Honda Crossroad – menší bráška CR-V
Nový vůz má v kontrastu s posledními odvážnými kreacemi automobilky poměrně nenápadný design přední partie, z profilu už je to lepší, nese totiž stylistické rysy modelu Honda Element a zezadu zase připomíná dnes již nevyráběné malé SUV Honda HR-V. Crossroad je dlouhý 4285 mm, široký 1755 mm a vysoký 1670 mm, přičemž má ale velmi dlouhý rozvor 2700 mm. Pro srovnání současné CR-V má rozměry 4525 x 1820 x 1675 mm a rozvor „pouze“ 2630 mm.
Základním motorem je benzinový čtyřválec 1.8 i-VTEC z Civicu o výkonu 140 k, jeho alternativou pouze o 10 k silnější dvoulitr i-VTEC (150 k) používaný v modelu CR-V. Jedinou nabízenou převodovkou je pětistupňový automat, poprvé se u vozu Honda objevila funkce hill holder (u Hondy pojmenovaná Hill Start Assist), která po povolení tlaku na brzdu při rozjezdu ještě chvíli podrží brzdy. Podvozek vychází z Civicu 4D 8. generace, tvoří ho tedy vpředu vzpěry McPherson a vzadu lichoběžníkový závěs Reactive Link Double Wishbone. Auto lze vybavit nejnovějším high-tech, jako je systém CMBS (zmírnění následků kolize) a adaptivní tempomat.
Esúvéčko je vybaveno třemi řadami sedadel, takže převeze až sedm pasažérů, volant pochází z modelu CR-V. Crossroad má standardně poháněna přední kola, ale k mání je i verze 4x4, používá se známý systém Dual Pump Real Time 4WD z CR-V. Obutí tvoří pneumatiky 215/65 R 16, vyšší verze výbavy disponuje plášti o rozměru 215/60 R 17.
Nový model Crossroad je prozatím určen pouze pro domácí trh Hondy a stále není známo, zda se na tom něco v nejbližší době změní.