Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ssangyong v Ženevě 2006

Ondřej Láník
Poměrně chudá modelová nabídka malého korejského výrobce se v Ženevě dočkala jen vítané možnosti dovybavit vznětové motory filtrem pevných částic.

Kyron

Ssangyong zatím nemá v nabídce model, se kterým by se mohl prosadit na evropském trhu a získat potřebný objem prodeje pro dlouhodobé fungování značky. Kyron by se jím mohl celkem snadno stát. Plán počítá s ročním odbytem 35000 vozů.

Automobil s rozvorem 2740 mm je dlouhý 4660 mm, bude standardně dodáván s pohonem všech kol, v nabídce by se ale měla objevit také verze s pohonem pouze zadní nápravy. Při několika let trvající vývojové fázi byl kladen důraz na jízdní vlastnosti na silnici, Kyron proto přijede s lichoběžníkovou nápravou vpředu a pětiprvkovým závěsem vzadu.

Motorová nabídka Ssangyongu tradičně vychází ze spolupráce a licenční výroby motorů Mercedes-Benz. Kyron dostane vznětový čtyřválec 2.0 l (103 kW) common-rail, který byl za pomoci Mercedesu doladěn v Koreji. Na výběr budou pětistupňové převodovky: automatická nebo manuální.


Ondřej Láník