Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Auto 2011: Přehlídka koncernu VW ve Vídni

David Bureš David Bureš 17. 1. 2011 • 01:55
58
38
Zobrazit náhledy (58)
Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen
Na vídeňské výstavě Auto 2011 představil koncern Volkswagen své kompletní portfolio. Nechybělo ani nejrychlejší auto planety.

Po loňském prvním ročníku došlo u lednového vídeňského autosalonu k jedné změně: akce Auto 2011 nebyla obvyklou výstavou většiny relevantních značek. O uplynulém víkendu zavítala do rakouské metropole „jen“ přehlídka současné nabídky koncernu Volkswagen.

Přestože zdejší autosalon patří mezi komornější akce, nabízí aktuální i významné novinky, jaké české výstavy předvedou málokdy. Letošní přítomnost jediné automobilové skupiny poněkud zužuje spektrum, ale přesto – evropskou výstavní premiéru zde mělo nové Audi A6, Volkswagen Jetta a také nejrychlejší provedení Bugatti Veyron.

Právě Bugatti Veyron 16.4 Super Sport, navíc v pětikusové verzi World Record Edition, se stalo hlavním tahákem veletrhu. Černo-oranžový luxusní supersport byl v neustálém obložení návštěvníků. Aby ne, vidět na vlastní oči nejrychlejší auto planety s maximální rychlostí 431 km/h se nepoštěstí každý den.

Mezi hlavní lákadla patřila i nová řada Audi A6, jejíž oficiální světová premiéra proběhla jen o několik dní dříve na detroitském autosalonu. Ingolstadtská automobilka znovu ukázala i studii elektrického sporťáku Audi e-tron, jehož sériová výroba by měla odstartovat příští rok, a všechny loňské novinky – malé A1, novou řadu A7 Sportback, novou A8 nebo i kupé RS5.

Seat se mimo jiné chlubí pařížskou studií IBE, která prezentuje mnohé z budoucí generace Leonu. Seat IBE používá elektromotor o točivém momentu 200 Nm a největším výkonem 75 kW (102 k). Ten trvalý pak činí 50 kW (68 k).

I mladoboleslavská automobilka ukazuje koncept, který představila na podzimním autosalonu v Paříži. Je jím první elektrická Škoda – Octavia Green E Line. Perleťové bílé kombi pohání elektromotor o stálém výkonu 60 kW a maximálním výkonu 85 kW.

Na stánku Volkswagenu bylo možné si prohlédnout novou Jettu, která se v Evropě bude prodávat od března. Obdobou Octavie Green E Line je elektromobil na základě hatchbacku Golf – VW Golf blue-e-motion. Nezapomeňme ani na další verzi elektrické studie Taxi Concept. Ta naznačuje budoucnost taxíků, tentokrát těch vídeňských. Černé taxi s bílou střechou a elegantním bíločerveným pruhem doplňuje speciálně pro tuto výstavu znak Vídně.

Na Auto 2011 byly zastoupeny i značky Bentley, Lamborghini a Porsche.

Témata
Avatar - facemotors
20. 1. 2011 10:52
design by facemotors
trosku podobny jako to udelali ve facemotors,ale jen o par mesicu pozdeji...tak uz i u nas jsme aspon v necem napred :-)
kouknete sem :
[odkaz]
Avatar - white label
18. 1. 2011 20:49
Re: AUTOSAVWON ROKU
Ovšem Geely zatím Volvo (na trhu) nikam výrazněji neposunulo (nemělo na to ani dost času), navíc ho koupilo v relativně velmi dobrém stavu (srovnej třeba se stavem Škodovky při koupi VW) a u AUDI začínal VW prakticky úplně od začátku...

Megan RS je o něco rychlejší/zábavnější, než Golf GTI, na druhou stranu není tak universální a na až "hermetickou" kvalitu (nezaměňovat s poruchovostí) GGTI se stále dívá poměrně z dálky. Který z nich je celkově lepší, záleží především na úhlu pohledu a osobních preferencích..., a hlavně každý z nich je určen pro poněkud odlišnou cílovou skupinu zákazníků...
18. 1. 2011 12:06
Re: gtiho teritorium?
Jestli on to nakonec neni nějakej tajnej vládní průzkum..... >:D
18. 1. 2011 12:04
Re: AUTOSAVWON ROKU
V tom případě to jsou opravdu machři, když ty automobilky dokázali postavit na nohy.
18. 1. 2011 08:44
Re: AUTOSAVWON ROKU
Dovolím si tě lehce opravit: NEBYLA to samostatná výstava. Ve Vídni se v tomto termínu každoročně tradičně koná výstava cetovního ruchu "Ferien", která zabírá dva ze čtyř pavilonů vídeňského výstaviště. Doporučuji, když se člověk chystá cestovat, najde tam spoustu informací.

Ve zbylých dvou pavilonech se pak obvykle koná "něco kolem aut", každý rok to vypadá trochu jinak. Loni to byl klasický autosalon za účasti většiny významných značek, letos zabrala jeden pavilon výstava veteránů a závodních aut. Ve zbývajícím čtvrtém pavilonu bylo show koncernu VW. Nicméně na výstavě byl k vidění třeba i nový Peugeot 508, který mimochodem vypadá velmi dobře a má velmi působivý interiér.

BTW Nový Bentley Continental vypadá velmi dobře, Panamera je pořád stejně odporná ;-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku