Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Autosalon Frankfurt 2019: Rozmach čínských automobilek? Ukáže se jich více než Japonců

Stanislav Kolman Stanislav Kolman 22. 8. 2019
46
10
Zobrazit náhledy (46)
Byton K-Byte Byton K-Byte Byton K-Byte Byton K-Byte Byton K-Byte Byton Concept electric crossover Byton M-Byte Byton Concept electric crossover Byton Concept electric crossover Byton Concept electric crossover Byton Concept electric crossover Byton Concept electric crossover Byton Concept electric crossover Byton Concept electric crossover Byton Concept electric crossover Byton Concept electric crossover Byton Concept electric crossover Byton Concept electric crossover Byton Concept electric crossover Byton Concept electric crossover Byton Concept electric crossover Byton Concept electric crossover Byton Concept electric crossover Byton Concept electric crossover Byton Concept electric crossover Byton Concept electric crossover Byton Concept electric crossover Byton Concept electric crossover Byton Concept electric crossover Byton Concept electric crossover Byton Concept electric crossover Byton Concept electric crossover Byton Concept electric crossover Byton Concept electric crossover Byton Concept electric crossover Byton Concept electric crossover Byton Concept electric crossover Byton Concept electric crossover Byton Concept electric crossover Byton Concept electric crossover Byton Concept electric crossover

Letošní autosalon ve Frankfurtu čeká vskutku netradiční rozložení sil. Na stánek čínské automobilky narazíte spíše než na ten japonský.

Letošní autosalon ve Frankfurtu se nezadržitelně blíží, už známe kompletní seznam automobilek a víme, které značky si letos velkou výstavní událost nechají ujít. Snad největším překvapením je ohromná absence japonských automobilek. Společnosti jako Mazda, Mitsubishi, Subaru, Toyota, Lexus či Suzuki se zde letos neobjeví. Zemi vycházejícího slunce bude na výstavišti zastupovat pouze Honda.

I díky tomu se na velkém evropském autosalonu snad poprvé objeví více čínských než japonských automobilek. Už nějaký čas se hovoří o expanzi Číňanů na evropské trhy, a byť je proces zatím pozvolný, prohlédnout si toho ve Frankfurtu nad Mohanem budeme moci opravdu hodně. Chybět nebudou výrobci jako Byton, Wey, Hongqi či Great Wall Motors.

Zajímavé je i to, že tiskové konference čínských značek nejsou odsunuty do časů, kdy už většina vyšťavených novinářů míří na hotel. Byton má kupříkladu tiskovku první den od 11:30, tedy krátce před Škodovkou. Dokonce i Wey (11:55) se návštěvníkům představí dříve než známější Honda (12:15), Hongqi bude následovat jen těsně po ní.

Je to skutečně předzvěst rozmachu čínských automobilek v Evropě? S tímto tvrzením bychom zatím byli opatrní, byť je pravda, že čínské vozy se v posledních letech posunuly mílovými kroky kupředu. Stačí ale letošní autosalon ve Frankfurtu porovnat se Ženevou, kde ještě bylo rozložení sil „normální“. Tady drtivá většina japonských automobilek nechyběla, zatímco narazit na stánek Číňanů bylo spíše vzácností.

Nadcházející Autosalon Frankfurt 2019 je již 68. ročníkem a pro novináře jsou vyhrazeny dny 10. a 11. září. Veřejnosti bude plocha výstaviště otevřena od 12. do 22. září. Z očekávaných novinek, které poprvé uvidíme naživo, vypíchněme například Audi RS 6 Avant, Porsche Taycan či Volkswagen ID.3. Z velkých evropských značek budou chybět Citroën, Peugeot, Renault či Alfa Romeo.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - pradeda777
Re: Re: Re: Číňania vsadia na elektrinu
| 23. 8. 2019
Jo, a také zapomněl na odbory. V Číně svobodné odbory nejsou a proto si můžou s pracujícími dělat co chtějí. V takovém státě by určitě nechtěl žít a pracovat. Proto Čínu nekupovat, pokud tam nebudou mít pracující stejné podmínky jako mají pracující v Evropě.
Avatar - WinDiesel
Re: nakoniec
| 23. 8. 2019
hele dej si sám sobě facku a přestaň tady exhibovat svoji blbost
nemáš co říct tak plkáš howadiny ale hlavně že plkáš :no: :no: :no:
Avatar - WinDiesel
Re: Re: Číňania vsadia na elektrinu
| 23. 8. 2019
ten drak má wole momentálně potíže, prodej spalováků mínus 15 až 20%, prodej elektromobilů kvůli nižším dotacím mínus 50%
ty jsi takový věštec že by ses dobře uplatnil v prognostickém ústavu vedle Zemana a Klause :-! :-!
Avatar - 3_diamanty
Re: Číňania vsadia na elektrinu
| 22. 8. 2019
este nas pekne vyobracaju ;-) a nase fosilne legendy na cele s golfom pojdu casom vsetky vieme kam .. drak sa uz prebudza ... jeho cas sa uz blizi .. cina coskoro bude daleko pred nami uz aj v autach ;-) ... uz od roku 2020 zacne dalsia zaujimava dekada automobilizmu... mozno najzaujimavejsia za poslednych 30 rokov ( aspon tolko ja auta uz sledujem a pamatam ) .... takze som na to fakt zvedavy ako sa to s autami zase cele vyvinie v tych najblisich 10 rokoch :yes:
Avatar - 3_diamanty
nakoniec
| 22. 8. 2019
to asi ani moc nevadi ked alfa vo frankfurte nebude.. ved uz aspon dva roky stejne nic nove nemaju .. len zuzlaju tie svoje nepredajne kusky stale dookola ( a z nahanania casov na ringu sa tiez vyzit neda ) .. :-( a aj nejedna cinska znacka ktora pred 20 rokmi este ani neexistovala je dnes uz pred nou a ma daleko vacsiu perspektivu a buducnost ako cela ta legendarna alfa ... :-[]

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku