Fiat ve Frankfurtu: Panda třetí, italská
Malý bestseller přichází v novém vydání. Jeho úkolem je navázat na úspěchy druhé generace. K tomu mu bude pomáhat evoluční design a zajímavý mix motorů – dvouválec 0,9 TwinAir ve dvou verzích, klasický čtyřválec 1,2 Fire a turbodiesel 1,3 MultiJet.
Při nezměněném rozvoru nabídne nová Panda díky lepšímu využití obestavěné plochy prostornější interiér. O 11 cm delší karoserie znamená mimo jiné větší zavazadlový prostor a také předpoklad lepšího výsledku v nárazových zkouškách.
Design přináší geometrické tvary, které jsou zřetelným odkazem na první Pandu, mistrovské dílo Giorgetta Giugiara.
Druhou novinkou, která má u Fiatu vyhrazenou velkou porci pozornosti, je velkoprostorový Freemont AWD. MPV s pohonem všech kol sice už zná svoji českou cenu, dodávky zákazníkům se ale rozeběhnou až v závěru roku.
Facelift Fiatu Punto nakonec do Frankfurtu nedorazil. Italové jej zařadili do balíku tiskových zpráv, výstavní premiéru si ale odbude později. Teď má patřit hlavní pozornost Pandě – výsledkem je prezentace jednoho kusu Punto Evo MyLife, který přispěl ke zmatení hlavně zámořských médií.