Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Hyundai údajně zavírá centrum pro vývoj spalovacích motorů

Ondřej Mára
Diskuze (52)

Vývojové centrum pohonných jednotek mělo být reorganizováno na vývojový tým elektrifikace, zatím se však jedná pouze o spekulace.

Prohlášení o plánovaném ukončení výroby spalovacích motorů v horizontu několika let nejsou v dnešní době elektrifikace ničím překvapivým, automobilka Hyundai ale možná zašla ještě o krok dál. Krátce před svátky se totiž objevily spekulace, podle kterých uzavírá centrum vývoje spalovacích motorů.

S touto informací přišel web Business Korea, na jehož zprávu upozornili kolegové z Motor1. Podle korejského webu společnost Hyundai Motor Group oficiálně uzavřela vývojové centrum motorů Namyang Research Institute, které leží jižně od Soulu.

Video se připravuje ...

Článek dále zmiňuje, že skupina pro vývoj pohonných jednotek byla reorganizována do vývojového týmu elektrifikace a současně došlo k vytvoření vývojového týmu baterií.

S podobnou zprávou přišel později i web The Korea Economic Daily, který se odvolává na nejmenované zdroje z průmyslu a současně cituje část emailu, který měl zaslat Chung-Kook Park, šéf výzkumného a vývojového oddělení, zaměstnancům: „Náš vlastní vývoj motorů je velkým úspěchem, ale musíme změnit systém, abychom mohli vytvářet budoucí inovace založené na velkém přínosu z minulosti.“

Zatím jde pouze o neoficiální informace, na které automobilka ještě nereagovala. Přesto tyto spekulace možná nejsou zas tak překvapivé, zvláště po nečekaných změnách na vysokých pozicích v managementu značky.

Albert Biermann, muž v čele divize N a šéf vývojového a výzkumného oddělení, nedávno nečekaně odešel do penze, zatímco designový šéf Peter Schreyer změnil pozici. Automobilka měla navíc ohlásit asi 200 povýšení na jiné pozice, přičemž 1/3 měla proběhnout právě v oddělení výzkumu a vývoje.

Ondřej Mára
Diskuze (52)

Doporučujeme

Avatar - .StenLi.
4. 1. 2022 09:37
Re: Zdravime Jana Macka, siritele bludu
Niekto ti povie ze si mimo temy a ty mu odpovies ze je mimo temy? :D Tak sa skus trochu zamysliet, ci je mimo autor povodneho prispevku, alebo ty co tu bluznis o sialenych ekologickych planoch, ktore mylne povazujes za dielo politikov, ktori prave musia znasat ich nepopularitu a tlmocit ju dezolatom ako ty ako "nutne zlo", alebo sa zmier s realitou ze ziadne masivne protesty proti EV neexistuju, naopak patria medzi najoblubenejsie auta na ktore su najdlhsie poradovniky a taktiez EV obsadzuju predne priecky prieskumov spokojnosti majitelov - to je ten clovek co ich skutocne vlastni, vie ich porovnat s viacerymi spalovakmi ktore vlastnil a pouzival a nepise iba nezmyselne infantilne komentare odveci..
Avatar - .StenLi.
4. 1. 2022 09:28
Re: kdo chvili stal, stoji opodal
Ale Ada cital na autoforum nezmysel o metanvovom motore tak to tak musi byt!! :)
Avatar - .StenLi.
4. 1. 2022 09:22
Re: Revoluce, ne evoluce.
Kolko rokov sa ty venujes vyvoju a vyrobe pohonov aut ze si dovolis oznacovat spicky z odboru ludmi bez spetky inteligencie a rozumu? Klasicky povysenecky diskuter ktory naopak nema ziadne vedomosti alebo vzdelanie potrebne na komentar k veci. Nepochopil si rozdiel medzi neudrzatelnou zastaralou fosilnou cestnou dopravou a nevyhnutnou potrebou udrzatelnej dopravy ktora sa da dosiahnut iba s elektromobilmi. Ked si to dostudujes, pochopis preco sa deju tieto pre teba matuce veci.
30. 12. 2021 20:43
Re: Revoluce, ne evoluce.
V Jizni Koreji je diktatura?
Nepletes si to se Severni.
Tam spalovaky zakazovat ani nemusi. :-)
https://metro.co.uk/2017/07/23/north-koreas-eerily-empty-motorways-where-it-is-a-surprise-to-see-cars-and-buses-6799594/
30. 12. 2021 13:17
Re: Re: kdo chvili stal, stoji opodal
Asi máš ve všem pravdu. Jako vždy.