Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Citigo: Ceny na českém trhu podrobněji

Ondřej Láník
Diskuze (329)
Od včerejška mají prodejci Škody ceníky Citigo. Je tady přehled cen všech motorizací a příplatků. City Safe Drive je za 4.000,-Kč.

Česká republika je prvním trhem, kde se začíná prodávat mini značky Škoda z tzv. New Small Family.

V prvních měsících bude k dispozici pouze třídveřové provedení, pětidveřová verze se na trh dostane v průběhu prvního pololetí příštího roku.

Zpočátku bude Citigo nabízeno pouze ve vyšších výbavách Ambition a Elegance, později nabídku rozšíří jednodušší verze Easy a Active.

Active - nízkonákladový skoro-základ

Nejnižší zveřejněná cena Citigo se týká výbavy Active. Ta by měla být v prodeji za 179.900,-Kč, dostupná bude ale až během roku 2012.

Očekáváme, že v roce 2012 klesne první cena Citigo pod hranici 179.900,-Kč s uvedením základní výbavy Easy.

Active přijede k zákazníkům na 14palcových kolech s pneumatikami 165/70 R14, standardem budou čelní airbagy pro řidiče a spolujezdce a kombinované boční airbagy Head-Thorax, poskytující obdobnou ochranu jako boční a hlavové airbagy současně.

Zvláštností prvních dvou výbav budou černé vnější kliky dveří a kryty vnějších zpětných zrcátek (tzn. nelakované v barvě vozu). Dalším "poznávacím znakem" bude specifický přístrojový štít s jediným kruhovým ukazatelem, tedy půjde o verzi bez otáčkoměru.

Ambition - racionální minimum

První cena Škody Citigo dostupného v listopadu 2011 bude na českém trhu činit 194.900,-Kč.

Jde o model s motorem 1,0 l (44 kW) a výbavou Ambition. Ta obsahuje standardně navíc proti Active stabilizační systém, centrální zamykání s dálkovým ovládáním a safesystémem, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, nebo elektrické ovládání oken.

Za rádio s CD a MP3 přehrávačem zaplatíte 4.500,-Kč.

Paket Ambition Plus za 5.000,-Kč obsahuje palubní počítač a klimatizaci s pachovým filtrem.

Elegance - komfort, který nestojí jmění

Výbava Elegance se bude prodávat se základním motorem 1,0 l (44 kW) za 209.900,-Kč. Ceny jsou tedy vyšší o 15.000,-Kč, výbava ale obsahuje navíc proti Ambition mj. klimatizaci, kola z lehké slitiny "Apus" 5J x 14", pneumatiky 175/65 R14, přední mlhovky, rádio s CD a MP3 přehrávačem, palubní počítač, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka.

Paket Elegance Plus za 5.000,-Kč obsahuje malý kožený paket (3ramenný kožený volant) a signalizaci vzdálenosti při parkování vzadu.

Perličkou je přítomnost děleného zadního sedadla ve standardu až nejvyšší verze a dále pojmenování designu interiéru verze Elegance názvem Nano.

Příplatková výbava

Bez příplatku dostanete Citigo v červené a bílé barvě. Za žlutou se připlácí 5.400,-Kč, za metalízu dáte 9.000,-Kč.

Příjemné jsou ceny bezpečnostního systému City Safe Drive. Pro vozy s ESP (výbavy Ambition, Elegance) za něj zaplatíte jen 4.000,-Kč, pro vozy s jednoduchými výbavami (Easy, Active) bez ESP bude stát 10.000,-Kč.

Připlácí se bohužel i za praktickou deaktivaci airgabu spolujezdce, a to 1.000,-Kč. Tempomat stojí 6.000,-Kč (Elegance) nebo 8.000,-Kč (Ambition, včetně palubního počítače), signalizace vzdálenosti při parkování vzadu je v obou případech za 6.000,-Kč. Vyhřívání předních sedadel stojí vždy 4.500,-Kč.

Standardní lepicí sadu budete moci vyměnit za rezervní neplnohodnotné ocelové kolo za 1.100,-Kč.

Pro výbavu Elegance budou k dodání 15palcová kola z lehkých slitin "Auriga" s pneumatikami 185/55 R15 za 3.000,-Kč.

Příprava pro navigační systém "Move&Fun" stojí 600,-Kč, předběžná cena samotné navigace je asi 6.000,- Kč.

Škoda Citigo - Ceny na českém trhu (listopad 2011)
Motor1,0 44 kW1,0 55 kW
Převodovka5M5M
Zdvihový objem [cm3]999999
Válce/ventily3/43/4
Největší výkon [kW/min-1]44/5000-600055/6200
Největší toč. mom. [Nm/min-1]95/3000-430095/3000-4300
Max. rychlost [km/h]160171
Zrychlení 0-100 km/h [s]14,413,2
Komb. spotřeba [l/100 km]4,54,7
Pohotovostní hmotnost [kg]854854
Active [Kč]179.900,-189.900,-
Ambition [Kč]194.900,-204.900,-
Elegance [Kč]209.900,-219.900,-





Ondřej Láník
Diskuze (329)
Avatar - abacus
8. 11. 2011 07:00
Re: skoda
Samozrejme, každý má právo na názor. I na ten primitívny. Vyjadril som svoje stanovisko k príspevku. Možno vynikáš v niečom inom – vynikajúci lekár, či obuvník... ale v automotive a ekonomike určitie nie. I spoločnosť Tata nie je schopná uviesť na európsky trh plnohodnotné malé auto v cene pod 5000 eur i keď to malo byť najlacnejšie z najlacnejších. (cena 5500 – 6000 eur)
Si to TY, kto vytiahol „slušné“ slová a ešte s „národnostnou kartou“. Jednoducho pre mňa ďalší „wolf“.
7. 11. 2011 17:58
Re: AUTO, KTERÉ BYCH NIKDY NECHTĚL
Ano, vysvětlit se dá všechno: hnusný auto, ale oblíbená značka - budu si na to muset zvyknout. A když je opačně? Tak to se přece brzy okouká! A jak to máte kluci s manželkami, už se vám okoukaly nebo jste si zvykli?
7. 11. 2011 17:50
Re: AUTO, KTERÉ BYCH NIKDY NECHTĚL
Hm... palec nahoru za to, že ti dal palec nahoru. A všem ostatním palec dolůůů! Nebydlíš náhodou na Hradě?
Avatar - Ji/Ri
7. 11. 2011 17:49
Re: To tupec gti
Ok.to beru. Trošku mě zaráží, že ti vadí má reakce a nevadí jeho lhaní a demagogie... Ale proti gustu...
7. 11. 2011 16:11
Re: To tupec gti
Zrovna tak moja vec ako tvoja. Diskusia je, pokiaľ viem, otvorená a verejná. Vyjadríš sa, ak sa Ti nepáči, čo píše GTI, ja sa vyjadrím, ak sa mi nepáči, čo píšeš ty. Kapišto?