Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Očekávaný Volkswagen ID.3 odhaluje interiér. Použije ho ze Seatu

David Bureš
Diskuze (7)

Volkswagen postupně odhaluje detaily o chystaném elektromobilu ID.3. Naposledy na internet unikly snímky jeho interiéru.

Letošní frankfurtský autosalon bude pro Volkswagen nadmíru důležitý, představí tam avizovaný elektromobil ID.3, který jako první naznačí, zda sázka německé značky na elektromobilitu je skutečně tím správným tahem. Ještě před premiérou Volkswagen postupně uvolňuje informace o tomto vozu.

Volkswagen už odhalil zamaskovanou sériovou verzi, známe i dojezd ID.3. Nejnověji byl pak prozrazen interiér auta, zřejmě však omylem. Vnitřek připravovaného elektromobilu se ukázal ve videu zveřejněném na Youtube, které však bylo obratem zase smazáno. Mezitím se však podařilo stáhnout několik záběrů z něj.

Díky tomu tak víme, že kabina Volkswagenu ID.3 bude prakticky totožná s interiérem letos představeného elektrického konceptu Seat el-Born. Největší změnou podle zákulisních zpráv bude jiný volant s vlastním logem.

To znamená minimalisticky pojatou palubní desku s volně stojícím displejem multimediálního systému, který je díky desetipalcové úhlopříčce opravdu velký. Nechybí tu ani digitální přístrojový štít, který vedle informací o rychlosti zobrazí třeba i data z navigace. Oproti konvenčním automobilům se spalovacím motorem se ID.3 odliší také chybějícím středovým tunelem. Zajímavostí pak bude volič jízdy, ukrytý u kapličky s přístroji. Podobné řešení najdeme už v BMW i3.

Volkswagen sice již spustil předobjednávky na ID.3, kompaktní elektrovůz však zatím čeká na kompletní odhalení. Sériová verze využívající platformu MEB se dosud představila jen v zamaskované podobě. Už však víme, že první auta využijí baterie s kapacitou 58 kWh, umožňující dojezd 420 kilometrů. Později pak dorazí i verze s 45kWh a 77kWh bateriemi. Minimálně zpočátku by měla být v nabídce pouze verze s pohonem zadních kol, v budoucnu by ale měla dorazit také verze s pohonem všech kol.

První modely by se měly k zákazníkům dostat v první polovině roku 2020. O výrobu se postará továrna v Cvikově, přizpůsobená produkci aut s čistě elektrickým pohonem.

David Bureš
Diskuze (7)

Doporučujeme

12. 7. 2019 12:37
Avatar - twistedTSD
11. 7. 2019 21:47
Re: klasicke budiky
Proč by přinášeli živé dojmy, když ho u nás nikdy nepotkáme?
Avatar - twistedTSD
11. 7. 2019 21:46
Re: Hmm
Však jsem taky nenarážel na Renault.
11. 7. 2019 20:35
Re: Hmm
No tak třeba nové Clio je ergonomicky, materiálově úplně perfektní..podle mě,teda..😉
Avatar - 3_diamanty
11. 7. 2019 18:40
klasicke budiky
tu uz asi nehrozia .. no jasne :-[] :'-(

chlapci.. presne o 2 tyzdne je tu velky facelift pajera sport ( vpredu po vzore eclipse crossu ) ... tak snad prinesiete zive dojmy priamo z Thajska... verim vam a uz vopred velke diky :-[] :-[] :-[]