Chevrolet investuje do výroby Voltu II devět miliard korun
Trh s elektromobily není zatím příliš velký, to by se však v dalších letech mělo zlepšovat a pokračování se tak vcelku logicky dočká i průkopník elektromobilů s prodlouženým dojezdem (nebo plug-in hybrid, chcete-li), Chevrolet Volt a s ním i Opel Ampera a Cadillac ELR.
Je pochopitelné, že vývoj nové generace si vyžádá nemalé investice, o jejichž výši americký koncern mlčí, zato se ale pochlubil jinými dechberoucími čísly - do továny Detroit-Hamtramck Assembly, kde auta vznikají, investuje 384 milionů dolarů a do Brownstown Battery Assembly, kde se vyrábí Li-Ion akumulátory, pak dalších 65 milionů dolarů, celkem tedy závratných 449 milionů dolarů, čili devět miliard korun.
Něco mi tedy říká, že Volt II a jeho deriváty zase nebudou úplně ziskovým projektem, přičemž ztrátu se GM pokusí snížit dalšími dvěma "budoucími projekty", které naznačil vice president GM North America Manufacturing Gerald Johnson. Druhá generace Voltu je přitom na spadnutí, představit by se měla už někdy v průběhu příštího roku.
Ve fabrice Detroit-Hamtramck Assembly, která se dočká nového vybavení, se vedle zmíněných elektromobilů vyrábí také modely Chevrolet Malibu a Impala.