Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Citroën C5 Aircross má české ceny a rovnou slevu 127.000 Kč. Ale není to jen tak

Stanislav Kolman Stanislav Kolman 25. 3. 2022 • 20:52
42
12
Zobrazit náhledy (42)
Citroën C5 Aircross Citroën C5 Aircross Citroën C5 Aircross Citroën C5 Aircross Citroën C5 Aircross Citroën C5 Aircross Citroën C5 Aircross Citroën C5 Aircross Citroën C5 Aircross Citroën C5 Aircross Citroën C5 Aircross Citroën C5 Aircross Citroën C5 Aircross Citroën C5 Aircross Citroën C5 Aircross Citroën C5 Aircross Citroën C5 Aircross Citroën C5 Aircross Citroën C5 Aircross Citroën C5 Aircross Citroën C5 Aircross Citroën C5 Aircross Citroën C5 Aircross Citroën C5 Aircross Citroën C5 Aircross Citroën C5 Aircross Citroën C5 Aircross Citroën C5 Aircross Citroën C5 Aircross Citroën C5 Aircross Citroën C5 Aircross Citroën C5 Aircross Citroën C5 Aircross Citroën C5 Aircross Citroën C5 Aircross Citroën C5 Aircross Citroën C5 Aircross

Omlazené SUV francouzské automobilky dorazilo na český trh a tuzemští zákazníci už vědí, kolik za něj zaplatí. V kasičce musí mít naspořeno minimálně 610.000 Kč.

Modernizovaný Citroën C5 Aircross se světu představil počátkem letošního roku, na český ceník jsme tedy nemuseli čekat zas až tak dlouho. Stran motorizací se žádné velké překvapení nekoná. Francouzské SUV dává na výběr mezi zážehovým tříválcem 1.2 PureTech a turbodieselem 1.5 BlueHDi, v obou případech s výkonem 96 kW. Zákazník si může vybrat mezi šestistupňovou manuální a osmistupňovou samočinnou převodovkou (příplatek 50.000 Kč). Na vrcholu nabídky je posazen plug-in hybrid složený z benzinového 1,6litrového čtyřválce a elektromotoru. Systémový výkon činí 165 kW (225 k) a navíc je přislíben dojezd 56 km jen na elektřinu.

Podstatně rozmanitější je nabídka výbavových stupňů, kterých v ceníku najdeme hned šest – Live Pack, Feel, Feel Pack, C-Series, Shine a konečně Shine Pack. Vyjma prvního se všechny výbavy chlubí akčním zvýhodněním 20.000 až 127.000 Kč. Ale pozor, největší možnou slevu dostanete jen na plug-in hybrid v nejvyšší výbavě. A ani tak se cena nevejde pod milion korun.

Novinka s motorem 1.2 PureTech a manuální převodovkou stojí minimálně 610.000 Kč a v základní výbavě má 17“ hliníková kola, manuální klimatizaci, tři samostatná sklopná a posuvná sedadla ve druhé řadě, diodovou světelnou techniku, 8“ obrazovku multimediálního systému s podporou Apple CarPlay či tlumiče s progresivními hydraulickými dorazy. Byť nejde o žádnou chudobku, vřele bychom doporučili vstupní výbavu přeskočit a připlatit si 10.000 Kč za vyšší Feel. Ten má navíc digitální 12,3“ přístrojový štít, automatickou dvouzónovou klimatizaci a obouvá osmnáctky.

Video se připravuje ...

Výbava Feel Pack zahrnuje sedadla Advanced Comfort, hands free přístup a startování vozu, přední mlhové světlomety s přisvícením do zatáček, zatmavená skla zadních oken, zadní parkovací kameru, LED osvětlení interiéru či elektricky vyhřívaná, ovládaná a sklopná vnější zpětná zrcátka. Provedení Shine má navíc vrstvená akustická skla bočních oken, ale hlavně paket Drive Assist s adaptivním tempomatem, varováním před srážkou, hlídání jízdního pruhu atd. Součástí je i 10“ infotainment s vestavěnou navigací. Na vrcholu je posazena výbava Shine Pack s asistentem pro jízdu na dálnici, vyhřívanými sedačkami (jinak příplatek 8 až 15 tisíc Kč), koženým čalouněním, elektricky nastavitelným sedadlem řidiče a 19“ koly.

Nepříplatkovou barvou je pouze nemetalická bílá, metalické laky stojí 18.000 Kč, za perleťové se připlácí 23.000 Kč. Kdo by preferoval dvoubarevné provedení karoserie s černou střechou, musí investovat 12.000 Kč. Ani nejvyšší výbava ale neznamená, že už byste nemohli přihodit nic navíc. Prosklené panoramatické střešní okno přijde na 33.000 Kč, hands free otevírání víka zavazadlového prostoru stojí 15.000 Kč.

Standardem plug-in hybridu je palubní jednofázová nabíječka s výkonem 3,7 kW, za dvojnásobný výkon se připlácí 17.000 Kč. V takovém případě se vám 13,2kWh akumulátor dobije za rovné dvě hodiny. Nabíjecí kabel pro připojení do domácí zásuvky je součástí standardní výbavy, ten pro zesílenou stojí navíc 6000 Kč. Máte-li v plánu dobíjet pouze z klasické domácí zásuvky, počítejte s dobíjecím časem lehce přes 7 hodin.

Video se připravuje ...
Citroën C5 Aircross: české ceny
  1.2 PureTech 1.5 BlueHDi Plug-in hybrid 225
Objem motoru [cm3] 1199 1499 1598
Výkon [kW/min] 96/5500 96/3750 165
Točivý moment [Nm/min] 230/1750 300/1750 360
Zrychlení 0-100 km/h [s] 10,5 (10,3) 11,4 (11,8) 8,9
Max. rychlost [km/h] 195 (188) 189 (189) 225
Provozní hmotnost [kg] 1490 (1505) 1505 (1574) 1845
Cena Live Pack od [Kč] 610.000 680.000 -
Cena Feel od [Kč] 630.000 690.000 920.000
Cena Feel Pack od [Kč] 675.000 735.000 960.000
Cena C-Series od [Kč] 695.000 755.000 990.000
Cena Shine od [Kč] 720.000 780.000 1.000.000
Cena Shine Pack od [Kč] 740.000 800.000 1.020.000
Údaje v závorce platí pro automatickou převodovku (příplatek 50.000 Kč, neplatí pro plug-in hybrid)

Související články

Témata
Avatar - del42sa
25. 3. 2022 21:58
Re: Kde je nějaký motor?
ale je to "inn" ;-) :D
Avatar - 3_diamanty
25. 3. 2022 19:19
facelift pomohol
za mna je to na xicht podstatne lepsie ako pred faceliftom.... hoc aj predfaceliftovany C5 aircross som pisal ze je z danej ponuky citroenov najkukatelnejsi.... teraz ale po facelifte je to fakt skoro az pekne auto :yes:
25. 3. 2022 18:38
Re: Kde je nějaký motor?
Je to nesmysl, cena pak vyletí o 150-200tis nahoru a pak se to neprodává vůbec :no:
Avatar - del42sa
25. 3. 2022 17:06
Re: Kde je nějaký motor?
1,6 už jedině s elektromotorem. Peugeot to u 508 udělal už před nějakým časem...
25. 3. 2022 16:10
Kde je nějaký motor?
Kde je 1.6THP a 2.0HDI? Jediné motory, co měly smysl ;-\
Články odjinud