GMG F430 Spyder: Ferrari a bi-kompresor
Počasí panující v Kalifornii je mnohem příznivější pro otevřené kabriolety než u nás. Proto se tamní ladičská firma Global Motorsport Groups upravila roadster F430 Spyder od známé italské automobilky Ferrari. Díky spolupráci s německým Novitecem montuje GMG k motoru předchystanou dvojici kompresorů Rotrex. Dále tuner přeprogramuje řídící jednotku, přidá mezichladič stlačeného vzduchu a modifikuje výfukový systém. Po optimalizaci celé pohonné jednotky výkon vyskočil na 463 kW (630 k) v 8.200 otáčkách. Točivý moment vzrostl o 160 Nm na celkových 632 Nm v 6.100 ot/min. Cena úpravy agregátu je 55 000 dolarů.
Optický paket obsahuje pár decentních, ale účelných změn. Vpředu je modifikovaný nárazník a na zádi je nový difuzor. V blatnících jsou nová 19palcová kola vpředu a na zadní nápravě jsou disky o průměru 20palců. Nové nastavení podvozku a výměna tlumičů přinesla lepší ovladatelnost a stabilitu ve velkých rychlostech. Posílený kabriolet F430 Spyder krotí čtveřice keramických kotoučů.