Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Alfa Romeo 4C Spider se oficiálně představila v Detroitu

Ondřej Chamilla Ondřej Chamilla 12. 1. 2015
72
30
Zobrazit náhledy (72)
Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C
Po sérii uniklých a špionážních fotografií je zde otevřená verze Spider sporťáku Alfa Romeo 4C oficiálně. Automobilka se chlubí skutečností, že hmotnost vozu oproti kupé narostla jen o 10 kg.

Alfa Romeo 4C je obdivovaným kupé s překrásným designem a lehkou tuhou karoserií. Nyní však přichází další verze tohoto sportovního vozu, a to otevřená varianta Spider, která se představila na autosalonu v Detroitu. Vůz má odnímatelnou plátěnou střechu, za příplatek se však nabízí rovněž snímatelný pevný karbonový panel.

Otevřené vozy bývají obvykle těžší než uzavřené varianty, v tomto případě však Alfa ztěžka jen o 10 kg, takže na silnici bude pravděpodobně podobně dobrá jako kupé. Spider má dle našeho názoru mnohem atraktivnější čelní světlomety v klasickém provedení, zadní svítilny jsou diodové. Do nabídky přibyla nová žlutá barva a za příplatek můžete mít výfuk Akrapovič.

Pod kapotou je již známý přeplňovaný čtyřválec o objemu 1,75 s výkonem 177 kW (240 koní) a točivým momentem 350 N.m. Vůz dokáže zrychlit z nuly na sto kilometrů v hodině za 4,1 sekundy a maximální rychlost činí 258 km/h. V USA se vůz začne prodávat v létě, kdy to bude na našem trhu, zatím není jasné.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - Bully_
Seal of approval
| 12. 1. 2015
Ad druhy odstavec- uz vzhledem k motorizaci jsou obe Porsche jina kategorie, spolecne se soucasnym Lotusem Exige S V6. K Alfe bych priradil jako primeho konkurenta spis Lotus Elise, i kdyz ten je jeste o poznani vic spartansky, "pure". 4C je daleko vic civilizovana.
Posledni NA Exige se vyrabel do r. 2006, potom uz vzdycky preplnovany, at uz 1,8 od Toyoty/Yamahy, nebo prave V6 od 2012 dodnes, s 3,5 l. motorem z Toyoty Camry. Ten ma ted mj. dostat taky razeni s padly pod volantem, ale az po manualu a jenom za priplatek. Kazdopadne jde u Lotusu vzdycky o preplnovani kompresorem, takze se zachovanim "atmosfericke" krivky vykonu + krout. momentu, s linearnim narustem a s gradaci ve vysokych otackach.
Avatar - Bully_
Tak ještě manuál a bude to O.K.!
| 12. 1. 2015
Pak by to ale:
1/ kvuli vaze tak dobre nejelo a auto by se muselo i kvuli vyvazeni kompletne prepracovat
2/ kvuli druhotnym nakladum na provoz- oproti nizkemu objemu (v zapadni Evrope se velky obsah vyrazne prodrazi na pojistkach a danich a ve vychodni je pro 4C trh zanedbatelny) by auto bylo urceno pro jinou cilovou skupinu zakazniku a muselo by kvuli tomu byt zase prepracovane.
Jestli je auto na neco postavene, je totalne neekonomicke ho predelavat kompletne na neco jineho.
Avatar - EauRouge
Seal of approval
| 12. 1. 2015
Souhlas, tohle je jedna z věcí který mi nedávají smysl. Postaví auto z karbonu, bez posilovače a s poutkama místo klik aby ušetřili hmotnost a pak místo lehkýho manuálu tam dají prapodivnej automat, bez možnosti volby...
Avatar - VL4D
Tak ještě manuál a bude to O.K.!
| 12. 1. 2015
Souhlas. :yes:
Seal of approval
| 12. 1. 2015
No právě. Kdo si potom koupí takové 4C a na co? Někdo kdo jen tak cruisuje po Sunset bouleward? A pozor! Řidiči porušují jen špatně nastavené rychlostní limity. Věděl to již pan ministr dopravy Řebíček, který mluvil zvýšení rychlosti na dálnicích až na 160Km/h. Škoda ho! On to ví i náš nový pan ministr Ťok. Proto bude také využívat jeho rozpracované práce. Kéž by využil i těch 160Km/h. :yes:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku