Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

BMW M6: Ceny v Německu

David Bureš
Diskuze (3)
Nová generace M6 Cabrio bude u našich západních sousedů v přepočtu asi o 185 tisíc korun dražší než verze kupé.

Krátce po představení nové generace BMW M6 zveřejnila mnichovská automobilka i její ceny na domácím německém trhu. Zatímco verze kupé bude v Německu nabízena za 123.600 euro (v přepočtu asi 3,09 milionu korun), M6 Cabrio bude stát 131 tisíc euro (cca 3.275.000,- Kč).

Německá cena nové BMW M6 Coupé tak bude o 20.800 euro vyšší než v případě aktuální M5 (F10), která zde stojí 102.800 euro. U nás ceny M5 (F10) začínají na částce 2.597.500,- Kč.

Automobil bude v Německu standardně vybaven šesti airbagy, centrálním zamykáním s dálkovým ovládáním, elektricky ovládanými a sklopnými zpětnými zrcátky, vyhřívanými předními sedačkami, dvouzónovou automatickou klimatizací, parkovacími senzory vpředu i vzadu, head-up displejem, adaptivním tempomatem, dešťovým senzorem nebo rádiem BMW Professional s devíti reproduktory, CD přehrávačem, přípojkou pro iPod a USB vstupem.

M6 bude dále možné vylepšit o prvky, které jsou součástí bohaté nabídky příplatkové výbavy. Ta mimo jiné zahrnuje vyhřívaný volant (+270 euro), systém nočního vidění BMW Night Vision (+2.200 euro), navigaci BMW Professional s integrovaným Bluetooth (+3.820 euro) nebo modul pro příjem TV signálu (samostatně za 1.650 euro).

Nová M6 je tak jako v případě aktuální M5 poháněna 4,4litrovým vidlicovým osmiválcem s dvoustupňovým přeplňováním twin-scroll. Využívá přímého vstřikování a proměnného časování ventilů Valvetronic. Dává 412 kW (560 k)/6000-7000 min-1 a 680 Nm už od velmi nízkých 1500 min-1.

Sedmistupňová dvouspojková převodovka M DCT s elektronikou Drivelogic přenáší točivý moment pochopitelně na zadní nápravu. Řadí se voličem, nebo pádly pod koženým dvouramenným volantem. Na něm jsou i tlačítka programování head-up displeje.

Kupé váží 1.850 kg, kabrio 1.980 kg. Uzavřená verze sprintuje z 0 na 100 km/h za 4,2 s, z klidu na dvojnásobek se dostane za 12,6. Verze topless je o něco pomalejší, u něj výrobce udává tovární hodnoty 4,3, respektive 13,1 s.

Maximální rychlost je v obou případech elektronicky limitována na klasických 250 km/h. Pokud si zákazník vybere navíc balíček M Driver’s Package, deaktivace omezovače bude znamenat, že bude moci jezdit až rychlostí 305 km/h.

Normovaná spotřeba dle EU je u kupé 9,9 l/100 km, u kabrioletu vyšších 10,3 l/100 km. Ani vysokovýkonné gran turismo se nezbavilo start-stopu ani rekuperace brzdné energie.

Obě karosářské verze budou světovou výstavní premiéru v březnu na ženevském autosalonu.

David Bureš
Diskuze (3)
16. 2. 2012 17:45
Re: za tu cenu
Tak třeba já osobně bych keyless entry nechtěl do svého auta ani zdarma a navi je akorát tak lákadlo pro zloděje, takže chápu, že jí někdo taky třeba ve standartu chtít nebude - i když je jasné, že M6 nebude stát někde na sídlišti. Spíš mě překvapuje, že v základu je jen 6 airbagů, tolik má v základu i Kia Picanto 8-s Jinak se mi nová M6 strašně líbí a těším se, až jí poprvé uvidím :yes:
16. 2. 2012 07:40
OT: Test M5
Na Jalopniku se objevil madarsky test hondy NSX r.v.1990, a pak tam byl odkaz i na M5ku, neni to M6ka ale pocitove bude to neco podobnyho, na druhou stranu, ten test asi stoji za to i s titulkama...
[odkaz]
enjoy! >:D
Avatar - salamoon
15. 2. 2012 19:46
za tu cenu
nema v serii keyless entry,ci navi? 8-s