AMG vybuduje celosvětovou síť samostatných dealerství
Divizi AMG už nestačí, že se dostala přímo do "značky" Mercedes-AMG, teď pracuje na dalším "odtržení" od mateřského Mercedesu a chce svá auta prodávat v samostatné dealerské síti. Ono se není čemu divit, pokud bychom sečetli všechny AMG modely a přidali k nim i "civilizovanější" AMG úpravy, modelovou nabídku by téhle sportovní divizi záviděla kdejaké menší automobilka, rozhodně tedy je co nabízet.
V lednu AMG otevřelo první oficiální specializovaný showrooom v Tokiu a už nyní je jisté, že další vznikne vbrzku v Sydney. Tím se však AMG teprve nadechuje k pořádné expanzi, šéf divize Tobias Moers nejnověji potvrdil záměr vybudovat další v Šanghaji, Abu Dhabi a na specializované prodejny se mohou těšit i ve Velké Británii a Německu, tam zatím nebyly upřesněny lokace ani jejich počet, ale bude jich více, než jedno.
AMG zažívá momentálně nejlepší období ve své historii, vloni prodeje dramaticky vzrostly o 44 % na téměř 100 tisíc automobilů a dvouciferný procentní nárůst se očekává i v roce 2017. Sportovní značky Mercedesu navíc předpokládá další růst i po roce 2020, kdy se objeví další generace současných modelů.