Volvo Buses přiveze na Busworld hybridní modely

Volvo Buses přiveze na Busworld hybridní modely

Zájem o hybridní vozidla pro veřejnou dopravu se stále zvyšuje. Společnost Volvo Buses proto na veletrhu Busworld představí kloubový autobus 7900 Hybrid.

Letošní ročník veletrhu Busworld bude již tradičně pořádán v belgickém Kortrijku v termínu od 18. do 23. října. Společnost Volvo Buses zde představí kloubové provedení svého úspěšného autobusu 7900 Hybrid, ten navazuje na řadu 7700 Hybrid a švédská značka uvádí, že těchto hybridních autobusů v dvounápravovém provedení prodala již přes 1200 do 21 zemí po celém světě.

V provozu je v současnosti více než 800 hybridních autobusů značky Volvo a další mají rychle přibývat. K nejnovějším obchodním úspěchům Volvo Buses patří dodávka 200 hybridních autobusů do Bogoty, hlavního města Kolumbie.

Kloubový autobus Volvo 7900 Hybrid je dlouhý 18 metrů a nabízí prostor pro 154 cestujících. Volvo Buses uvádí, že oproti konvečnímu kloubovému autobusu poháněnému pouze vznětovým motorem má 7900 Hybrid o 30 % nižší spotřebu paliva.

K pohonu Volva 7900 Hybrid slouží čtyřválcový turbodiesel o objemu 5,1 litru s výkonem 177 kW a točivým momentem 918 N.m, splňující emisní normu Euro 6. S tímto motorem spolupracuje systém I-SAM (Integrated Starter Alternator Motor), jehož součástí je elektromotor o výkonu 150 kW a automatickou převodovkou Volvo I-Shift. Vznětový motor s elektromotorem mohou pracovat společně i nezávisle na sobě.

Vedle městského kloubového autobusu s hybridním pohonem přiveze společnost Volvo Buses na veletrh Busworld rovněž jeho kratšího sourozence a představí zde i autokary 9700 a 9900 s novým vzhledem předních zadních partií, sníženou hmotností, motory splňujícími emisní normu Euro 6 a interiéry vybavenými novou generací sedadel.

Dálkový autobus Volvo 9700 je v současnosti nabízen se třemi celkovými délkami karoserie – 12,35 m, 13,05 m a 13,83 m. zákazníci mohou u tohoto autobusu volit ze tří verzí motoru D11K o objemu 10,8 litru s výkonem 280 kW, 316 kW a 339 kW ve spojení s automatickou dvanáctirychlostní převodovkou I-Shift.

Volvo 9900 nabízí stejné celkové délky jako 9700 a stejně jako on má u dvou delších provedení konfiguraci náprav 6x2. K pohonu této modelové řady slouží motor D11K s výkonem 316 kW nebo 339 kW a použita je rovněž převodovka I-Shift.

Interiér těchto autobusů může nabízet u dvounápravových provedení až 49 sedadel a u třínápravových verzí až 57 sedadel. Zákazníci si ovšem mohou vybírat z řady možností finální úpravy prostoru pro cestující. V nabídce jsou audio-vizuální systémy, toalety a minikuchyňka s kávovarem.

Kromě kompletních autobusů bude Volvo Buses na veletrhu Busworld prezentovat rovněž svá obchodní řešení a servisní služby pro klienty.


7900 Hybrid
 

9700
 

9900
 
Spolupracujeme s TipCars.com
Ministerstvo zahraničí USA souhlasí s prodejem vrtulníků české armádě Ministerstvo zahraničí USA souhlasí s prodejem vrtulníků české armádě

Ministerstvo zahraničí Spojených států vyslovilo souhlas…

Fintechový Revolut posiluje v Česku byznys, chce zdvojnásobit počet klientů Fintechový Revolut posiluje v Česku byznys, chce zdvojnásobit počet klientů

Britský hráč hodlá do konce roku zdvojnásobit počet svých…

Tesla bude vyrábět v Číně, jako první automobilka bude mít závod ve výlučném vlastnictví Tesla bude vyrábět v Číně, jako první automobilka bude mít závod ve výlučném vlastnictví

Americký výrobce elektromobilů Tesla bude vyrábět v Číně,…

 
Zdroj: Volvo Buses

Štítky Volvo Profi Autobusy

 







Doporučujeme
Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu! Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu!

Jestliže před deseti lety bylo pohonem všech kol vybaveno…

Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo? Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo?

Ne ve všech státech Evropské unie se nafta označuje jako…

 

AutoRevue
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před…

Hennessey Venom F5 má premiéru 1. listopadu. Pokoří Chiron? Hennessey Venom F5 má premiéru 1. listopadu. Pokoří Chiron?

Čekání je skoro u konce. Vážný soupeř pro superauto…

 





 
Tajemství názvů aut: Jak výrobci hledají jména svých modelů?

Tajemství názvů aut: Jak výrobci hledají jména svých modelů?

Dnes 18:50

S rostoucí nabídkou je pro výrobce stále těžší vymýšlet názvy svých aut. Z toho důvodu najímají různé specialisty nebo zakládají speciální oddělení zaměřená na tuto problematiku.




Blesk.cz

Exorcismus ve 21. století: Vymítání ďábla je častější, než si myslíte

Exorcismus ve 21. století: Vymítání ďábla je…

Ačkoli někdo může mít tzv. exorcismus, tedy vymítání ďábla, za praktiky minulosti, není tomu tak. Dodnes jsou…

Sexy doktor (28) cestuje po světě a zážitky z cest sdílí na internetu: Své vypracované tělo ukázal i v Praze

Sexy doktor (28) cestuje po světě a zážitky z cest…

Matt Olesiak (28) je nejen úspěšný doktor, ale také miláček internetu. Matt, který pochází z Varšavy, ale…

 

iSport.cz

Skoro jsem nespal, přiznal Šilhavý po Liberci. Pochválil rozjetou Plzeň

Skoro jsem nespal, přiznal Šilhavý po Liberci.…

Trenér Jaroslav Šilhavý připustil, že po nedělní domácí porážce 1:2 s Libercem, která byla po 36 zápasech jeho…

Zamořeno zámořím. Levní hráči z Kanady tu kazí ceny, tvrdí Ihnačák

Zamořeno zámořím. Levní hráči z Kanady tu kazí ceny,…

Evropu má procestovanou. A nepotřebuje k tomu cestovky, Brian Ihnačák (32) se zaměřením na ofenzivní hokejovou…

 

Reflex.cz

A čí je teda ta ODS? Fialova, nebo Klausova?

A čí je teda ta ODS? Fialova, nebo Klausova?

Začíná to vypadat, že sestavování nové vládní koalice není tentokrát až tak důležité jako po jiných volbách.…

Povolební ohlédnutí: Voliči většinou nejsou hloupí, ale často volí zcela iracionálně. Smiřme se s tím

Povolební ohlédnutí: Voliči většinou nejsou hloupí,…

Řečeno s klasikem – Volby dopadly tak, jak dopadly, jelikož lidé volili tak, jak volili. Ano, autorem…