Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Hummer H1 jako obytňák? Může být! Ale z levného kraje není

Dominik Kovář
Diskuze (0)

Zvenčí působí jako armádní vůz, uvnitř naleznete vysokou míru komfortu. 

Válečný veterán Reed Gerdes se vzhlédl v přestavbách různých vozidel. Aby dal svému novému koníčku řád, spojil se se zkušeným obchodním partnerem a založil firmu Wolf Rigs. Prvním projektem nově vzniklé společnosti je Patton, jehož základem je Hummer H1. Proč Patton? George Patton je jeden z nejgeniálnějších generálů dvacátého století, o kterém dokonce vznikl celovečerní film. 

Samo sebou dobře víme, že Hummer H1 jako takový je skvělou bestií do terénu, která si poradí téměř se vším. S komfortem to už je horší, což se Wolf Rigs rozhodli změnit.

Video se připravuje ...

Patton pohání 3,9litrový řadový šestiválec Cummins ve spojení se šestistupňovou automatickou převodovkou Alisson 1000. Zvenčí možná může Patton působit jako armádní sanitka, uvnitř se ale skrývá komfort, o němž se může všem ostatním Hummerům jenom zdát. 

V prostorách hliníkové skořepiny se nachází úložný prostor, kde najdete nádrž, náhradní pneumatiku, kanystry na vodu nebo palivo, lopatu, teleskopický žebřík a další užitečné věci pro dobrodružné cestování. 

V obývacím prostoru je k dispozici lavice ve tvaru L, dvouplotýnkový sporák, dřez, lednice a mrazicí boxy. Sprcha se nabízí s patentovanou toaletou, kterou lze zasunout. Nad předními sedadly je manželská postel se střešními okny. 

Wolf Rigs můžou u Pattona přizpůsobit zákazníkovi spoustu věcí na míru. I proto nelze vyčíslit přesnou částku tohoto ojedinělého obytňáku na základech Hummeru H1. Startovací cena by však měla být 350 tisíc dolarů, což je v přepočtu téměř 8,5 milionu korun. To není zdaleka nejlevnější povoz na dobrodružné výpravy, na oplátku však dostanete možná jeden z nejkomfortnějších Hummerů na světě, který si zároveň zachová své chladnokrevné dovednosti v terénu.

Dominik Kovář
Diskuze (0)

Doporučujeme