Volkswagen Golf GTI Clubsport: Ostré GTI vstupuje na český trh

 

Představení edice k 40. výročí modelu Golf GTI se sice odehrálo na podzim loňského roku, ale na tuzemský trh tento model vstupuje nyní v předprodeji.

Volkswagen Golf GTI Clubsport, který je nejvýkonnějším sériově vyráběným Golfem GTI v historii, lze již objednávat u českých prodejců za cenu od 789.900 Kč. Novinka přitom vedle výkonu nabízí i atraktivnější vzhled a rozšířenou standardní výbavu.

Podle konfigurátoru míří na český trh Golf GTI Clubsport s pětidveřovou karoserií a zájemci o tento model mají podobně jako u výchozího GTI možnost volby mezi verzí s šestistupňovou manuální a DSG převodovkou. V případě druhé varianty cena začíná na částce 849.900 Kč.

Výroční Golf GTI Clubsport se od standardního GTI odlišuje na první pohled díky novému přednímu nárazníku, bočním prahům, difuzoru na zádi, vícedílnému střešnímu spoileru a specifickému designu kol. Podle automobilky mají nové aerodynamické prvky na karoserii zvyšovat přítlak na stejnou úroveň jako u závodních automobilů.

Interiér pak nabízí anatomicky tvarovaná sportovní sedadla, exkluzivní prahové lišty z ušlechtilé oceli s červeným nápisem GTI, červené ozdobné prošívání na sedadlech i volantu, červené lemy na bezpečnostních pásech, hlavici řadicí páky v novém designu a černé čalounění stropu.

Standardem pro Golf GTI Clubsport jsou mimo jiné 18-palcová kola Belvedere, mezi jejichž paprsky září červené brzdové třmeny, sportovní podvozek se světlou výškou nižší o 15 mm, bi-xenonové světlomety s diodami LED pro denní svícení, paket Světla a výhled, tmavě tónovaná skla bočních oken vzadu a zadního okna (65% absorpce světla), zadní světlomety LED, černě lakovaná vnější zpětná zrcátka, automatická klimatizace Climatronic, audiosystém Composition Media, multifunkční sportovní volant s červeným prošíváním a logem GTI, palubní počítač Premium a tempomat.

Volkswagen Golf GTI Clubsport: Stylová oslava čtyřicátých narozenin „gétéíčka“

Pod kapotou jubilejního vydání hatchbacku pracuje přeplňovaný čtyřválec 2.0 TSI, jehož nejvyšší výkon 195 kW (265 k) může být krátkodobě zvýšen aktivováním funkce overboost na 213 kW (290 k), přičemž maximum točivého momentu se zvýší z 350 na 380 N.m.

Zrychlení z 0 na 100 km/h díky tomu GTI Clubsport s manuální převodovkou zvládne za 5,9 s, zatímso s DSG potřebuje 6,0 s. Maximální rychlost je 250 km/h, resp. 249 km/h s DSG.

Udávaná průměrná spotřeba u manuálu pak činí 6,9 l/100 km, u automatu o 0,2 l méně. Samozřejmě mezi předními koly nechybí samosvorný diferenciál s vektorováním točivého momentu VAQ.

Spolupracujeme s TipCars.com
Glosa Jany Havligerové: Na cestách ode zdi ke zdi Glosa Jany Havligerové: Na cestách ode zdi ke zdi

České školství se potácí ode zdi ke zdi, na smysluplnou…

Babiš slibuje peníze obcím. Má jim přispět transformovaný investiční fond Babiš slibuje peníze obcím. Má jim přispět transformovaný investiční fond

Vláda v demisi plánuje přeměnit Státní fond rozvoje…

Zeman: Babiše jmenuji premiérem znovu, bez ohledu na výsledek referenda ČSSD Zeman: Babiše jmenuji premiérem znovu, bez ohledu na výsledek referenda ČSSD

Prezident Miloš Zeman jmenuje premiéra v demisi Andreje…

Pětina českých firem netuší o GDPR. Je to nejhorší výsledek ze zkoumaných zemí Pětina českých firem netuší o GDPR. Je to nejhorší výsledek ze zkoumaných zemí

V Česku pětina firem neví o tom, že v pátek 25. května…

 
Zdroj: Volkswagen

Štítky Volkswagen Golf Český trh Nové modely Hot-hatch

 

Přidat názorDiskuse: Volkswagen Golf GTI Clubsport: Ostré GTI…







Doporučujeme
Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte

Automobil je dnes čistě spotřební záležitostí. V…

Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí! Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí!

České silnice mají hrozný povrch a jsou špatně značené, v…

 

AutoRevue
Nástupce Rapidu se rodí v bolestech. Chybí nářadí, montuje se ručně Nástupce Rapidu se rodí v bolestech. Chybí nářadí, montuje se ručně

Aktuální vydání týdeníku Škodovácký odborář informovalo o…

Němci ujeli s Fabií 106.000 km. Pak ji v Česku nechali rozebrat do šroubku Němci ujeli s Fabií 106.000 km. Pak ji v Česku nechali rozebrat do šroubku

Zelená Škoda Fabia Combi prošla dlouhodobým testem Auto…

 






 
Ford EcoSport 1.0 EcoBoost - Trochu Eco, trochu Sport

TEST: Ford EcoSport 1.0 EcoBoost - Trochu Eco, trochu Sport

Dnes 12:56

Společně s druhou modernizací zavítal Ford EcoSport konečně také na tuzemský trh. Dokáže se v nabité třídě kompaktních SUV prosadit?




Blesk.cz

Ostravané umí žít: Babička na procházce o holích, děda na hoverboardu!

Ostravané umí žít: Babička na procházce o holích,…

Že je moderní technika jen pro mladé? Ani náhodou! Dědeček z Ostravy vyrazil na procházku s babičkou. Ta má v…

Rozmlácené lebky i střeva na silnici. Recenze State of Decay 2

Rozmlácené lebky i střeva na silnici. Recenze State…

Zombie se vrátily a s nimi i všudypřítomný a nikdy nekončící strach ze smrti. State of Decay 2 pro Xbox One a PC…

 

iSport.cz

Češi to budou mít blízko! Na MS 2019 půjdou do Bratislavy, Slováci do Košic

Češi to budou mít blízko! Na MS 2019 půjdou do…

Dobrá zpráva pro české fanoušky. Za zápasy svého týmu na MS 2019 nebudou muset cestovat daleko. Už je jisté, že…

Řádění vzteklé Plíškové užasle sledoval i Djokovič: Vůbec nechápal!

Řádění vzteklé Plíškové užasle sledoval i Djokovič:…

Ledová královna, kterou nic nerozhází. Takovou pověst si na tenisovém okruhu vybudovala česká jednička Karolína…

 

Reflex.cz

Zuzana Boehmová o hrůzách Konga, o studiích v USA, o „českém instinktu“ i neexistující americké mateřské

Zuzana Boehmová o hrůzách Konga, o studiích v USA, o…

Češka ZUZANA BOEHMOVÁ (37) urazila velký kus cesty. Při práci pro OSN a Světovou banku objela svět jako…

Žijeme ve šťastné zemi. Děti nepoznají tank

Žijeme ve šťastné zemi. Děti nepoznají tank

Jsem v práci první týden po dovolené a pomalu vyhodnocuji její průběh. A tak mne jistě omluvíte, když se zde…