Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Brabus decentně vyladil nový Mercedes třídy C, upravuje sedan i kombi

Ondřej Mára
Diskuze (0)

Balíček úprav nabízí jak výraznější vzhled, tak i navýšení výkonu. Žádné extrémy ale nečekejte.

Společnost Brabus, známý úpravce vozů s třícípou hvězdou ve znaku, představila balíček úprav pro novou generaci modelu Mercedes-Benz třídy C – a to jak pro verzi sedan, tak pro praktičtější kombi. Zájemci se přitom mohou těšit na výraznější design, funkční úpravy i vyšší výkon.

Začněme ale od základu, kterým musí být vozy s výbavou AMG Line. Jejich exteriér je pak doplněn například o nový decentní přední splitter po stranách nárazníku, který přidává sportovnější vzhled, údajně omezuje zvedání předku a ve vyšších rychlostech zvyšuje stabilitu. V upravených nasávacích otvorech předního nárazníku navíc vidíme i nové LED proužky, které plní roli denního svícení i blinkrů.

Sedan se může pochlubit také decentním spoilerem na víku zavazadelníku, který by měl podtrhovat sportovnost vozu a současně zlepšit přítlak na zadní nápravě. Pro sedan i kombík navíc úpravce nabízí čtveřici černě chromovaných koncovek výfuku o průměru 90 mm, které se instalují na originální výfukový systém.

Video se připravuje ...

Vcelku klasikou je pak možnost vyměnit sériová kola za nové ráfky s luxusním vzhledem, včetně 20" litých ráfků Monoblock Z. Obě karosářské verze navíc mohou dostat sportovní odpružení, které posune vůz až o 30 mm blíž asfaltu.

Součástí úpravy je také zvýšení výkonu, ovšem žádné extrémy nečekejte. Pro benzínovou motorizaci C300 4Matic je připravena úprava B30, která z dvoulitrového přeplňovaného čtyřválce doluje nejvyšší výkon 221 kW (300 k) a 450 Nm točivého momentu. Připomeňme, že standardem je 190 kW a 400 Nm točivého momentu. Zrychlení na stovku tak Brabus zvládne za 5,8 sekundy (sériově rovných 6 s) a nejvyšší rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h.

Pro vznětovou motorizaci C300d je pak připravena úprava Brabus D30, která posouvá výkon ze 195 kW na 228 kW (310 k), zatímco točivý moment vzrůstá z 550 Nm na 600 Nm. Upravený diesel tak zvládá sprinty na 100 km/h za 5,6 sekundy (sériově 5,7 s), maximální pak opět dosahuje 250 km/h.

Stranou samozřejmě nezůstaly ani úpravy interiéru, ty se však odvíjí především od vkusu zákazníka. K dispozici je ale tradičně například kožené čalounění, nechybí hliníkové pedály, specifické koberečky a další možnosti, jak si přizpůsobit vůz k obrazu svému.

Ondřej Mára
Diskuze (0)

Doporučujeme