Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektrický rozvrh podle Volkswagenu: Prozradil, kdy představí elektrické ID a jeho následovníky

David Bureš David Bureš 15. 3. 2019
158
46
Zobrazit náhledy (158)
Porsche Taycan Seat el-Born Seat el-Born Seat el-Born Seat el-Born Seat el-Born Seat el-Born Seat el-Born Seat el-Born Seat el-Born Seat el-Born Seat el-Born Škoda Vision E Škoda Vision E Škoda Vision E Škoda Vision E Škoda Vision E Škoda Vision E Škoda Vision E Škoda Vision E Škoda Vision E Škoda Vision E Škoda Vision E Škoda Vision E Škoda Vision E Škoda Vision E Škoda Vision E Škoda Vision E Škoda Vision E Škoda Vision E Škoda Vision E Škoda Vision E Škoda Vision E Škoda Vision E Škoda Vision E Škoda Vision E Škoda Vision E Škoda Vision E Škoda Vision E Škoda Vision E Škoda Vision E Škoda Vision E Škoda Vision E Škoda Vision E Volkswagen Škoda Vision E Škoda Vision E Škoda Vision E Škoda Vision E Škoda Vision E Škoda Vision E Škoda Vision E Škoda Vision E Volkswagen ID. Volkswagen ID. Volkswagen ID. Volkswagen ID. Volkswagen ID. Volkswagen ID. Volkswagen ID. Volkswagen ID. Volkswagen ID. Volkswagen ID. Volkswagen ID. Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. CROZZ Volkswagen ID. CROZZ Volkswagen ID. CROZZ Volkswagen ID. CROZZ Volkswagen ID. CROZZ Volkswagen ID. CROZZ Volkswagen ID. CROZZ Volkswagen ID. CROZZ Volkswagen ID. CROZZ Volkswagen ID. CROZZ Volkswagen ID. CROZZ Volkswagen ID. CROZZ Volkswagen ID. CROZZ Volkswagen ID. CROZZ Volkswagen ID. CROZZ Volkswagen ID. CROZZ Volkswagen ID. CROZZ Volkswagen ID. CROZZ Volkswagen ID. CROZZ Volkswagen ID. CROZZ Volkswagen ID. CROZZ Volkswagen ID. CROZZ Volkswagen ID. CROZZ Volkswagen ID. Vizzion Volkswagen ID. Vizzion Volkswagen ID. Vizzion Volkswagen ID. Vizzion Volkswagen ID. Vizzion Volkswagen ID. Vizzion Volkswagen ID. Vizzion Volkswagen ID. Vizzion Volkswagen ID. Vizzion Volkswagen ID. Vizzion Volkswagen ID. Vizzion Volkswagen ID. Vizzion Volkswagen ID. Vizzion Volkswagen ID. Vizzion Volkswagen ID. Vizzion Volkswagen ID. Vizzion Volkswagen ID. Vizzion Volkswagen ID. Vizzion Volkswagen ID. Vizzion Volkswagen ID. Vizzion Volkswagen ID. Vizzion Volkswagen ID. Vizzion Volkswagen ID. Vizzion Volkswagen ID. Vizzion Volkswagen ID. Vizzion Volkswagen ID. Vizzion Volkswagen ID. Vizzion Volkswagen ID. Vizzion Volkswagen ID. Vizzion Volkswagen ID. Vizzion Volkswagen ID. Vizzion
Značka Volkswagen už letos zahájí expanzi na poli elektromobilů. Zatím přiznala příchod pěti elektrických modelů.

Skupina Volkswagen Group nadmíru věří automobilům s elektrickým pohonem. Tento týden změnila svoji strategii a chystá ještě více elektrických novinek než dosud, do roku 2028 tak hodlá na trh uvést hned 70 nových elektromobilů. Důležitou roli v této expanzi bude hrát mateřská značka Volkswagen, která první elektrovůz nové generace uvede na trh už letos.

Volkswagen už dávno dal najevo, že letos začne prodávat kompaktní elektrický hatchback vycházející z konceptu ID., až nyní však přiznal, že jeho výstavní premiéra se odehraje na zářijovém autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem. Na vybraných trzích přitom automobilka spustí předobjednávky na tento vůz už 8. května, přičemž výrobce s ohledem předběžný zájem potenciálních klientů předpokládá, že úvodní edice bude vyprodaná ještě před podzimní výstavní premiérou. Základní cena Volkswagenu ID. se přitom bez bližší detailů bude pohybovat pod hranicí 30.000 eur, tedy pod 770.000 Kč.

Jak známo, o výrobu ID. se postará závod v německém Cvikově, který byl přebudován na produkci elektromobilů. Vyrábět se zde bude šest elektrických modelů tří koncernových značek (konkrétně VW, Škoda a Audi), kapacita je projektovaná na produkci až 330.000 aut ročně.

O rok později bude následovat automobil vycházející z konceptu ID. Crozz. Půjde o elektrické SUV o velikosti Tiguanu, na jehož základech bude v roce 2021 odvozena i kupé verze. V roce 2022 pak dorazí ID. Buzz, elektrický minibus připomínající legendární Typ 2. Ve stejném roce přijde i sériová verze konceptu ID. Vizzion.

Celkem Volkswagen chystá přes 20 elektromobilů, do nichž chce do roku 2023 investovat zhruba devět miliard eur (231 miliard korun). Podobu dalších ale zatím neprozradil, jedním z nich by ale mohlo být malé SUV o velikosti T-Rocu.

Díky těmto novinkám chce značka Volkswagen být do roku 2025 globální jedničkou mezi elektromobily a prodávat přes milion elektrovozů ročně. Vznikat budou v továrnách v Evropě, Číně i USA. Do roku 2022 chce Volkswagen mít osm závodů vyrábějících elektrovozy s platformou MEB, přizpůsobené tomuto typu pohonu. Všechny zmíněné připravované Volkswageny tuto architekturu využijí.

Volkswagen si ale uvědomuje i negativní stránky nastupující elektromobility. I v souvislosti s příchodem nových elektormobilů a s tím související jednodušší výrobou bude automobilka snižovat stavy o nějakých 6.300 osob. Sice přijme 2.700 lidí do oblastí týkajících se vývoje nové techniky a konektivity, zároveň se ale více než 9.000 osob odebere do předčasného důchodu.

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

HM
spaleny6
| 16. 3. 2019
Víš to má skoro vždycky stejnej scénář. Já napíšu že se na EV nikde fronta nestojí. Ty napíšeš že jo, že se jich prodalo 200tis. Já to vyvrátím číslem prodaných spalovacích motorů, což ukáže ten nepoměr a rázem jsme od faktů u toho co jednou bude a u kdyby. Těžká debata.
Avatar - Missouri
Cena, třikrát cena!
Missouri
| 16. 3. 2019
Ok, tomu rozumím a přeju ti to. Za tříleté auto, navíc hybrid od toyoty, určitě dostaneš pořád pěkné peníze, řekněme kolem 450 tisíc. Ale on musel nový stát tak o dvěstě víc, ne? Spotřebu měl počítám tak kolem pěti litrů průměr, určitě ses dostával i pod čtyři. Je to všechno o příjmech. Pokud máš milion ročně, máš odlišná měřítka než někdo, kdo vydělá jen půl milionu za rok. Jenže já všechny komentáře směřuji na českou realitu, chápu, že existuje vrstva lidí, pro kterou není milion za auto moc peněz. Ale rozhodně to není v Česku běžné. ;-)
HM
chytrak1
| 16. 3. 2019
Věř tomu ze automobilky tu vesteckou kouli mají. A když se podíváš na výsledky, tak je jasný ze vw má jednu z nejlepších.
HM
spaleny6
| 16. 3. 2019
Když já nemám věšteckou kouli.
HM
chytrak1
| 16. 3. 2019
To jsou ale kecy.
1. Co sme si měli kupovat nám určovali komousi. Nikdy nebyla v tyhle zemi taková nabídka variant čehokoli jako za doby co jsme v EU. Prave proto ze stojí na svobodným trhu. Ale i ten musí mít svá pravidla.

2. Kritika elektroaut je pouze vyjádřením zabednenosti dane osoby - iracionální strach z novejch věci.

3. Všechno má své plusy a minusy. Ale negativa E aut jsou střednědobé dobre odbouratelná, a jejich přednosti se daji dal skvěle rozvíjet. U spalovaků je to přesně naopak.

4.spalovaci auta nikdo nezakazuje, ale dlouhodobou budoucnost proste nemají. Budou lepší varianty pohonu.

5. V roce 1950 bylo na zemi2,5 miliard lidi. Teď 7,5. Ted už nemůžeme jezdit ve smrdicich autech. Jinak zgebneme všichni.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku