuli nahoru místo těch nesmyslných výdechů vzduchu, které jsou jak roury od kamen. Ergonomii by to jenom prospělo.
Ale co ta karoserie? Ta už působí hodně zastarale, tam by důkladná modernizace prospěla ještě mnohem víc! No tak snad příště.
Nebude náhodou brzy nástupce Logana? A objeví se vůbec tahle inovace interiéru i u nás v Evropě?