Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Čínské Chery plánuje v Evropě tři značky, možná tu otevře i továrnu

Marek Bednář
Diskuze (3)

Čínský koncern Chery chce v Evropě uvést na trh značky Omoda, Jaecoo a Exlantix. Od každé mají být k mání tři modely. Vstup do Evropy se však automobilce už jednou nepovedl.

Prorokovaná záplava levných čínských aut na evropských trzích má ze strany firmy Chery mít podobu tří značek a celkem devíti modelů. První má být ještě letos Omoda s crossoverem označeným 5, který nejprve přijede se zážehovým motorem a později i s elektrickým pohonným ústrojím.

„Elektrická verze Omody 5 bude stát pod 40 tisíc eur,“ řekl webu Automobilwoche Jochen Tueting, ředitel divize Chery Europe. Následovat má značka Jaecoo, která jako první odhalí SUV s označením 7. Konečně má na trh přijít luxusní značka Exlantix.

 „Jsme přesvědčeni, že modely značek Omoda a Jaecoo budou v Evropě úspěšné,“ dodal s tím, že pokud tomu tak bude, Chery zváží i stavbu výrobního závodu někde v evropských zemích. „Téma výroby v Evropě je pro nás relevantní. Kdekoliv jsme dosáhli zajímavých objemů prodeje, začali jsme i vyrábět,“ dodal.

Po stránce způsobu prodeje se Chery nebude snažit znovu vynalézt kolo. „Rozhodli jsme se pro klasický koncept dealerské sítě,“ řekl také Tueting. „Zavedení prodejci znají svůj region nejlépe a nejlépe ví, jak zacílit na ty správné zákazníky,“ vysvětlil. Nutno ovšem dodat, že Chery už jednou na evropské trhy proniknout chtělo, a to v roce 2017. Vstup ovšem odložilo.

Video se připravuje ...

Marek Bednář
Diskuze (3)

Doporučujeme

Avatar - Roman Horký
29. 1. 2024 11:07
Re: Tak nevím, co plánuje Chery
Myslím, že jména Lu-Lan a Šu-Lin vadí jen v Česku. Na západě jim to zní libozvučně. Porovnej: La Lu Lan [L Li Lén], DerŠuLin.
29. 1. 2024 10:23
Tak nevím, co plánuje Chery
ale když už, tak se měli alespoň nad těmi jmény značek zamyslet. Nedokážu si představit, tohle mít v garáži a ještě se s tím chlubit... Zlatý SsangYong :-[] :yes:
Avatar - KANKUNEN
29. 1. 2024 10:10
A přitom by stačilo tak málo
Přísně kontrolovat Euro 6d a zrušit dotace. Ač cena baterky klesne na polovinu a bude mít jednou tak větší kapacitu, prosadí se BEV i bez dotací. .Zákaz dieslů bez filtru a močky do města bych docela chápal. Smrdí. 6d už je fajň.