Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Renault Trucks představuje Master Euro 6

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (4)
Renault Master je v současnosti jediný model, který je společný pro značky Renault a Renault Trucks. Druhá jmenovaná jej nyní uvádí s motory Euro 6.

Renault Trucks představuje model Master, který je pro splnění normy Euro 6 vybaven technologií SCR (selektivní katalytická redukce), který francouzská značka používá od roku 2009 u všech svých těžkých modelových řad.

Systém SCR v kombinaci se vstřikováním AdBlue do výfukových plynů, umožňuje významně snížit vylučování škodlivých emisí. Objem nádrže AdBlue u Renaultu Master je 22 litrů s dojezdem až 12.000 km. Nádrž je umístěna na opačné straně než palivová nádrž, aby nedošlo k záměně při jejím plnění.

Renault Trucks uvádí Master ve verzích od 2,8 do 4,5 t, které s turbodiesely 2.3 dCi, disponujícími výkony od 81 kW (110 k) do 125 kW (170 k), těží z dvojité homologace Euro 6 pro kategorie Light Duty a Heavy Duty. Díky tomu mohou být tato vozidla vybavena i nástavbami o větší hmotnosti.

Renault Trucks navíc nabízí vozidla vybavená nástavbou již z výroby např. valník, sklápěčka nebo skříň. Vedle tohoto jsou pro Master Euro 6 s ohledem na potřeby zákazníků připraveny specifické předpřípravy, které mají usnadnit operace spojené s montáží nástavby a jsou označeny Stavba, Rozvoz, Řízená teplota, Ostatní nástavby a Přeprava osob.

Předpříprava Stavba obsahuje doplňkovou výbavu jako je například ochrana podvozku nebo regulace otáček motoru pro zařízení poháněné pomocným pohonem, zatímco předpříprava Rozvoz nabízí možnost otevření dveří v úhlu 270°, aby byla usnadněna nakládka a vykládka zboží.

V nabídce Renault Trucks pro Master Euro 6 jsou rovněž sady příplatkové výbavy. Sada Vision například obsahuje vybavení zlepšující viditelnost, zatímco sada High comfort má zvyšovat pohodlí ve vozidle.

Součástí výbavy může být mimo jiné i systém Media Nav 2.0, který obsahuje sedmipalcový displej s navigací, audio systém s digitálním rádiem a hands-free sadu Bluetooth®. Po připojení na příslušné webové stránky lze aktualizovat mapové podklady GPS. K dispozici je i automatické přepínání světel, kdy se dálková světla přepnou na potkávací světla ve chvíli, kdy je vzdálenost mezi vozidly menší než 600 metrů.

Renault Trucks nabízí řadu služeb pro majitele svých modelů a výjimkou není ani Master Euro 6. V jeho případě jsou k dispozici smlouvy o údržbě a opravách Strat & Drive se čtyřmi úrovněmi pokrytí a financováním i pojištěním na míru.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (4)
19. 7. 2016 13:03
master, motory, vykon
Odporucuji prohlednout si tyto stranky. Hlavne co se tyce nabidky motoru, spotreby paliva a vykonu ...
[odkaz]
30. 3. 2016 16:28
Re: 2,3 110 koní je ideální motor do dodávky
Zrovna pro dodávku mi přijde optimální "čím víc, tím líp".
Ve firmě máme dvě Ducata MJET 130k a jedno "čipnutý" Ducato L3H2 3.0 MJET Power na 230 koních a ty dva litry na spotřebě u třílitru navíc za ten komfort stojí (já s tím tedy jezdím jen na hory a na vodu, jaké to je při závozničení netuším..). Ta auta jezdí do IT pro díly pokud nám vypadne dodávka a něco hoří, v okoli Brixenu to prostě ten výkon chce.
30. 3. 2016 11:02
Renault Trucks
Master vyrábí pro Renault Trucks Renault ve fabrice v Batilly. Motory 2.3 jsou také od Renultu, tak nějak nechápu jak je možné že SCR má verze pro Renault Trucks a normální Renault ne? Doteď se odlišovali snad jen nápisem na bočních dveřích (u Renaultu výkon v koních a u Renault Truck hmotnost).
Avatar - KANKUNEN
30. 3. 2016 09:22
2,3 110 koní je ideální motor do dodávky
Dostatek síly při nízkých otáčkách a vytáčení je zbytečné. Zaměstnance to pak neláká honit se s osobákama.