Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

BMW bude mít šest modelů s pohonem předních kol

Michal Fokt
Diskuze (17)
Mnichovská předokolková ofenziva bude zahrnovat šest modelů, mezi nimiž nebude chybět ani sportovní roadster.

Koncem roku 2017 bude BMW podle britského časopisu Auto Express nabízet hned šest kompaktních modelů, postavených na koncernové předokolkové platformě UKL1. Jaké varianty jsou v plánu?

BMW už v současnosti prodává velkoprostorový vůz řady 2 Active Tourer a příští rok jej doplní sedmimístná varianta. Měla by být od pětimístné téměř k nerozeznání, nejvýraznějším rozdílem mají být delší zadní dveře a pochopitelně větší zadní převis.

Třetím modelem, jehož příchod je též naplánován na rok 2015, je druhá generace esúvéčka X1. Jeho design by měl být evolucí toho současného, byť s přední nápravou posunutou více vzad. Mezigeneračně u něj má dojít ke zvětšení vnějších i vnitřních rozměrů. O rok později nabídku obohatí sportovnější varianta X1 v podobě vozu X2. Zatím k němu není mnoho informací, proslýchá se však, že by se měl vyrábět ve tří- a pětidveřové verzi. Samozřejmostí pochopitelně budou také verze s pohonem všech kol.

V roce 2017 očekávejte novou jedničku, která má být výrazně větší, než současný model a s delším rozvorem, než 2567 mm u nového pětidveřového Mini. Debutovat má také sportovní roadster Z2. Auto Express nehovoří o možných variantách jedničkového hatchbacku, takže lze zatím jen spekulovat, zda předokolek nebude náhodou třeba sedm nebo osm, pokud by došlo též na třídveřové provedení a kombi.

Michal Fokt
Diskuze (17)
Avatar - Ji/Ri
3. 9. 2014 13:26
Re: Zatím jsem nikde
... nebo Dokker? ;-)
3. 9. 2014 09:45
Re: Zatím jsem nikde
hm, rovnou k Lodgy ;-)
Avatar - Ji/Ri
3. 9. 2014 09:00
Re: Zatím jsem nikde
...myslíš, že se svým MPVéčkem alespoň přiblíží ke Scéniku? .... ;-) >:-[]
2. 9. 2014 20:12
Re: pamatam si ako sa kedysi
-- blbej komentar :D (muj smazany)
2. 9. 2014 16:34
Re: Zatím jsem nikde
V podstatě říkám, že ten původní důvod už platit nemůže. Pokud nechtěli míchat pohony v rámci jedné řady a proto přišli s dvojkou, proč do ní později strčili AT? Už jim nevadí je míchat? A co vůbec MPV dělá v řadě s kupé a později kabrioletem? Nebo důvod, který mi dali, pro vznik čtyřky - trojek by bylo příliš (ve smyslu karosářských variant). :-O