Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Honda Civic Type R prozrazuje české ceny. Stále pod milionem, ale těsně

Stanislav Kolman
Diskuze (66)

Japonská automobilka spustila objednávky na omlazený Type R. Cena se stále vejde pod milion, ve srovnání s předchůdcem ale hot-hatch podražil.

O faceliftu Hondy Civic Type R jsme vás už informovali, teď se konečně dozvídáme oficiální české ceny. Úspěšný japonských hot-hatch se změnil jen decentně, přesto dnes standardní provedení přijde na 969.900 Kč, což je ve srovnání se shodně vybaveným předchůdcem o 40.000 Kč více.

Základ čítá například dvacetipalcová sportovní kola, diodové světlomety s automatickým přepínáním, adaptivní tempomat či volant z alcantary. Zcela tu však chybí klimatizace a například přední mlhové světlomety jsou “jen” halogenové. Chcete-li tyto nedostatky vychytat, určitě doporučujeme připlatit si za provedení Type R, které je o 30.000 Kč dražší. Kromě již zmíněného je pak součástí výbavy i multimediální systém Honda Connect.

Horkou novinkou v nabídce Civicu Type R je provedení Sport Line. To je dle Hondy určeno zákazníkům, kteří od svého vozu očekávají méně nápadný vzhled. Na první pohled verzi poznáte třeba díky střízlivějšímu spoileru vzadu, uvnitř zase červenočernou kombinaci střídá pouze černá textilie. Vůz navíc obouvá menší devatenáctipalcová kola. Na tuto verzi už vám milion stačit nebude, připravit si musíte 1.049.900 Kč.

Absolutním vrcholem nabídky zůstává Civic Type R GT za 1.069.900 Kč. Ten už má vše potřebné včetně navigace, dvouzónové klimatizace, detekci objektů v mrtvém úhlu či asistenta při couvání z parkovacího místa (poslední dva prvky umí i Sport Line). V příplatcích se moc nerozšoupnete, peníze navíc dáte jen za metalický lak, respektive prémiovou barvu Championship White (+13.900 Kč).

Ve vozech Honda se prvně představuje nový datalogger výkonu, jenž je speciálně vyvinut pro modely Type R. Systém známý jako Honda LogR kombinuje palubní počítač a senzory vozu s aplikací pro smartphone a pomáhá řidičům sledovat a zaznamenávat různé výkonnostní parametry, aby podpořil růst jejich dovedností.

Pohon se nijak nezměnil, Civic Type R má pod kapotou i nadále přeplňovaný dvoulitr i-VTEC kombinovaný se šestistupňovou manuální převodovkou a pohonem předních kol. Stále má výkon 235 kW (320 k) a točivý moment 400 newtonmetrů. Akceleraci z klidu na stovku zvládá za 5,7 sekundy a pokračovat může na maximální rychlost 272 km/h. Jestli si děláte zálusk, neváhejte, novinku si lze u dealerů Hondy již objednat.

Stanislav Kolman
Diskuze (66)

Doporučujeme

1. 4. 2020 11:30
Re: Na tohle se moc těším
pointu o čom písal si mu ale nijako nespláchol.. má totiž recht. K čomu sú dobre také trápne kecy ktoré tu predvádza ten občan "hore", kategorizuje sa tým sám medzi šaškov.. a tie úplne "od veci" drísty na jeho podporu na tom nič nemenia.
Avatar - white label
29. 3. 2020 01:51
Re: Na tohle se moc těším
:-O ;-)
Avatar - Emel
28. 3. 2020 21:06
Re: Na tohle se moc těším
Vezmeš si z firmy Aventador, třeba na okruh, jo? No tak super, tak ho na nějaký sraz přivez...
28. 3. 2020 06:07
Re: Na tohle se moc těším
Já to auto nevlastním, to zaprvé. Pouze ho mám v paletě. Já nevlastním žádné auto, z firmy si vezmu co zrovna je, většinou na zelených značkách. Pro nás jsou auta o technice, ne o kompenzaci malého penisu. Za druhé, proč by někdo s V10 vůbec přemýšlel o skalpování čehokoliv ? Tak já si vezmu něco jiného no. Bude stačit Aventador ? Nic rychlejšího k dispozici na půjčení nemám. To by ho mohlo skalpovat, ne ?

Však je to až úsměvné chování a evidentně si něco hodně kompenzuje. Radši nevědět, jak se na silnici chová.

Konec konců, trefil jsem ho dobře.
Avatar - iudex
27. 3. 2020 15:10
Re: Na tohle se moc těším
Ten fostekov "šrot" je superšport s V10, tak by som sa so svojím FWD štvorvalcom moc neprsil. ;-)
A síce fostek píše niekedy ako arogantný tlčhuba, ale ako píše label o nič lepšie sa nesprávaš ani ty.