Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

IAA živě: BMW X6 má zadek, na který nejde nemít názor

Stanislav Kolman Stanislav Kolman 11. 9. 2019
26
5
Zobrazit náhledy (26)
BMW X6 BMW X6 BMW X6 BMW X6 BMW X6 BMW X6 BMW X6 BMW X6 BMW X6 BMW X6 BMW X6 BMW X6 BMW X6 BMW X6 BMW X6 BMW X6 BMW X6 BMW X6 BMW X6 BMW X6 BMW X6

Buď je milujete, nebo nesnášíte. Nic mezi tím snad ve světě SUV-kupé neexistuje. Prohlédli jsme si průkopníka této kategorie - nové BMW X6.

Jestli se někdo diví, proč lidé dávají přednost SUV a crossoverům před ostatními karosářskými variantami, tak pro SUV kupé to platí dvojnásob. Jsou méně praktické, vzadu nemáte tolik místa a ještě se často nestydí říct o více peněz. A přesto na ně velká část zákazníků nedá dopustit.

Zářným příkladem je takové BMW X6, které se před časem představilo ve své již třetí generaci. Vůz vycházející z X5 se chlubí několika zajímavostmi, které u klasického SUV nenajdeme, z nichž tou nejzajímavější jsou jednoznačně obrovské svítící ledvinky. Zepředu vypadá auto agresivně, naštvaně a určitě vzbudí pozornost. Naopak na vzhled členité zádi si budu muset ještě chvíli zvykat. Na můj vkus působí až moc „asijsky“ a trošku baculatě.

Až naživo vidíte, jak moc se střecha automobilu vzadu skutečně svažuje. Překvapivě se to ale příliš negativně neprojevuje na prostornosti vzadu. S výškou 176 cm jsem nad hlavou stále měl dostatek místa a nestrádal ani kolega, který je o nějakých 10 centimetrů vyšší. Opravdu hodně místa zůstává rovněž pro nohy, za což X6 vděčí zvětšeným rozměrům. Oproti předchůdci se protáhlo o 26 mm na 4935 mm a rozvor je o 42 mm delší (2975 mm).

Samozřejmostí je rovněž interiér plný prémiových materiálů, pracoviště řidiče je moderní a z velké části digitální, naštěstí ale nezanevřelo na tradiční prvky, jakými jsou například separátně oddělená tlačítka pro nastavení teploty.

V BMW X6 se můžete hýčkat celou řadou příplatků – čtyřzónovou klimatizací, prémiovým audiosystémem či prosklenou panoramatickou střechou Sky Lounge. Zavazadelník standardně pojme 580 litrů, zadní sedačky lze sklopit v poměru 40:20:40 a dostat se tak na hodně příznivou hodnotu 1530 litrů. Samozřejmostí je elektronické otevírání.

Jak jsem napsal v úvodu, na zadní partie nového BMW X6 nejde nemít názor. Ten svůj si ale ještě musím udělat, první setkání na frankfurtském výstavišti nestačilo. A jak se líbí vám?

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Je to strašné.
| 11. 9. 2019
Toto sa fakt nikomu odzadu nemôže páčiť. Predok je fajn.
Avatar - Beefcake
wtf
| 11. 9. 2019
Mna to teda vylozene odpudzuje.
Akoby splacane z viacerych aut.
Viditelnost dozadu ziadna, pokial tam nemaju niekolko kamier.
Zadek?
| 11. 9. 2019
"Naopak na vzhled členité zádi si budu muset ještě chvíli zvykat. Na můj vkus působí až moc „asijsky“ a trošku baculatě."
No já bych řekl jenom nepovedeně a neforemně. Co působí skutečně "asijsky" a drsně kýčovitě je především předek, s osvětlenými ledvinkami vrchol nevkusu současné doby na který se nechytají ani ti nevětší tuzéři dneška.
Avatar - Dinar
Nevypadá to dobře,
| 11. 9. 2019
sice nevidím X6 optikou pana knoflíčka u krku zapnutého, tedy, že X6 buď milujete nebo nenávidíte, ale pravdou je, že zadek novinky působí opticky těžce. Čím to je, nevím, silueta těžkopádná není, je to spíše v detailech, možná trochu zbytečně vysoká a masívní horní hrana pátých dveří, nebo zbytečně hamatný spodek nárazníku, což je bolest většiny nových bmw v mpaketu... Každopádně, zadoboční pohled lichotivý není, zadek X6 z něj vypadá jako kolmá masívní stěna.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku