Honda omladila své vlajkové SUV pro Čínu. Líbilo by se vám u nás?
Japonská značka prodává na čínském trhu SUV Avancier již čtvrtým rokem, nyní tedy byla ideální příležitost na péči v rámci faceliftu.
Honda v Číně prodává SUV Avancier od roku 2016. Je to dílo inspirované vizí Concept D a na čínském trhu vzniká v rámci společného podniku se skupinou GAC, jenž nese název Guangqi Honda Automobile.
Vůz je v hierarchii značky umístěn nad kompaktním crossoverem Breeze, což je vlastně taková čínská obdoba CR-V. Avancier sází na styl SUV-kupé a techniku sdílí s modelem Accord. Trochu matoucí je, že japonská automobilka prodává na tamním trhu do značné míry identický model s názvem UR-V, který zase vzniká v kooperaci s podnikem Dongfeng Motors.
Avancier je však populárnější, jen za rok 2019 zaznamenal dvojnásobné prodeje než UR-V (71.552 vs. 27.840 ks). Dnešní složitá doba velkým automobilovým akcím moc nepřeje, takže nepřekvapí, že premiéra omlazeného provedení se uskutečnila pouze online.
Změny zahrnují přepracovanou příď s pozměněnou maskou a ostřejšími nárazníky, jiné jsou rovněž zadní světlomety či koncovky výfuku. A jak už tomu bývá zvykem, nezapomnělo se ani na obutí, takže tohle 4858 mm dlouhé SUV dostává i nový design kol z lehkých slitin.
Interiér se chlubí dalšími možnostmi čalounění a lepšími materiály. Potěší také nasazení nového multimediálního systému Honda Connect 2.0. To ale není všechno. Další inovací je asistent pro jízdu z kopce, bezdrátové nabíjení chytrého telefonu, elektrické otevírání víka zavazadelníku či automatické LED světlomety.
Paleta motorů zůstává nezměněna. Číňané mohou vybírat mezi přeplňovanou benzinovou patnáctistovkou o výkonu 144 kW, případně atraktivnějším dvoulitrem o síle 203 kW. Zatímco první čtyřválec se pojí s převodovkou CVT, druhý dostává devítistupňový automat a možnost pohonu všech kol. Omlazený Avancier se má na trhu objevit začátkem dubna.