Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Octavia nyní za 329.900,-Kč: S klimatizací, ale bez ESP

Diskuze (110)
Škoda bude do konce prázdnin nabízet pro Octavii akční model Prima. Ten je o 20 tisíc Kč levnější, než základní verze Classic a přináší některé prvky výbavy navíc. Zákazníci ale naopak musí oželet například ESP.

Akce se vztahuje na čtyři motory – benzinové 1,4 MPI a 1,6 MPI a turbodiesely 1,9 TDI a nový 1,6 TDI CR. Zvýhodněný model je vždy o 20 tisíc Kč levnější. Výbava obsahuje čtyři airbagy, automatickou klimatizaci Climatic, elektrické stahování předních oken, elektricky vyhřívaná a ovládaná zpětná zrcátka, centrální zamykání, výškově nastavitelné sedadlo řidiče a volant nastavitelný ve dvou osách. Octavia Prima má standardně 15palcová ocelová kola.

Odlišnosti proti výbavě Classic jsou tři: Octavii Prima chybí ESP, které je od faceliftu u Octavie standardem, a okenní airbagy, naopak navíc má klimatizaci, která je jinak součástí až vyšší výbavy Ambiente. Akční model je tak zajímavou nabídkou pro ty, komu nevadí obětovat stabilizační systém ve prospěch vyššího komfortu s klimatizací a finanční slevy.

Škoda Octavia - ceny akčního modelu Prima
Motor1,4 MPI1,6 MPI1,9 TDI PD1,6 TDI CR DPF
Převodovka5M5M5M5M
Zdvihový objem [cm3]1390159518961598
Válce/ventily4/44/24/24/4
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]59/500075/560077/400077/4400
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]132/3800148/3800250/1900250/1900
Max. rychlost [km/h]173190192191
Zrychlení 0-100 km/h [s]14,212,311,812,0
Komb. spotřeba [l/100 km]7,07,44,94,5
Cena Prima [Kč]329.900,-364.900,-414.900,-430.900,-
Cena Classic [Kč]349.900,-384.900,-434.900,-450.900,-
Cena Ambiente [Kč]-439.900,-489.900,-505.900,-
Cena Elegance [Kč]-479.900,-529.900,-545.900,-

Stejná nabídka platí i pro Octavii Combi, která je o 40 tisíc Kč dražší, Octavia Combi ale není dostupná s motorem 1,4 MPI.

Diskuze (110)
20. 7. 2009 06:48
Re: Cenový tahák
Tým by som si až tak istý nebol. Za akú edíciu považuješ túto Octávku?
20. 7. 2009 06:45
Re: Predajca sa musí snažiť u každého.
Máš pravdu, ja som si prednedávnom okukoval Fiat Bravo, sedeli tam takí sopliaci v oblekoch dvaja a jediná reakcia na moju prítomnosť bola "zamkni to Bravo, je predané, nech do toho každý nelezie"...
Zato v Mercedese sa chlapík (25?) so mnou bavil pekne dlho a prešiel so mnou všetky autá, aj keď som mu povedal hneď na začiatku, že na také auto proste nemaám a chcem si ich len pozrieť. Aj tak som odišiel s vizitkou, niekoľkými katalógmi a dobrým pocitom. A to som prišiel v kraťasoch a tričku jak som šiel z práce...
Avatar - Ronault.
20. 7. 2009 01:51
Re: Bezpečnost
Apokalypsa je tady?!?! :-O 8-s 8-s
19. 7. 2009 18:43
Re: Cenový tahák
A prozradíš jaké?

Jinak Fobka ani Ochafka u nás neznáme. Co to je?
19. 7. 2009 18:41
Re: Predajca sa musí snažiť u každého.
Autosalony rostly jako houby po dešti a prodejců je jako máku. Dostanou služební auto, bílou košili, kravatu, mobil, počítač a jsou z nich mistři světa. Já si přišel někdy loni prohlídnout Nissan Kvaškaj a ten blb se dvacet minut ani nezvedl ze stoličky, asi si tam hrál nějakou hru. Čím masovější značka, tím horší prodejci...a ženský? Tam to platí dvojnásob. Před dlouhými lety jsem ale zabrousil k Audině. Slečna chvíli dohlížela, jestli moc nemlátím dveřma a když jsem jí položil nějaký technický dotaz ze základního repertoáru, přiznala, že to neví a zavolala šéfa. Ten se mnou dal řeč, já jsem ho upozornil, že už mám auto objednaný (byla to ta nešťastná AR 156), ale kecali jsme tam hodinu, vnutil mi kafe, dal mi vizitku a řek, až tu AR projedu, ať se přijedu svízt čtyřkou. Upozorňoval jsem ho, že tahle značka je nad mé možnosti, ale konstatoval, že se třeba někdy zmůžu a pak abych věděl, kam mám přijít. Je to deset let, zůstal jsem na svým (mazda 6), ale ten chlap tam pořád dělá šéfa. To byl PRODEJCE AUT. A ne tupý nafoukaný hovádko bez rozlišování pohlaví. Jinak mně fascinuje, jak je krize, auta se neprodávají, ale autosalonů neubývá a ta hovádka tam "prodávají" dál.....