Abarth v Ženevě
Abarth do Ženevy nepřivezl žádný nový model, představil zde ale manuální pětistupňovou převodovku pro Abarth 500C a několik nových verzí svých současných modelů. Studenti z turínské fakulty designu IED pak na autosalonu vystavovali studii sportovního elektromobilu.
Největší pozornost na sebe upoutala studie Abarth Scorp-Ion, vytvořená studenty turínské fakulty designu IED (l’Istituto Europeo di Design). Pohon sportovního elektromobilu obstarávají čtyři elektromotory, jeden pro každé kolo. Energii jim mají dodávat lithium-iontové baterie.
Na stánku Abarthu se v Ženevě dále předvedly upravené Fiaty, které byly představeny již v minulosti. Italská firma opět ukázala Abarth 695 Tributo Ferrari, tentokrát zastoupené v modrém laku Abu Dhabi a šedé Titanium. Abarth má v plánu v letech 2010 až 2013 vyrobit limitovanou sérii 1695 kusů tohoto modelu.
Znovu prezentovány byly i kity Esseesse a to především prostřednictvím modelu 500C. Motor 1,4 T-Jet s tímto kitem posílí ze 103 kW (140 k) na 117 kW (160 k). Pro otevřenou pětistovku bude Abarth alternativě nabízet také manuální pětistupňovou převodovku.
V Ženevě se Abarth znovu pochlubil i školní formulí Formula Aci-Csai-Abarth, pro kterou byl v loňském roce poprvé vypsán značkový pohár. Formuli pohání čtyřválec 1,4 Turbo o výkonu 132 kW v 5500 min-1 a vrcholu točivého momentu 250 Nm v 3500 min-1.