19.1. 2018 Stanislav Kolman Stanislav Kolman

Subaru XV má český ceník. Už v základu přijíždí se slušnou výbavou

 

Japonská automobilka do toho v posledních týdnech šlape. Vedle nové Imprezy je horkou novinkou na tuzemském trhu i crossover XV, jenž nyní dostal oficiální české cenovky.

Nabídka kompaktního SUV je vcelku prostá. Na českém trhu vůz pořídíte jen se dvěma motorizacemi, které se obě párují výhradně se samočinnou převodovkou CVT a pohonem všech kol. Subaru XV můžete koupit s atmosférickými zážehovými agregáty – šestnáctistovkou vyladěnou na 84 kW, případně dvoulitrem o výkonu 115 kW. Byť jednotky známe již z dřívějška, došlo k zásadnímu přepracování – obě jsou podle Subaru z 80 % nové.

Na příplatkové položky zapomeňte, v ceníku crossoveru naleznete jedinou – 12.000 Kč za barvu karoserie. To když byste se nespokojili s nepříplatkovou červenou, oranžovou či šedou khaki. Všechny ostatní položky už jsou poskládány do čtyř výbavových stupňů – Active ES, Comfort ES, Executive ES a konečně Sport ES.

Poprvé na silnici s novým Subaru XV. Fantastický kompromis!

Základní Active se páruje výhradně se slabším motorem, auto v takovém případě stojí 590.000 Kč. Dostanete kupříkladu halogenové přední světlomety, elektricky ovládaná vnější zpětná zrcátka a všechna boční okna, 17“ kola z lehkých slitin, jednozónovou automatickou klimatizaci či audiosystém s 6,5“ barevným displejem. Napříč všemi výbavami naleznete prvek X-Mode, jenž mění vlastnosti auta v terénu. Výsadou všech výbav je i bezpečnostní systém EyeSight, nad jehož funkcemi jsem se nedávno rozplýval v testu Subaru Levorg.

Stupeň Comfort u je vybaven aktivními natáčecími BiLED světlomety a LED denním svícením, střešními ližinami, koženým volantem a hlavicí páky převodovky, duální klimatizací, sportovními hliníkovými pedály a nechybí ani 8“ displej infotainmentu. S takovou výbavou vůz pořídíte od 660.000 českých korun.

Nové Subaru Impreza má božský podvozek. Budou ale dva motory stačit?

Druhá nejvyšší výbava Executive má navíc bezklíčkové odemykání a startování, přístup do auta pomocí PIN kódu, 8“ obrazovku s navigací, sledování mrtvého úhlu, automatické přepínání dálkových a potkávacích světel, ale i vnitřní zrcátko s automatickou clonou. Takové rozmazlení už stojí minimálně 700.000 Kč.

Nejvyšší Sport se páruje výhradně se silnějším dvoulitrem a stojí 820.000 Kč. Kromě výše zmíněného dostanete elektricky ovládané střešní okno, interiér v kůži a sedadlo řidiče nastavitelné elektricky v osmi směrech. Se všemi výbavami můžete počítat s prodlouženou zárukou na pět let nebo 200.000 km, na stejný počet roků je vám zcela zdarma k dispozici i asistenční služba. Podíváme-li se na aktuální nabídku automobilky na tuzemském trhu, levněji byste pořídili jen model Impreza, jenž startuje na 560.000 Kč.

Subaru XV – technická data dostupných motorů
Motor1.6i2.0i
Pohon4x44x4
Zdvihový objem [cm3]16001995
Válce/ventily4/44/4
Největší výkon [kW/min]84/6200115/6000
Točivý moment [N.m/min]150/3600196/4000
PřevodovkaCVTCVT
Max. rychlost [km/h]175194
Zrychlení 0-100 km/h [s]13,910,4
Komb. spotřeba [l/100 km]6,46,9
Pohotovostní h. [kg]14081439
Cena Active ES [Kč]590.000-
Cena Comfort ES [Kč]660.000710.000
Cena Executive ES [Kč]700.000750.000
Cena Sport ES [kč]-820.000

Spolupracujeme s TipCars.com
Evropská komise: Návrh italského rozpočtu závažným způsobem porušuje pravidla Evropská komise: Návrh italského rozpočtu závažným způsobem porušuje pravidla

Návrh italského rozpočtu na příští rok obzvlášť závažným…

Na jihu Ruska se zřítil výcvikový letoun L-39 české výroby Na jihu Ruska se zřítil výcvikový letoun L-39 české výroby

Na jihu Ruska se při cvičném letu zřítil letoun L-39,…

Miliardář Novotný definitivně prohrál spor o radějovskou oboru, musí povolit vstup veřejnosti Miliardář Novotný definitivně prohrál spor o radějovskou oboru, musí povolit vstup veřejnosti

Miliardář Leoš Novotný starší musí pouštět veřejnost do…

 
 

Přidat názorDiskuse: Subaru XV má český ceník. Už v základu…







Doporučujeme
Pokuta za rychlost v Chorvatsku, Rakousku či Itálii. Jaký trest vám hrozí v zahraničí? Pokuta za rychlost v Chorvatsku, Rakousku či Itálii. Jaký trest vám hrozí v zahraničí?

Vysoké tresty za rychlost jako již tradičně hrozí v…

Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte

Automobil je dnes čistě spotřební záležitostí. V…

 

AutoRevue
OSI Silver Fox se dvěma trupy chtělo zvítězit v Le Mans. Proč nedostalo šanci? OSI Silver Fox se dvěma trupy chtělo zvítězit v Le Mans. Proč nedostalo šanci?

Kdo ví, možná by oslavné paměti historiků na 24hodinovku…

Příliš tvrdá pravidla? Technickou kontrolou nemusí projít 90 % aut Příliš tvrdá pravidla? Technickou kontrolou nemusí projít 90 % aut

Se zpřísněním předpisů pro technické kontroly a měření…

 



Subaru XV 1.6i-S AWD vs. Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD – Mimozemšťané Subaru XV 1.6i-S AWD vs. Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD – Mimozemšťané

Subaru XV a Toyota C-HR se neřadí ani mezi hatchbacky,…

V první plug-in hybrid značky Subaru se promění model XV V první plug-in hybrid značky Subaru se promění model XV

Spolupráce mezi Subaru a Toyotou pokračuje i mimo…

 



 
Nahlédněte s námi do muzea Lady. Vystavuje legendární i méně známé vozy

Nahlédněte s námi do muzea Lady. Vystavuje legendární i méně známé vozy

Dnes 18:50

Speciál z Rallye Paříž-Dakar, miliontý žigulík nebo malý elektromobil, to všechno najdete v muzeu ruské automobilky AvtoVAZ.




Blesk.cz

Vlasy znovu v kondici: 4 domácí výživné masky z vajec, banánů i piva

Vlasy znovu v kondici: 4 domácí výživné masky z…

Letošní letní a podzimní měsíce byly nádherné a plné slunce. Kvůli slunečnímu záření, chlorované vodě z bazenu a…

Google+ končí. Někdejší rival Facebooku měl tajné bezpečnostní problémy

Google+ končí. Někdejší rival Facebooku měl tajné…

Google končí se svou někdejší odpovědí na Facebook. Sociální síť Google+ se do roka odmlčí, důvody jsou přitom…

 

iSport.cz

Boss Boleslavi o odvolání Kýhose i proč by hráče poslal do továrny

Boss Boleslavi o odvolání Kýhose i proč by hráče…

Třeba se vás plachej? Ne, to nehrozí. Ačkoli jde o klub, jehož vedení bylo dlouho a přehnaně shovívavé k…

Expert Palička: Komunikace asi nebyla Jarolímova cesta, Dočkal je bingo

Expert Palička: Komunikace asi nebyla Jarolímova…

Větší disciplína, zodpovědnost v plnění úkolů, lepší klima v kabině. „Je to prudká, markantní změna,“ porovnává…

 

Reflex.cz

Novodobý stařec a moře: Nejstarší strážce majáku na Ukrajině je ve službě už 70 let

Novodobý stařec a moře: Nejstarší strážce majáku na…

„Zaposlouchej se do toho ticha! Nejlepší je to stejně v zimě. Žádné zvuky, je slyšet jenom stromy, moře a vítr.…

Vladimír Pikora: Cyklisté – peklo řidiče aneb Když menšina tyranizuje většinu a říká tomu pokrok

Vladimír Pikora: Cyklisté – peklo řidiče aneb Když…

Někdy si říkám, že politici vážně z celé duše musí nenávidět řidiče. Vždyť neustále přemýšlejí, jak jim udělat…