Škoda Yeti 2,0 TDI 4x4 v dlouhodobém testu: Mechanické závady zatím nevymřely
Na to, že se v autě občas pokazí něco z elektroniky, jsme si zvykli. Při rozsahu elektrické výbavy se ostatně není čemu divit – počet nejrůznějších čidel a elektromotorků u nových aut neustále roste.
Že ale může i dnes čas od času selhat železo, to si na vlastní kůži ověřili v redakci AutoTipu při dlouhodobém testu Škody Yeti 2,0 TDI/81 kW 4x4. V aktuálním vydání se dočteme:
„Při poklidném dálničním tempu se kousek za Prahou ozvala rána jako hrom, zadní sklo se orosilo vrstvou oleje a řidič, pohodový styl vyznávající kolega ze sesterského Světa motorů, doklouzal s vypnutou spojkou ke krajnici. Pohled pod auto byl drsný – roztržená skříň diferenciálu HAA350, všude olej se stříbrnými pilinami...“
Jinak si ale Yetiho chválí, především díky robustní konstrukci, která dává dobré předpoklady pro jízdu mimo silnici, a kvalitnímu zpracování interiéru. Jako negativa v AutoTipu vnímají vyšší pořizovací cenu, průměrnou velikost zavazadlového prostoru a podprůměrnou kvalitu audiosystému.
Co byla příčina závady diferenciálu nebo jaké další závady Yetiho postihly, to se dočtete v AutoTipu 08/11, který je v prodeji na stáncích od 11. dubna.