Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Bez starostí v novém. Jak se operativní leasing pro soukromníky mění?

David Bureš
Diskuze (39)
I čeští zákazníci si oblíbili operativní leasing pro soukromníky. Škoda proto rozšiřuje nabídku této služby.

Operativní leasing pro soukromníky se stává stále zajímavější volbou pro pořízení nového automobilu. Zákazníkům ale většinou vadí omezená nabídka, značky totiž obvykle prostřednictvím tohoto leasingu nabízejí jen předem naspecifikovaná auta. Domácí Škoda to ale mění, nově si její klienti prostřednictvím této služby mohou zvolit auto v individuální konfiguraci.

Nově si tak zákazníci díky přepracované službě Škoda Bez starostí mohou vybrat jakoukoliv modelovou řadu v jakékoliv výbavovém stupni a s kterýmkoliv motorem. Kdo bude mít zájem, může si tak klidně na „operák“ pořídit i třeba vrcholnou Octavii RS 245. Specifikovat lze rovněž originální příslušenství jako tažné zařízení, vkládané koberce či síťový program. Zvolit lze také libovolnou dobu trvání nájmu v rozmezí od 24 do 48 měsíců a nájezd v rozmezí od 5.000 do 150.000 kilometrů.

Ceny začínají na 3.809 korun měsíčně u fabie (s 1.0 MPI/44 kW), případně na 9.699 Kč měsíčně u kodiaqu (s 1.4 TSI/110 kW a pohonem všech kol). Uvedené ceny v obou případech platí pro smlouvu trvající 48 měsíců s nájezdem 20.000 kilometrů ročně, jejíž součástí je standardní předplacený servis a výchozí pojištění se spoluúčastí 5 %.

Součástí služby Škoda Bez starostí je vždy i povinné pojištění odpovědnosti za škody z provozu motorového vozidla i havarijní pojištění a připojištění skel vozidla, se spoluúčastí ve volitelné výši 1 % nebo 5 %. Sjednat lze také Škoda Pojištění Plus zahrnující například prodlouženou zápůjčku náhradního vozu, přímou likvidaci nezaviněné i spoluzaviněné škody a pojištění rozdílu mezi pořizovací a časovou cenou vozidla, bez krytí spoluúčasti z havarijního pojištění GAP. Nabídku pojištění doplňuje např. úrazové pojištění osob ve vozidle nebo pojištění zavazadel ve vozidle.

Vybírat je možné i mezi variantou bez servisu a s předplaceným servisem, jehož součástí je krytí veškerých servisních nákladů a komplexní údržbu vozu po celou dobu nájmu. K oběma variantám lze objednat služby pneuservisu zahrnující sadu zimních pneumatik a práci pneuservisu při jejich výměnách.

Operativní leasing býval nabízen pouze firmám, od června 2014 jej však Škoda Auto nabídla také tuzemským soukromým zákazníkům. Služba nazvaná Škoda Bez starostí se stala populární, pomocí ní si auto pořídily tisíce zákazníků. Sjednat ji lze u zhruba 200 autorizovaných prodejců Škoda.

David Bureš
Diskuze (39)
13. 4. 2017 15:51
Re: Jo, jo.
Eolys je pravěk, už se několik let nepoužívá. Fakt je ten, že PSA v blueHDI používá AdBlue pro redukci NOx, což snižuje potřebu regenerace (a tedy i samotnou spotřebu) čistě na vypalování samotného filtru, zatímco Yeti musí regenerovat i sběrný katalyzátor pro redukci NOx (pokud už byl na Euro6). AdBlue mě jako uživatele auta nestojí nic, bo se doplňuje při prohlídce, která je už započtená do ceny OL.
13. 4. 2017 12:27
Re: Jedna nabídka chybí

Co vím, tak výbuch byl u CNG z výroby zaznamenán jen u VW a bylo prý v Evropě jen 5 případů. Ihned na to byla svolávací akce.

Ten český ze Svitavska (byl pravidelně servisován) zapříčinila prý lidská chyba. Bylo těsně před svolávací akcí (echo už servisy měli) a v servisu údajně přehlédli, že se mají na auto důkladněji zaměřit

Ostatní případy se týkají dodatečných přestaveb, nebo montáže dodatečně ve fabrice.
Nevím jak jiné značky či výrobci systémů, ale VW a Seat mají kevlar a Škoda ocelové. Přičemž u škodovky jde o nádrže vyrobené jinou technologií, jiným výrobcem a jiných parametrů, než byly ty problémové.

Z důvodu náročnosti (odpovědnosti) servisu u těchto aut, se prodejcům škodovky do prodeje aut s CNG moc nechce. Tzn. vůbec klientům toto vozidlo nenabízí, případně neinformují o akcích výrobce, nebo nedávají žádné slevy, tak aby klientovi vnutili benzín či naftu. A prodat auto, které by pak jezdilo do servisu ke konkurenci v rámci značky nemá smysl, když největší zisk je na servisu.
13. 4. 2017 11:51
Re: Jedna nabídka chybí
Moc to nesleduji, ale pokud vím, základní problém je nedostatečný servis. Nestane se to náhle, bez příznaků. Pokud si servis nedokáže všimnout závažné koroze nádrží, tak je to servis na dvě věci. A byl to známý problém. V novějších autech by nádrže snad měly být kompozitové.
13. 4. 2017 11:40
Re: Jo, jo.
To auto asi bude používat aditivum, které snižuje teplotu potřebnou pro pasivní regeneraci. Audi mělo účinnou látku přímo ve filtru, ale v levnějších autech skupiny asi tyhle drahé filtry nebudou a aditivum, pokud vím, nepoužívají.
12. 4. 2017 16:44
Re: Jo, jo.
Spočítej si poctivě amortizaci, servis, pneuservis, pojistky, asistenci, známky... Já si to počítal. Za Yetiho bych to nedal, bo mi to auto přijde pro rodinu nesmyslně malé, ale obecně se setkávám s tím, že lidi si ani pořádně neuvědomují, kolik je jejich auto stojí měsíčně na provozu a amortizaci.
Za svoje auto platím podobné peníze a fakt se mi nezdá jako nesmyslná částka.