Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Fiat ve Frankfurtu: Panda třetí, italská

Diskuze (3)
Hlavní hvězdou italské produkce je nová Panda. Zakládá na úspěchu předchůdce, jeho výroba se ale vrátí z Polska do Itálie.

Malý bestseller přichází v novém vydání. Jeho úkolem je navázat na úspěchy druhé generace. K tomu mu bude pomáhat evoluční design a zajímavý mix motorů – dvouválec 0,9 TwinAir ve dvou verzích, klasický čtyřválec 1,2 Fire a turbodiesel 1,3 MultiJet.

Při nezměněném rozvoru nabídne nová Panda díky lepšímu využití obestavěné plochy prostornější interiér. O 11 cm delší karoserie znamená mimo jiné větší zavazadlový prostor a také předpoklad lepšího výsledku v nárazových zkouškách.

Design přináší geometrické tvary, které jsou zřetelným odkazem na první Pandu, mistrovské dílo Giorgetta Giugiara.

Druhou novinkou, která má u Fiatu vyhrazenou velkou porci pozornosti, je velkoprostorový Freemont AWD. MPV s pohonem všech kol sice už zná svoji českou cenu, dodávky zákazníkům se ale rozeběhnou až v závěru roku.

Facelift Fiatu Punto nakonec do Frankfurtu nedorazil. Italové jej zařadili do balíku tiskových zpráv, výstavní premiéru si ale odbude později. Teď má patřit hlavní pozornost Pandě – výsledkem je prezentace jednoho kusu Punto Evo MyLife, který přispěl ke zmatení hlavně zámořských médií.




Diskuze (3)
Avatar - white label
27. 9. 2011 17:46
Re: Taky se vám
Souhlas, designová osobitost minulé Pandy je z velké části pryč, bohužel...
27. 9. 2011 17:29
Taky se vám
líbí víc současná generace Pandy? Tohle je takové neslané nemastné, podobá se to celé stylu ostatních automobilek. Milý výraz současné Pandy je pryč, malá kolečka pod masivními oblouky blatníků, to taky není nic moc estetického. Klika zadních dveří neprakticky kdesi nahoře ve sloupku - proboha proč? Celé to začíná trochu "Sparkovatět".
Avatar - 3_diamanty
24. 9. 2011 08:21
panda
pri pohlade zozadu vyzera byt kufor velmi slusny ;-) :yes: