Škoda Auto přiveze do Ženevy nový koncept
Škoda Auto představí na mezinárodním autosalonu v Ženevě nový korporátní design podtrhující úspěchy a nové směřování značky. Po extrémně dynamickém rozvoji v posledních 20 letech a po nejlepším prodejním výsledku v historii podniku v roce 2010 míří česká automobilka k novým cílům a do roku 2018 chce své prodeje minimálně zdvojnásobit.
Úspěchy v předchozích letech považuje Škoda Auto za základnu pro další růst. Vedle aktuální palety modelů představí automobilka také koncept, který odhalí nový designový jazyk značky.
Na konceptu bude poprvé použito nové logo automobilky, které ponesou od roku 2012 nové modely Škoda. Automobilka prozatím uvádí, že má koncept upoutat jasně definovanými a vybroušenými tvary, ale o jaký typ vozu se jedná nezveřejnila.
Neoficiální zdroje spekulují o tom, že koncept bude další evolucí malého městského vozu Volkswagen Up!, který mají pohánět tříválcové vznětové i zážehové motory a později i čtyřválec 1,2 TSI.
Kromě konceptu Škoda Auto v Ženevě vystaví kompletní modelovou řadu a výstavní premiéru zde bude mít akční model Fabia Monte Carlo, jímž automobilka oslavuje jubileum 110 let motorsportu.
Expozice Škoda Auto o rozloze 1.918 m2 bude na ženevském autosalonu 2011 podtrhovat nový směr značky. Nejen veškerá komunikace značky Škoda, ale i její prodejci budou postupně přecházet na nový vzhled. Za tímto účelem bude podstatným způsobem modernizována architektura showroomů a vnější uspořádání provozoven.