Audi A6: z indické výrobny na indický trh
Určený je však výhradně pro tamní trh. V něm vidí německá značka potenciál do budoucna. Výroba A6 probíhá zatím jen v malých sériích, které se však mají postupně zvyšovat.
Do roku 2015 investuje Audi v Indii 30 milionů eur
Pomalu, ale jistě. Tak by se dala formulovat produkční strategie Audi v Indii. Letos tam chce německá značka vyrobit 300 limuzín A6. V roce 2015 už má z linek sjíždět 2000 vozů ročně se čtyřmi kruhy ve znaku. Od konce letošního roku bude navíc Audi v Indii produkovat i novou A4.
Smělé plány
V současnosti Audi do Indie své vozy dováží. Modely A8, A6, A4, TT a Q7 se už tak v této asijské zemi prodávají. Audi je na indickém trhu třetím rokem a vidí v něm budoucnost, což dokládají i prohlášení vedoucích představitelů firmy. “Indie je jedna ze součástí naší Strategie 2015, která má a cíl prodat celosvětově 1,5 milionu aut ročně,“ řekl předseda představenstva Audi AG Rupert Stadler. „Zároveň bychom chtěli být nejúspěšnější prémiovou značkou v Indii,” dodal, avšak bez podrobností, kdy by tohoto cíle chtěl dosáhnout.
Pracovníci kteří se budou podílet na vzniku sedanu A6, byli školeni v německém Neckarsulmu.